Thespian Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 masz więcej szelestów kup springi... masz mniej załóż podkładki... ja podkładki dostałem w gratisie od deutera to założyłem... jestem za***iście zadowolony... nie planuję ich na tą chwilę ruszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensson Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) No i super. Polibusze zamówione Dzięki Edytowane 6 Marca 2013 przez Sensson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Jakie wysokie zamówiłeś i gdzie i w jakiej cenie bo też się przymieżam?? Edytowane 6 Marca 2013 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensson Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) A dokładnie te http://allegro.pl/ma...3032744314.html 260 pln - ok 5 cm Przy okazji udało mi się zakupić oryginalny zderzak pod wyciągarkę Edytowane 6 Marca 2013 przez Sensson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 260 no co ty sorry ale mówili dzwon do deutera maja prawie dwa razy taniej co do tego to https://picasaweb.go...feat=directlink to bym też wypościł taki kit tyle że nie mam odlewni pod ręką to są 4", i et musi być właśnie nie wiem czy -50 to wystarczy bo będzie obcierać o końcówki drążków. Mandor no dają tyle że wkładasz wtedy kapcie o 8" większe na średnicy czyli masz prześwit o 4" do góry ale to przełożenia w mostach trzeba by już napewno zmieniać, a co do moich podkładek to za chwile będzie seria stalowa na przód dla tych co chcą tylko troszeczkę do góry 1" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Mandor no dają tyle że wkładasz wtedy kapcie o 8" większe na średnicy czyli masz prześwit o 4" do góry ale to przełożenia w mostach trzeba by już napewno zmieniać, nie łatwiej podnieść budę opowiedzmy 3 cale i wyciąć brutalnie nadkola? Myślę że wtedy taka sama guma wejdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ciekawe czy do tych 5 cm wyrobią Ci oryginalne amory. Kydyś zamontowałem 3cm to nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 nie łatwiej podnieść budę opowiedzmy 3 cale i wyciąć brutalnie nadkola? Myślę że wtedy taka sama guma wejdzie... a to napewno, ludzie dziwne rzeczy robią z tym samochodem, kompletny lift max IMO to 3" zawieszenie i 3" buda a racjonalny to 2+2 oczywiście bez SASów, aczkolwiek są tacy zwłaszcza w USA i głownie do pickupów d21 wkładają trailmastera +4" do tego calmini +3" i na koniec buda 4" ale co kraj to obyczaj, możecie pogooglac obrazki tam było d21 pod nazwa nissan hardbody. moja ulubiona stronka z pickupami ale można podpatrzeć co i jak wygląda https://www.4x4parts.com/nissan/gallery.php?page=13&image_category_id=2& Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 święte słowa... powyżej pewnego rozsądnego wymiaru mamy "potwora wykrzyży"... tylko klatkę warto walnąć... bo do się lubi wywracać... dla mnie najfajniejsze tyraki robili iberyjczycy, hiszpania/portugalia... w necie jest masa ich fotek... nawet pewną specjalizację tam widać... były i tyraczki do rajdów szybkich (podwójne amory z przodu, zależne z przodu itp) jak i zmoty do zabaw typowo trialowych... tam właśnie były mega wykrzyże i mosty z patroli... o wyprawówkach nie mówię nawet... krótka tyraczka z hiszpani na trzylitrowej benzynie w gazie i mostach patrola... aż się morda śmiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Zastanówcie się jeszcze dlaczego ma az 2 amory skrętu )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 ja nie to proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał29 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 wyważysz to? założysz to? to się w ogóle ugnie? Tanie to to też nie jest, ani nie sprawuje się jakoś rewelacyjnie... nie idźcie tą drogą Witam,fakt te opony-nie do tego samochodu,jakaś pomyłka.zastanawiam sie czy zakupic bierznikowane 31x10,5x15 czy używane macie doswiadczenie w tym temacie co lepsze,do jakiej wysokości warto zakupic używke? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 zależy od stanu w jakim są używki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żupol Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 co do podniesienia tyłu??ja w poprzednim T1 tył podniosłem tuleją dorobioną u tokarza super.a tak później zmierzyłem i prężyny od T2 są tej samej długości co do T1 ale mają grubszy drut i dlatego T2 wyżej stoją miałem przejść na same sprężyny ale sprzedałem T1 i kupiłem T2 (zamienił stryjek siekierkę na kijek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brakol Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Witam serdecznie, jestem nowy w temacie Terrano a i właściwie w temacie motoryzacji również. Mam pytanie jak bym chciał podnieść auto o 2 cale to poza amortyzatorami i sprężynami coś jeszcze muszę zrobić w aucie (wymienić/mienić) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Hmmm jakby ci tu powiedzieć, jak jesteś nowy w temacie motoryzacji to ... na pewno ci to teraz potrzebne, a jeśli tak to czy masz świadomość co za sobą niesie taka zmiana. Zależy jak chcesz auto podnieść, nie koniecznie trzeba ruszać zawieszenie, a jeśli jednak zawieszenie to też nie koniecznie trzeba wymieniać to co napisałeś. W najprostszej wersji potrzebne podkładki dystansowe na tył i podkręcenie drążków skrętnych, ale żeby było porządnie to się kolejne rzeczy dokłada i robi. Sam będziesz to robił ? masz gdzie czym ? co wiesz o samochodach? czy do warsztatu ? Dlatego tyle pytań zdaje bo jest mnóstwo opcji od 150zł w górę do kilku tysi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Witam serdecznie, jestem nowy w temacie Terrano a i właściwie w temacie motoryzacji również. Mam pytanie jak bym chciał podnieść auto o 2 cale to poza amortyzatorami i sprężynami coś jeszcze muszę zrobić w aucie (wymienić/mienić) ? ja zamontowałem na początek sprężyny ironmena +2" podkręciłem na drążkach skrętnych oczywiście po podkręceniu trzeba zrobić geometrie sie okazało że muszę poszerzyć osie bo sie podniósł środek ciężkości. i się ślizgałem na zakrętach. po zamontowaniu felg ET-30 i opon 31x10,5 <dla niewtajemniczonych im mniejsze ET tym szersze osie> nadkola musiałem przycinać , więc podniosłem go jeszcze 2" <body lift> teraz jest wszystko ok przy okazji wymieniłem wszystkie amortyzatory koszty idą w tysiące, jak nie masz zaplecza finansowego lepiej sie za to nie bierz najprościej kupić od naszego kolegi hugh-a podkładki do body liftu, najmniejsze koszta i nie ma dużo roboty w jeden dzien masz autko 2" wyższe, bez ingerencji w zawieszenie koszty około 600zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 sam lift budy bez ruszania zawiechy jest bez sensu... lift budy jest świetną sprawą jako uzupełnienie liftu zawiechy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Ciekawe czy sprężyny tylne z budy 5d nie są twardsze od tych z 3d w Terrano II? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 zerknij w katalog części, jeśli mają różne numery to pewnie jest różnica w twardości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Nie mam z tym kłopotu bo nie zamierzam nic robić przy zawiasie ale może to jest jakieś tanie rozwiązanie do liftu króciaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brakol Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Robe generalny remont z wymianą ramy włącznie (robi to mechanik) i pomyślałem co by za jednym dłubaniem zwiększyć skok (bo to dają dłuższe amory i sprężyny o ile się nie myle) tak aby auto przystosować do wypraw. Zastanawiam się nad polubuszami ale za wiele do terrano tego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 jestem niesłychanie ciekawy za ile ci wymieniają ramę .. ja nie znalazłem oferty poniżej 10k w warszawie za robociznę .. inne amortyzatory nie zwiększą ci skoku poliuretan jest od kilku producentów ... co więcej potrzba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 10 tysi? Hiugh. Dzis to wypatrzyłem przypadkowo http://moto.allegro.pl/nissan-terrano-rama-5d-2003r-i3055391479.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 tak 10tysi za wymianę=remont porządnie anie przełożenie jednego dziada do drugiego jak leci. sama rama to tania jest, a ja jestem Hugh - hiu to się czyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.