byczynho Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Witam ponownie. Dziś przyszła pora na wymianę klocków hamulcowych. Co się przy okazji okazało? Jedna szpilka jest obcięta oraz.... obydwa amortyzatory kwalifikują się do wymiany bo ich "nie ma". Jutro po pracy jadę po nowe amortyzatory i zabieram się wraz z tatą za wymianę. Dużo jest z tym grzebania? są jakieś trudności? Druga sprawa, jak wymienić olej wspomagania? Mój kwalifikuje się do wymiany, jest czarny i śmierdzący jak olej.... miałem wręcz wrażenie, że jakiś nieuk nalał zwykłego oleju. I jeszcze jedna sprawa, skąd mogę pobrać książkę Hajnsa? coś tam o niej przeczytałem i jestem ciekawy jej zawartości. I jeszcze jedno pytanie, jakie obroty powinien mieć silnik 2.0TD? mój ma jakieś 600 i gaśnie kilka minut po odpaleniu... potem trzeba go zapalić jeszcze ze dwa razy i już śmiga cały czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Wolne obroty diesla powinny się utrzymywać w okolicy 850rpm. Jak silnik zimny to przez chwilę utzrymują się w okolicy 1000rpm. Niższe obroty są nieprawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Wolne obroty diesla powinny się utrzymywać w okolicy 850rpm. Jak silnik zimny to przez chwilę utzrymują się w okolicy 1000rpm. Niższe obroty są nieprawidłowe. Gdzie szukać przyczyny? może to być przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Heh temat rzeka, cały czas przewijający się przez forum. Bardziej pompa wtryskowa. Tzn kąt wtrysku, zacinający się nastawnik itd. Czy komputer pokazuje jakieś błędy? sprawdziłeś zworką? Odszukaj podobnego tematu i tam ciągnij wątek dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 A powiedz mi, czy może to być wina pedału gazu? a dokładnie potencjometru? zauważyłem, że te samochód nie wchodzi stopniowo na obroty przy wciskaniu gazu tylko z 600 wchodzi od razu na 1000, spada w takim z obrotów w taki sam sposób, z 1000 robi się 600 wyżej działa już normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Pisali na forum że całkiem możliwe. Nie przerabiałem tego tematu. Gdzieś jest instrukcja jak rozebrać i wyczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Gdzieś jest instrukcja jak rozebrać i wyczyścić. Gdzie ją znajdę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.