Gość Marecki43 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Witam, mam problem z moim Patrolem. [Przeszukałem szukajki i albo temat się urywa albo ktoś się zaraz wtrąca z czymś innym i tematy uciekają :/ ] Mianowicie, załącza mi się sama od siebie blokada Diff lock na 2H. Bo na takim przełożeniu zazwyczaj jeżdżę. Czasem jest tak że jak odpalę auto to zaraz gaśnie, a czasem w ogóle nie ustępuje. Zdarza się że gaśnie, a ruszę z miejsca bądź skręcę na postoju kołami i zaraz się załącza dziadostwo :/ Próbowałem przełączać ON/OFF ale nic z tego. Jak ruszy się pare razy przód/tył to odpuszcza i gaśnie. Zaraz by padło pytanie czy na 100% się załącza? tak załącza się, wiem doskonale jak zachowuje się samochód ze zblokowanym mostem, strzela, piszczy i śmiesznie przeskakuje jedno koło Przeglądałem wszystkie podciśnienia, przewody, wyczyściłem te gruchy przy moście, uszczelniłem i dalej nic :/ jak było tak jest dalej. Jak sprawdzić zaworki ? podciśnienie w nich ma wypychać powietrze czy zasysać ? I czy jest możliwość np. odłączenia całkiem diff locka ? tak aby nie załączało blokady ? jak by odpiąć wężyki przy moście ? Bo szczerze mówiąc auta nie mam zamiaru męczyć w lasach etc. Pozdrawiam i dziękuję za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesław Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Wyłączyć się da na bank ale raczej nie przez odpięcie wężyków, bo mechanizm zajdzie syfem i już jej nie włączysz. Musi być gdzieś zwarcie. Trzeba je znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.