clint Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Witam,koledzy mam pytanie jak jest u was z podkładkami pod klamką,mianowicie czy jest ona przyklejona do drzwi czy do klamki,mi sie wydaje że ma byc do drzwi ale zgłupiałem bo na jednych drzwiach mam przyklejona do drzwi, na drugich do klamki.Sprawdzcie jak macie u siebie na drzwiach, wkurza to bo wysuwa się czasem z pod klamki i ja blokuje, potraktuje ja tasma dwustronna ,zaznaczyłem na fotce o co mi chodzi,pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Ja mam na drzwiach. Ale ja miałem robione furtki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraz44 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Cześć u mnie też się odkleiła i blokowała klamkę tak że się nie domykała jak zrobi się cieplej przykleję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Do klamki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clint Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Czyli ma być do klamki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 a to dziwne, ja mam do drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Do drzwi bo są w podkładach oryginalnych zaczepy ustawiające podczas montażu klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Te klamki to jakis niewypał, u mnie prawa przednia cos skitrała się, lata jak głupia i raz drzwi mozna otworzyć a innym razem nie, muszę to rozebrać i zobaczyć co się z nią dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Naleciało syfu i się zespawało wszystko. Będziesz potrzebował dużó WD40/CX80 do rozpuszczenia spoiny sprężyny z bolcem oraz wazeliny technicznej do ponownego nasmalcowania i zabezpieczenia mechanizmów. Mycie ciśnieniowe w zimie i mrozy robią swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Naleciało syfu i się zespawało wszystko. Będziesz potrzebował dużó WD40/CX80 do rozpuszczenia spoiny sprężyny z bolcem oraz wazeliny technicznej do ponownego nasmalcowania i zabezpieczenia mechanizmów. Mycie ciśnieniowe w zimie i mrozy robią swoje wiesz może czy da się dobrać do niej bez rozbierania boczku chodzi o prawą w przednich drzwiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 NIe bo śruba mocująca jest przykręcana od boku. A żeby wyjąć mechanizm klamki muisz mieć wystarczajaca ilość miejca na jego wyjęcie. A te dwa otworki od klamki są zdecydowanie za małe . Przecież musiż odpiąc druty i spinki od mechanizmu zamka, żeby wyjąc mechanizm klamki Tak więc na Twoje pytanie jest po krótce taka odpowiedź NIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Linki... w Primerze klamki są na linki a nie na druty... Więc odpiąć należy linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Naleciało syfu i się zespawało wszystko. Będziesz potrzebował dużó WD40/CX80 do rozpuszczenia spoiny sprężyny z bolcem oraz wazeliny technicznej do ponownego nasmalcowania i zabezpieczenia mechanizmów. Mycie ciśnieniowe w zimie i mrozy robią swoje Kolega jwa miał rację, naleciało syfu, potraktowanie wd40 + olej w sprayu załatwił sprawę, nawet nie trzeba było rozbierać. Dzięki jwa, wiszę ci browarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Linki... w Primerze klamki są na linki a nie na druty... Więc odpiąć należy linki. Na linki masz klamkę wewnętrzną a na druty zamek Kolega jwa miał rację, naleciało syfu, potraktowanie wd40 + olej w sprayu załatwił sprawę, nawet nie trzeba było rozbierać. Dzięki jwa, wiszę ci browarka Jesli potraktowałeś WD40 przez klamkę lejąc tam dużo go i nie rozbierając środka to jest to tylko tymczasowe rozwiązanie. NIestety płukacze i czyszczacze i oddrdzewiacze nie smarują a olej tylko połowicznie załatwia sprawę. Bo sprężynka klamki nadal pozostaje w całym rdzawym nalocie tylko chwilowo rozruszanym. Daj Ci boziu szczęscie , żeby problem nie trafiłsię w zimie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Jesli potraktowałeś WD40 przez klamkę lejąc tam dużo go i nie rozbierając środka to jest to tylko tymczasowe rozwiązanie. NIestety płukacze i czyszczacze i oddrdzewiacze nie smarują a olej tylko połowicznie załatwia sprawę. Bo sprężynka klamki nadal pozostaje w całym rdzawym nalocie tylko chwilowo rozruszanym. Daj Ci boziu szczęscie , żeby problem nie trafiłsię w zimie Jak najbardziej się do tej opinii przyłączam. Oczyszczacze w stylu WD-40 tylko wypłukały syf, ale ze smarowaniem wspólnego za wiele nie mają. Polecam również rozebrać ten boczek od drzwi i napakować wszędzie sporo smaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Na linki masz klamkę wewnętrzną a na druty zamek Jesli potraktowałeś WD40 przez klamkę lejąc tam dużo go i nie rozbierając środka to jest to tylko tymczasowe rozwiązanie. NIestety płukacze i czyszczacze i oddrdzewiacze nie smarują a olej tylko połowicznie załatwia sprawę. Bo sprężynka klamki nadal pozostaje w całym rdzawym nalocie tylko chwilowo rozruszanym. Daj Ci boziu szczęscie , żeby problem nie trafiłsię w zimie Po płukaniu WD40 zapodałem olej PTFE ( z teflonem ) w sprayu, jest wodoodporny. W zimie nigdy nie było problemu z zamkami, ostatni wyjazd załatwił zamek, prawie 18 godzin w deszczu po autostradzie, wredny pył wodny dostaje się wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Ten "pył wodny" jak go nazywasz, załatwił mi w te wakacje wyłącznik od świateł cofania na skrzyni biegów. Wracałem z Chorwacji, padało całą drogę, ponad 1200 km. Po kilku dniach nagle kamera działała cały czas i świeciły się światła cofania, nawet podczas jazdy do przodu (zwarcie od tego mokrego syfu), po czym po zwarciu została tylko upalona wtyczka i wypalone bolce we włączniku od wstecznego. Potrafi wleźć wszędzie, to fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A masz dolną osłonę silnika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 No dobra ty masz benzynę to pewnie inaczej się syf zbiera na motorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Niespecjalnie widzę związek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Inne ustawienie obudowy i podzespołów oraz osprzętu i okablowania, więc i wicher inaczej chula w komorze. Bo u mnie był tylko blok od oleum zasmarkany i kurz oólnie na skrzyni. Ale żeby woda jakieś spustoszenia poczyniła??? Edytowane 20 Maja 2013 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 To nie była woda, to było jakieś nieporozumienie. Waliło z każdej strony!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 To na nieporozumienie nie ma silnego - chyba, że tama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.