miles125 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Witam, wymieniał ktoś może uszczelniacz mostu od strony wału napędowego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Może napisz co potrzebujesz dokładnie wiedzieć to będzie łatwiej pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles125 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Według manuala trzeba zdjąć głowkę mostu, aby ją zdjąc trzeba wyjąć półosie no i czy przy takim demontarzu trzeba na coś szczególnie uważac?? Coś może się wysypac (tarcze lsd) pytam, bo chciałbym go później złożyć i dalej się cieszyc z lsd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 ktoś niedawno wstawiał fotki z rozbiórki mostu...poszperaj trochę znalazłem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87993-wymiana-mostu-na-ten-z-lsd/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 wymiana uszczelniacza od strony wału tj 2h pracy dla laika. Dla tego co się zna tj max 30 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles125 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 wymiana uszczelniacza od strony mostu tj 2h pracy dla laika. Dla tego co się zna tj max 30 min No to gratuluję, jak w pół godziny odłączysz wał, odkręcisz główkę mostu, rozczepisz hamulce, wyjmiesz półosie, rozkręcisz główkę, wymienisz uszczelniacz, złożysz wszystko z powrotem i zalejesz olejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 czytać ze zrozumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles125 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 W błąd wprowadził mnie katalog części, uszczelniacz znajduje się od zewnątrz. W wolnym tempie z wymiana oleju 1h, kwestia odkręcenia pięciu śrub. A uszczelniacz w salonie koszt 67 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.