merdynbah Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Witam, jestem świeżak tydzień temu kupiłem x-traila 03 r. przejechane 195 tyś.km z czego 60 tyś.na lpg, na kompie wyskoczyły dwa błędy P0300 i P0011 (2), diagnosta wykasował i check silnia zgasł na jakieś 80 km, po kolejnym uruchomieniu silnika kontrolka zaświeciła się znów, zrobiłem do tej pory 500 km (kontrolka świeci cały czas) i wyczułem że w trakcie jazdy na niskich obrotach delikatnie szarpie silnikem. Od poprzedniego właściciela wiem że silnik po 30 tyś.km przejechanych na lpg zaczął brać olej ( 1litr na 1000 km ) odnoszę też wrażenie że jest słaby bo do 3,5 - 4 tyś rpm nie chce jechać, potem ładnie się zbiera do życia. (jeżdzę tylko na Pb) Co może to powodować ??? HELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Od poprzedniego właściciela wiem że silnik po 30 tyś.km przejechanych na lpg zaczął brać olej ( 1litr na 1000 km ) Tutaj bym szukał przyczyny świecącego check engine. Należałoby również sprawdzić łańcuch rozrządu, może być wyciągnięty i czujniki mogą nie działać prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merdynbah Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Od poprzedniego właściciela wiem że silnik po 30 tyś.km przejechanych na lpg zaczął brać olej ( 1litr na 1000 km ) Tutaj bym szukał przyczyny świecącego check engine. Należałoby również sprawdzić łańcuch rozrządu, może być wyciągnięty i czujniki mogą nie działać prawidłowo. Z diagnozy wynika że gubienie zapłonu (którego to problemu czytając inne fora nikt do końca nie rozwiązał) oraz P0011 czyli czujnik faz rozrządu. Postaram się najpierw sprawdzić ciśnienie w garach Z diagnozy wynika że gubienie zapłonu (którego to problemu czytając inne fora nikt do końca nie rozwiązał) oraz P0011 czyli czujnik faz rozrządu. Postaram się najpierw sprawdzić ciśnienie w garach czy nie jest już za późno dla silnka po tym przebiegu Z diagnozy wynika że gubienie zapłonu (którego to problemu czytając inne fora nikt do końca nie rozwiązał) oraz P0011 czyli czujnik faz rozrządu. Postaram się najpierw sprawdzić ciśnienie w garach czy nie jest już za późno dla silnka po tym przebiegu A czy to że czujniki nie działają prawidłowo wpływa również na wypadanie zapłonu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 tak walnięte czujniki mogą ale nie muszą powodować wypadanie zapłonu. Walnięte cewki również jak i wiele innych rzeczy może na to wpływać. Może poprzedni właściciel się nie przyznał a już na etapie montażu instalacji spartolili i od samego początku auto świrowało ? Wtedy przyczyn w instalacji lpg szukać nalezy 200 tyś to mało jak na obecne silniki aby był dorżnięty na cylindrach ale nie wiadomo jak używany był przez poprzedniego właściciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merdynbah Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Jeśli wieżąc poprzedniemu właścicielowi to jeździła nim tylko jego żona, wczoraj się dowiedziałem że instalacja na tych '60 k km' miała tylko raz wymieniany filter i żadnej regulacji od nowości nie widziała, wczoraj też kupiłem ciśnieniomierz dziś chwila prawdy na mnie czeka . . . jedno jeszcze pytanko, to że wcina olej to przyczyna czego ?? 0,5 lita na 1000kkm (podobno auto stało rok nie jeżdzone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Może być to wina np pierścieni, zużytych gładzi cylindra, uszczelki pod głowicą, wycieku zewnętrznego, uszczelniaczy zaworowych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merdynbah Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wczoraj zapiąłem przyczepę i szarpanie silnika było dość silne zwłaszcza na niskich obrotach czyżby wina wypadania zapłonu ? P0300 powodem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 jedno jeszcze pytanko, to że wcina olej to przyczyna czego ?? 0,5 lita na 1000kkm (podobno auto stało rok nie jeżdzone) Przyczyną są zapieczone pierścienie olejowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merdynbah Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Dzięki, jutro zaglądnie do niego mechanik (nareszcie) mam nadzieję że poradzi co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.