maaloxx Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Panowie o problemach z katem już pisałem, ale teraz doszło coś innego. Mechanik zwrócił uwage na dziwne wskazania poziomu oleju jak odstawiłem samochód to sprawdzili później poziom oleju i było min albo i mniej na bagnecie a teraz jest ok .... zdarza wam sie coś takiego? ja średnio raz na 2-3 tyg sprawdzam i było ok ...ale teraz to cholera wie ile tego tam jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jak wjechałeś na warsztat i mechanik sprawdził w chwilę po zgaszeniu silnika to nic dziwnego że nie było stanu bo olej nie zdążył spłynąć jeszcze z głowicy i innych kanałów. Najlepiej sprawdzać po kilkugodzinnym postoju czyli przed jazdą 2-3 razy w miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jak wjechałeś na warsztat i mechanik sprawdził w chwilę po zgaszeniu silnika to nic dziwnego że nie było stanu bo olej nie zdążył spłynąć jeszcze z głowicy i innych kanałów. Najlepiej sprawdzać po kilkugodzinnym postoju czyli przed jazdą 2-3 razy w miesiącu. samochod do mech pojechal na lawecie i stal przed warsztatem troszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 jedyna możliwośc to dostające się paliwo do oleju albo źle odczytywany poziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Jeżeli masz problem z podnoszącym się poziomem oleju i do tego uszkodzony kat to może wskazywać na kłopoty z wypadającym zapłonem lub lejącymi wtryskami. Jesli ubywa oleju i zapchany kat to silnik bierze za dużo oleju. Jesli jest u mechaników to powinni to wszystko sprawdzić. Edytowane 11 Marca 2013 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Chyba wszystko ok bo jak teraz za każdym razem jak mam jechać gdzieś to sprawdzam i jest ok .... więc mam nadzieje że to była jednostkowa jakaś anomalia . oby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluch x-trail Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Panowie dużo czytałem różnie piszą na ten temat mam x-treila 2004r 2,0 benzyna chyba T30 bardzo dużo bierze mi oleju moc ma ,chodzi równo jak jest zimny czosami przy odpalaniu trochę klekocze tak jakby łańcuch ale po chwili przestaje i do puki się nie nagrzeje do normalnej temperatury to tak jakby słychać pierścienie -panewki ??? gdy się nagrzeje wszystko ucicha proszę o pomoc, może ktoś już to przeszedł!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 No mój brał niecały literek na 1000 km .... po wymianie pierscieni przestał brać... nie jestem mechanikem ale wydaje mi się że to że brał olej umnie to konsekwencją tego było to, że musiałem wywalić ostatnio katalizator. a łańcuchy to sie podobno też "standardowo" tu wyciągają też miałem wymiane... ale oddaj samochód w ręce dobrego mechanika to powinnien być bardziej konkretny i wiarygodny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Sprawdź kompresję z próbą olejową i będzie wiadomo czy pierścienie do wymiany. Symulacja faz rozrządu pokaże czy rozrząd jest do wymiany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluch x-trail Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Dzięki panowie za rady tylko jak znaleźć dobrego mechanika, który nie pogorszy tylko naprawi morze ktoś wie o dobrym mechaniku z Olsztyna, który zna się na takich silnikach!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mój brał już 1l/100 km. Wymiana pierścieni pomogła. Grzechoczący rozrząd zastąpiłem nowym, a katalizator musiałem usunąć tak był zabity. Sprawdzenie kompresji nie daje wymiernych wyników, zapiekają się pierścienie olejowe i to jest przyczyna spalania oleju. U mnie kompresja była idealna, równa na wszystkich 4 cylindrach, auto nawet dymka nie puściło, a olej szedł w ilościach hurtowych. Dobry mechanik szybko rozwiąże problem. Niestety kosztem naszej kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluch x-trail Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mój brał już 1l/100 km. Wymiana pierścieni pomogła. Grzechoczący rozrząd zastąpiłem nowym, a katalizator musiałem usunąć tak był zabity. Sprawdzenie kompresji nie daje wymiernych wyników, zapiekają się pierścienie olejowe i to jest przyczyna spalania oleju. U mnie kompresja była idealna, równa na wszystkich 4 cylindrach, auto nawet dymka nie puściło, a olej szedł w ilościach hurtowych. Dobry mechanik szybko rozwiąże problem. Niestety kosztem naszej kieszeni. katalizator całkiem można wywalić z tego samochodu jak tak to co z tą sądą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Drugą sondę emulujesz za pomocą zwężki, tulejki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluch x-trail Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Drugą sondę emulujesz za pomocą zwężki, tulejki. Przepraszam ale nie rozumiem słowa ''emulujesz'' może toche jaśniej co mam zrobic z rugą sondą i czy nie bedze się wyświetlał błąd ''czeken'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Emulujesz. Zakładasz tulejkę/zwężkę na mocowanie sondy i dopiero sondę. Są dostępne na allegro, lub w dziale Primer jest rysunek takiej tulejki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.