Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wahania poziomu oleju


maaloxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie o problemach z katem już pisałem, ale teraz doszło coś innego. Mechanik zwrócił uwage na dziwne wskazania poziomu oleju jak odstawiłem samochód to sprawdzili później poziom oleju i było min albo i mniej na bagnecie a teraz jest ok .... zdarza wam sie coś takiego? ja średnio raz na 2-3 tyg sprawdzam i było ok ...ale teraz to cholera wie ile tego tam jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wjechałeś na warsztat i mechanik sprawdził w chwilę po zgaszeniu silnika to nic dziwnego że nie było stanu bo olej nie zdążył spłynąć jeszcze z głowicy i innych kanałów. Najlepiej sprawdzać po kilkugodzinnym postoju czyli przed jazdą 2-3 razy w miesiącu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wjechałeś na warsztat i mechanik sprawdził w chwilę po zgaszeniu silnika to nic dziwnego że nie było stanu bo olej nie zdążył spłynąć jeszcze z głowicy i innych kanałów. Najlepiej sprawdzać po kilkugodzinnym postoju czyli przed jazdą 2-3 razy w miesiącu.

samochod do mech pojechal na lawecie i stal przed warsztatem troszke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz problem z podnoszącym się poziomem oleju i do tego uszkodzony kat to może wskazywać na kłopoty z wypadającym zapłonem lub lejącymi wtryskami. Jesli ubywa oleju i zapchany kat to silnik bierze za dużo oleju. Jesli jest u mechaników to powinni to wszystko sprawdzić.

Edytowane przez LeonMP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chyba wszystko ok bo jak teraz za każdym razem jak mam jechać gdzieś to sprawdzam i jest ok .... więc mam nadzieje że to była jednostkowa jakaś anomalia . :) oby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie dużo czytałem różnie piszą na ten temat mam x-treila 2004r 2,0 benzyna chyba T30 bardzo dużo bierze mi oleju moc ma ,chodzi równo jak jest zimny czosami przy odpalaniu trochę klekocze tak jakby łańcuch ale po chwili przestaje i do puki się nie nagrzeje do normalnej temperatury to tak jakby słychać pierścienie -panewki ??? gdy się nagrzeje wszystko ucicha proszę o pomoc, może ktoś już to przeszedł!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mój brał niecały literek na 1000 km .... po wymianie pierscieni przestał brać... nie jestem mechanikem ale wydaje mi się że to że brał olej umnie to konsekwencją tego było to, że musiałem wywalić ostatnio katalizator. a łańcuchy to sie podobno też "standardowo" tu wyciągają też miałem wymiane... ale oddaj samochód w ręce dobrego mechanika to powinnien być bardziej konkretny i wiarygodny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kompresję z próbą olejową i będzie wiadomo czy pierścienie do wymiany. Symulacja faz rozrządu pokaże czy rozrząd jest do wymiany.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za rady tylko jak znaleźć dobrego mechanika, który nie pogorszy tylko naprawi morze ktoś wie o dobrym mechaniku z Olsztyna, który zna się na takich silnikach!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój brał już 1l/100 km. Wymiana pierścieni pomogła. Grzechoczący rozrząd zastąpiłem nowym, a katalizator musiałem usunąć tak był zabity.

Sprawdzenie kompresji nie daje wymiernych wyników, zapiekają się pierścienie olejowe i to jest przyczyna spalania oleju. U mnie kompresja była idealna, równa na wszystkich 4 cylindrach, auto nawet dymka nie puściło, a olej szedł w ilościach hurtowych. Dobry mechanik szybko rozwiąże problem. Niestety kosztem naszej kieszeni.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój brał już 1l/100 km. Wymiana pierścieni pomogła. Grzechoczący rozrząd zastąpiłem nowym, a katalizator musiałem usunąć tak był zabity.

Sprawdzenie kompresji nie daje wymiernych wyników, zapiekają się pierścienie olejowe i to jest przyczyna spalania oleju. U mnie kompresja była idealna, równa na wszystkich 4 cylindrach, auto nawet dymka nie puściło, a olej szedł w ilościach hurtowych. Dobry mechanik szybko rozwiąże problem. Niestety kosztem naszej kieszeni.  

katalizator całkiem można wywalić z tego samochodu jak tak to co z tą sądą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugą sondę emulujesz za pomocą zwężki, tulejki.

Przepraszam ale nie rozumiem słowa ''emulujesz'' może toche jaśniej co mam zrobic z rugą sondą i czy nie bedze się wyświetlał błąd ''czeken''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...