Gość ali3n88 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam, zakupiłem ostatnio P11 i wszystko było super do momentu gdy ostatnio ponownie spadł śnieg. Po ujechaniu 1 km po zaśnieżonej drodze zapaliła się kontrolka ABSu, a samochód obracało gdy wpadał tylnim kołem nawet w najmniejszą nierówność (przy prędkości 20/30 km/h). Następnego dnia, gdy drogi były znów czarne kontrolka przestawał się świecić, a samochód odzyskiwał swoją przyczepność, natomiast z kolejnym śniegiem na ulicach cała sytuacjia się powtarza. Nie mam pojęcia czemu tak się dziej i może ktoś zdiagnozuje mój przypadek? p.s. dodatym tylko, że pomimo śniegu na ulicach warunki pozwałały na spokojną jazdę 50 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Któreś koło się z tyłu nie blokuje? W sensie czy się nie grzeje po przez zablokowany zacisk, linkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Jak zapaliła Ci się lampka ABS to trzeba zacząć od sprawdzenia błędów, będziesz wiedział gdzie bliżej poszukać. Na forum jest instrukcja jak to zrobić. A propos tego co pisał ulisses - najlepiej podnieś samochód po kolei z każdej strony i obróć ręką koła. Powinny się kręcić bez żadnych oporów. Jak masz zablokowany tylny zacisk to na śniegu koło może się ślizgać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Trzeba zrobić zworkę pomiędzy 4 pinem a masą, wyświetli kody błędów tak samo jak przy autodiagnozie silnika, z tym że na początku będzie o ile pamiętam kod 12- początek sekwencji i dalej błędy. Gdy jedno koło będzie stało nie wyświetli błędu ani nie zaświeci się kontrolka abs-u, kontrolka zaświeci się gdy układ jest uszkodzony elektrycznie gdy niewidzi czujników itd. w przypadku gdy czujniki będą miały różne prędkości obrotowe tj jedno koło hamuje-stoi, abs odcina hamowanie tego koła. Nieraz mieliśmy jazdy z powodu że czujniki kół pokazywały różne prędkości obrotowe kół, ale abs będzie chodził, nie będzie chodziło esp bo dla kontroli trakcji samochód jest w poślizgu, ale p11 nie mają esp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 a nie masz kolego przypadkiem różnych opon na tyle? jesli rozmiar jest inny taki problem bedzie występował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekHS Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 któryś czujnik świruje, sprawdź najpierw instalacje itd, podnośnik, kanał, przejrzyj wszystko;)) dopiero zacznij szukać dalej;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość YaaB P11 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Jak swieci się kontolka ABS - znaczy ze wystepuje jakis błąd i ABS zostaje wylaczony (wylaczenie wlasnie jest sygnalizowanie przez konntrolke). Jeżeli zarzuca tylem, sprawdz czy (tak jak wczesniej koledzy pisali) czy np opony sa ok, moze zawieszenie jest "nie halo". Ja osobiscie posluchalbym poprzednich wypowiedzi, moze faktycznie hamulec. Ja mam tarcze na tylnej osi i musze kupić zestawy regeneracyjne do zaciskow, bo gumki z prowadnic ze starosci się rozpadly i zardzewialy mi same prowadnice w zaciskach. Nie idzie ich ruszyc, przez to caly czas tylna os w lekkim stopniu hamuje. Jak najbardziej polecam podnosnik i sprawdzenie zaciskow w 1szej kolejnosci, mozesz to sprawdzic pod domem i taka diagnostyka nic nie kosztuje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.