Carlos217 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Dziś zdemontowałem wcześniej założony bagażnik dachowy, po tym zabiegu okazało się, że moja "połówka" wyrzuciła cztery dekielki zaślepki i zaczyna się mój problem, a raczej prośba czy któryś z kolegów ma takie cosik na sprzedaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 UUUUU no to żona koledze zrobiła niezłą niespodziankę. Ja zakryłem dziurę guma od bagaznika dachowego przykręcając ją w miejsce zaslepki. Imam taką kostkę na dachu. ASO 70pln sztuka ale to kilka lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 chcesz sprzedac bagol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ale ja mam dostosowany zaadoptowany po Lanosie. Opiera się o dach a dołem zaciąga za futryne drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 kuzwa 70 zł za sztukę. Tanio nie będzie, myślę że lepsze to niż jeżdżenie cały rok z bagażnikiem na narty, jakoś dziury w dachu mi się nie uśmiechają.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 ja mam thule takie właśnie z kotwami dzis jak pojade po fure moze box kupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 rozumiem każdy kto nie ma bagażnika na dachu teraz kupuje, a ja bagażnika nie chcę .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 kupiłem box 320l 150dl szer 70 cichy pod czas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 miałem trumnę na dachu, jedyny problem to duże spalanie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 przy 120/h na odcinku 50 km zero roznicy bynajmniej wizualnie na kompie w 6l sie miesciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 ja ostatnio jechałem z Białegostoku do Warszawy trasą S-8. Zero postojów stała prędkość. tempomat załączony i ustawiony na 80 km. Spalanie mi wirtualnie komputer wskazał 4,5 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 u mnie raczej zgadza się z tym co pokazuje mi komp ale tak wolno to nie jechałem jeszcze:) choc nad morze tez mialem taki wynik na poczatku bo zakladalem ze wytrzymam taką przepisowa jazdę tj 4,5-4,7 pozniej jednak zrobilo wiecej tak ze da sie jechac ponizej 5l spokojnie ale wtedy nie mialem boxa za to auto zapakowane po dach i w 4 os Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 jakoś nie bawi mnie już jazda 200 na godzinę, może już za stary jestem, może za biedny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 niestety p12 max chyba 190 przy dobrym wietrze , oczywiscie auto nie nadaje sie do super szybkiej jazdy fakt , jak jest gdzie mozna przydusic byle nie zagrazac sobie i innym uczestnikom ruchu, ale tzw turystow to mijam z daleka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 a czy p12 ma ogranicznik prędkości, jeśli tak to na ile jest to ustawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) nie ma ogranicznika i nie ma takiej potrzeby zeby taki ogranicznik montowac, chyba ze w postaci przyspawanej sruby do pedału gazu Edytowane 13 Marca 2013 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 myślałem raczej o elektronicznym ograniczniku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 ja też dla tego ci napisałem że nie ma bo nie ma takiej potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 no rozumiem, ostatnio jadąc tzn. pędząc autem 140 km, dodałem gazu, aby sprawdzić ile wyciśnie. Licznik zatrzymał mi się przy 187 km/h. Zadziwiło mnie tylko to, że tej prędkości rozpędzał się żwawo, a po tej magicznej prędkości już tak jak by blokowało. Może to anioł stróż. Zaznaczam, iż test przeprowadzany był na niemieckiej autostradzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 wystarczy sprawdzic vmax podawana przez producenta zadnej blokady nie ma , audi blokuja przy 200 lub 250 juz nie pamietam ale mowie tu o najwyzszych modelach ktore maja wystarczajaca moc by ta predkosc osiagnac, ja swoim lecialem w deszczu na autostradzie to balem sie dusic go dluzej co z tego ze zyskalbym te 5km wiecej czuc bylo ze auto zaczyna plywac tak ze nie lecialem taka predkoscia jako stałą tylko jak ty podobnie sprawdzilem ile poleci ale ogolnie nie bylo to nic przyjemnego w deszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 No to mój na szefce miał ponad 200. Sprawdzałem czy antena magnesowa spada z dachu. Nie spada (ML145 Midland).Ale na bahnie tylko te nędzne 200 cośtam z zegarka wyciągał. NIestety pani Ania (gps) pokazywała że jadę ok 190km/h Niestety po 20 minutach pedału w podłodze turbina odmówiła posłuszeństwa. Trzeba było zjechać na studzenie. No i daslsza podróż bez problemu 160/h i spalanie 4,5 na super premuim drogiej ropie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 a to dziwne nie ze turbo sie zesrało kiedys tez tak mialem i nie wiedziec czemu przez jakies 4 min nie chcial przekroczyc 160/h po czym dalem mu odsapnac i juz moglem na nowo go pałować wlg mnie wielki crap no jecze i kwicze jwa wiesz czemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Tak to sobie tłumaczę. Bo w instrukcji jest napisane, że nie jest wskazany dłuższa cięzka praca dla turbiny. Ponadto wyskoczył czerwony check. A po pół godzinnym postoju nic się nie świeciło a motor normalnie pracował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 czyli diesel tym bardziej nie auto dla mnie smieszy mnie to ze nie mozna przeciazac turbiny ze dluzsza praca nie wskazana skoro ona pracuje od uruchomienia auta chyba ze chodzi o szybka jazde choc ona dziala tylko w przedziale 2000-3000 obr ... wiec bzdury pisza , do tego to studzenie po jezdzie co za gowno kto to wymyslil masakra 1 i ostatni diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Tak ale kupując używki tego samego modelu to diesel jest tańszy w eksploatacji nawet mimo 2 masy i rozrządu. Benzyna i tak pali więcej 2-3 L/100 a do przeglądu dochodzą świece i kable. Tak sobie policzyłem świece+kable 100pln/10000 na 100000rozrząd 1000pln wychodzi na 0 Paliwo 2l różnicy 11pln/100 na 150000km dwumasy 3000pln wychodzi 16000pln różnicy to jest 13000pln do przodu + 1000pln na zwykłe sprzęgło bęzyny to i tak zarabiam 14000 w 6lat NIe liczę kosztów oleju filtrów bo są takie same i trzeba je wymieniać tak samo rególarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.