filtron1 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) No to do działu uterenowionych primer dolaczyła kolejna sztuka ! Musze przyznac ze tyl dość radykalnie podskoczyl do gory. Bylo 62-3cm, jest 68-9cm. Po zamianie amorkow nieobedzie sie regulacja swiatel ja mam ksenony wiec obyło sie Inna sprawa ze bagażnik i zbiornik lpg jak i benzyny były praktycznie puste,więc liczę ze jeszcze trochę tył opadnie. Bo odnośnie kwestii wizualnych...to trzeba się chyba trochę oswoić z nowym wyglądem. Początkowo trochę się przeraziłem takim wywindowaniem tyłu,ale jak tak na parkingu oblukałem inne auta to nie wychodzi to jakoś dziwnie. Toyota Avensis czy Mazda 6 z tego rocznika też mają mocno tył zadarty i jak dla mnie wygląda to spoko. No nic,pojeździmy zobaczymy i najwyżej jak coś będzie nie tak to zawsze można wrócić do poprzedniego stanu. Co do samego montażu,to muszę przyznać że trochę jednak trzeba się nagimnastykowac. Największy problem stanowi włożenie tej dolnej śruby. Musiałem tam się wspierać drugim lewarkiem. Na podnośniku w warsztacie byłoby napewno łatwiej bo oba koła by swobodnie zwisały. No i jeszcze jedna sprawa, dwie górne śruby to 14tki a ta dolna to 17tka. Efekt: auto wyżej stoi z tyłu, auto sztywniejsze, nie buja i można śmiało dociążać bagażem bez obawy o zawias tylni Przed montażem "nowych" kolumn należy skrócić trzpień amortyzatora aby nie stukał nam w nadkole (w P12 w przeciwieństwie do młodszej siostry w miejscu górnego mocowania jest spora dziura). Obcinamy trzpień do gwintu, gwarantuje nam to brak stukania Przerobke zaporzyczylem z innego klubu nissana specjalne podziekowania dla ulisses oraz voyo dzieki ich postami udalo sie zrobic tego moda kilka fotek; tak było sory ze brudny tak jest juz czysty przyblizenie mac person P12 mac person P-11 oba pogladowo Edytowane 12 Marca 2013 przez filtron1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ja w sobotę miałem zmieniać ale pogoda pokrzyżowała plany, może w tą się uda, bo 23 mam przegląd to od razu sprawdził bym stan amorków i światła by mi wyregulowali. Ile ci zajęła wymiana i czy amortyzatora nie trzeba trochę obrócić żeby dolna śruba weszła? Ładne sztuki kupiłeś ile za nie dałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) czas wymiany to 1;5godz 2szt amorki trzeba przekrecic troche ale to nie problem duzy srubakret i po klopocie dzisiaj bylem na stacji i amorki wyszly 70l i 68p wiec prawie jak nowki kupilem w Elblagu dalem za nie 180zl za kpl fotki sa tylko pogladowe Edytowane 12 Marca 2013 przez filtron1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Filtron spoko Tutaj też wrzuciłem dla potomności: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83692-p11wp11-p11wp11-p11144wp11144-wiecznie-opadajacy-tyl/#entry859352 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) a ja szukalem NKP i niemoglem znalesc i dopiero w NZ byl twoj post a powiedz opodl ci tyl czy ciagle stoi jak stal ciekawi mniejak bedzie wygladal na 16'' 205/50 Edytowane 12 Marca 2013 przez filtron1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) Wydaje mi się, że dupka trochę opadła ale na 100% Ci powiem jak zmierzę Edit: zmierzyłem. po roku użytkowania i ok 20kkm jest 67cm (z kołem zapasowym, 15L pb oraz butlą z 10 litrami lpg). Edytowane 17 Marca 2013 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Może admin przeniósł by ten temat do tego założonego przez ulissesa, tak dla porządku, ale to tylko moje zdanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Ja podąże jeszcze dalej może podpiac temat żeby potomni nie musieli szukać tematu jak ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Też o tym pomyślałem ale to już decyzja admina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 nie rozumiem kolego dlaczego nie musiałeś regulować swiateł. tez mam ksenony i musiałem wyregulować manualnie, a pożniej pozimowanie z instrukcji servisowej. Dopiero po tych operacjach wszystko chodzi jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) bo w stacji jak przylozyli ten telewizorek do sprawdzania ustawiania swiatla wszystko ladnie ukladalo sie w kresce i kącie łamania Edytowane 13 Marca 2013 przez filtron1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) No i dziś mi się udało zmienić tylne amorki, u mnie na starych był 65 cm na nowych jest 68 dokładnie tyle co na przodzie więc wygląda wreszcie ok, choć jak zapakuje rodzine z ekwipunkiem to pewnie będzie znowó 65 . Za tydzień ma przegląd to zobacze jaki jest stan amorków. A oto kilka zdjęć sory za jakość ale robione telefonem. Jeszcze taka uwaga w P12 niezależnie od silnika i budy wsztskie amorki są takie same. tak stał an starych 65 cm a tak na nowych 68 cm a tak wygląda w całości długość starych amorków długość nowych a tak wyglądały razem Edytowane 16 Marca 2013 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) No to do działu uterenowionych primer dolaczyła kolejna sztuka ! Musze przyznac ze tyl dość radykalnie podskoczyl do gory. Bylo 62-3cm, jest 68-9cm. Po zamianie amorkow nieobedzie sie regulacja swiatel ja mam ksenony wiec obyło sie Inna sprawa ze bagażnik i zbiornik lpg jak i benzyny były praktycznie puste,więc liczę ze jeszcze trochę tył opadnie. Bo odnośnie kwestii wizualnych...to trzeba się chyba trochę oswoić z nowym wyglądem. Początkowo trochę się przeraziłem takim wywindowaniem tyłu,ale jak tak na parkingu oblukałem inne auta to nie wychodzi to jakoś dziwnie. Toyota Avensis czy Mazda 6 z tego rocznika też mają mocno tył zadarty i jak dla mnie wygląda to spoko. No nic,pojeździmy zobaczymy i najwyżej jak coś będzie nie tak to zawsze można wrócić do poprzedniego stanu. Co do samego montażu,to muszę przyznać że trochę jednak trzeba się nagimnastykowac. Największy problem stanowi włożenie tej dolnej śruby. Musiałem tam się wspierać drugim lewarkiem. Na podnośniku w warsztacie byłoby napewno łatwiej bo oba koła by swobodnie zwisały. No i jeszcze jedna sprawa, dwie górne śruby to 14tki a ta dolna to 17tka. Efekt: auto wyżej stoi z tyłu, auto sztywniejsze, nie buja i można śmiało dociążać bagażem bez obawy o zawias tylni Przed montażem "nowych" kolumn należy skrócić trzpień amortyzatora aby nie stukał nam w nadkole (w P12 w przeciwieństwie do młodszej siostry w miejscu górnego mocowania jest spora dziura). Obcinamy trzpień do gwintu, gwarantuje nam to brak stukania Przerobke zaporzyczylem z innego klubu nissana specjalne podziekowania dla ulisses oraz voyo dzieki ich postami udalo sie zrobic tego moda kilka fotek; Cieszę się że pomogłem...ale troche dziwnie się czuje czytając co do joty skopiowane całe zdania i zdjęcia ze swojego posta. Jak się cytuję czyjś tekst to trzeba zastosować ten znak "[....]" albo przynajmniej zapytać. Chyba że chcesz mi podkraść tożsamość Tutaj oryginał tesktu: http://nz/viewtopic.php?t=9031&postdays=0&postorder=asc&start=0 A poza tym nie wiem jaki ma sens zakładanie odrębnego tematu, skoro tu jest na ten temat wszystko powiedziane: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81815-p11144-tylne-zawieszenie-jak-podniesc/ No i tutaj prośba do admina. Czas już chyba najwyższy podpiąć tą przeróbkę. Już wystarczająca liczba osób ją przetestowała by uznać ją za sprawdzoną. Edytowane 18 Marca 2013 przez voyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Na przeglądzie wyszło 57% i 63% więc nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 (edytowane) voyo siemka prosilem cie o pozwolenie zeby wykorzystac twojego posta na pw ale niedoczekalem sie odp jesli urazilem to sorki Edytowane 31 Marca 2013 przez filtron1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.