GeorgeGt Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Witajcie, Czy złe wpięcie reduktora może powodować nie załączanie się dużego obiegu? W nowo założonej instalacji w P11.144 ładnie łapie i trzyma temperaturę, przełącza na gaz dość szybko ale nie puszcza na duży obieg. W WP11(tez lpg) po kilku minutach łapie odpowiednią temperaturę i otwiera duży obieg. Termostaty dobre bo nawet robiłem podmiankę. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 U mnie duży obieg w zimie się pratycznie nie włącza (jeśli ogrzewanie jest włączone) i jest to raczej normalne. Być może masz w drugim aucie bardziej zamuloną chłodnicę lub nagrzewnicę i szybciej się przez to grzeje a co za tym idzie załącza duży obieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 U mnie duży obieg w zimie się pratycznie nie włącza (jeśli ogrzewanie jest włączone) i jest to raczej normalne. Być może masz w drugim aucie bardziej zamuloną chłodnicę lub nagrzewnicę i szybciej się przez to grzeje a co za tym idzie załącza duży obieg. Czyli co spać spokojnie? dobrze Mi się wpiął tym reduktorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 proponuję, przyjrzeć się temu wpieciu, na zdjeciu widać, że wąż wodny jest zgięty, przecież ładnie można się wpiąć w nagrzewnicę i jest spokój a tu jest w co wpiete?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 proponuję, przyjrzeć się temu wpieciu, na zdjeciu widać, że wąż wodny jest zgięty, przecież ładnie można się wpiąć w nagrzewnicę i jest spokój a tu jest w co wpiete?? Chyba do powrotu małego obiegu... rurki która jest przed termostatem. Mam rozumieć, że takie wpięcie reduktora nie powinno stwarzać problemu dla dużego obiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 reduktor ma być wpięty równolegle w obwód nagrzewnicy to nie podlega dyskusji do dużego nie ma nic mały obieg jest zamykany przez pokrętło i normalnie tam nie przechodzi przez niego płyn przy reduktorze - następuje dodatkowe chłodzenie silnika bo płyn przepływa sobie przez reduktor a normalnie by tam nie dochodził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.