Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

kody błędów


misiek9410
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po zatankowaniu samochodu do pełna i przejechania około 50km zaczął mrygać check, po chwili zapalił sie na stałe i samochód stracił moc, zaczął szarpać aż zgasł. Po chwili zapalił ze sporymi problemami i to samo. Wymieniłem filtr paliwa, do zbiornika wlałem STP do czyszczenie wtrysków. Check się nie świeci ale samochód kręci sie tylko do 3500obr/min. Błędy jakie wymrygałęm to 12 i 21. Przepływka ma może dwa miesiące. A, samochód dymi strasznie. Co może być nie tak.

12-czujnik przepływu mas powietrza

21-zawór kąta wtrysku w pompie wtryskowej.

Pozostał już tylko bląd przepływomierza

Edytowane przez misiek9410
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej P11.144 2.0 TD objawy były podobne. Sprawdzenie "na zworkę" wymrugało błąd 21. Mechanik chciał wymontowac pompę wtryskową i oddać do serwisu Boscha celem sprawdzenia.Koszty - tragedia dla portfela. Stary pompiarz powiedział ,że prawdopodobnie zacina się nastawnik w pompie. Kazał wlać mixol i pojeżdzić. Miałem w baku 15 litrów ON - wlałem 1 litr mixolu i przejechałem z 10 km, na początku obroty falowały, brak mocy i jechał skokami , ale po kilku kilometrach męki obroty się ustabilizowały, a wcześniejsze objawy całkowicie ustąpiły. Przyczyna może leżeć w słabej jakości i suchości polskiego ON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pompą już wszystko ok. Przepływka do wymiany. Napięcie na zimnym silniku i biegu jałowym to 1.63V...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ludzie pomocy-wymigało mi 1 Długi,2 Krótkie,9Długich,5 krutkich czyli chyba kod 1295?

Co to jest? Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie pomocy-wymigało mi 1 Długi,2 Krótkie,9Długich,5 krutkich czyli chyba kod 1295?

Co to jest? Pomocy!

 

Chyba, czy na pewno????

Diagnozując auto na "chyba" dołożysz więcej niż to warte. Podjedź do kogoś kto ma dobry sprzęt, jeżeli nie jesteś pewien i odczyta Ci błędy. I pamiętaj, że nie zawsze błąd oznacza usterkę - błąd może być skutkiem, a przyczyna czasami jest w innym miejscu. Jak będziesz wiedział coś na pewno to wtedy postaramy się pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie pomocy-wymigało mi 1 Długi,2 Krótkie,9Długich,5 krutkich czyli chyba kod 1295?

Co to jest? Pomocy!

to są pewnie kody do OBD II, zapytaj w odpowiednim dziale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam robiłem to na tak zwaną zworkę i za pierwszym razem mi wymigało 1295 potem sprawdziłem co to może być na internecie i znalazłem  tą ruską stronę http://www.faqnissan.ru/faq/002/10258.html gdzie jest wspaniały opis różnych błędów ale po angielsku pojechałem na zakupy i znów zabawa ze zworką próba wykasowania i migało mi 5długich i 5 krótkich ucieszyłem się ale w tym modelu to powinno mi migać 4 razy po 10 długich.

 Kolejna próba i mi miga 1212... Dzięki za zainteresowanie :wave:

Edytowane przez sigma3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Witam robiłem to na tak zwaną zworkę i za pierwszym razem mi wymigało 1295 potem sprawdziłem co to może być na internecie i znalazłem  tą ruską stronę http://www.faqnissan.ru/faq/002/10258.html gdzie jest wspaniały opis różnych błędów ale po angielsku pojechałem na zakupy i znów zabawa ze zworką próba wykasowania i migało mi 5długich i 5 krótkich ucieszyłem się ale w tym modelu to powinno mi migać 4 razy po 10 długich.

 Kolejna próba i mi miga 1212... Dzięki za zainteresowanie :wave:

 

koleg ten opis co masz dotyczy silnika 2.0 TD wP11 i p11.144 a nie 2.2 di  zresztą cięzko stwierdzić jaki masz samochód bo zamiast modelu masz podaną jakąś date...śmierci??;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dzięki za zainteresowanie-ja mam model 2.2Di almera tino 2001 rok i szukam kogoś kto by mi te rozszyfrował ewentualnie coś podpowiedział. To mój pierwszy diesel i nissan w ogóle:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

To napisz to że masz almere tino w swoim profilu ;)
bo nikt wróżką niejest.
A skoro masz almere to dlaczego piszesz w dziale Primery od P10-P11.144?:)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok moje nie dopatrzenie.

A piszę bo myślę że te kody są uniwersalne ale z Twoim nissanie chyba są dwu cyfrowe jednak?

To spadam do działu tino jak mi nikt pomóc nie chce;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Tu nie chodzi że nikt nie chce tylko nikt się nie orientuje. Yinowcy CI pomoga ale oni nie czytaja tego więc nawet nie wiedząc że jest taki sigma3 który ma taki problem ;)
U mnie sa błędy 2 cyfrowe.
Wolne to dziesiątki a szybkie jedności.
2 długie i 3 krótkie to nr 23

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz już się poprawíłem i będę szukał w tino dziale ale się obawiam , że mechanik mnie jednak czeka bo ten kod wymigało 1212 co oznacza injector control pressure not detected during crank i co to jest kurcze?

Edytowane przez sigma3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Mateusz za zainteresowanie!

Właśnie byłem zatankować i podczas jazdy jak ściągam nogę z gazu to tak sobie poszarpuje i pod blokiem zadałem mu przez zworkę pytanie a tu znów kod 1295:multi faults-Bank1-with low side shorts... :whistle:

Dzięki za linka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

multi błąd. zaniżone wartości.
Mi się wydaje że masz coś z wtryskiwaczami. Albo cisnieni za niskie,lbo strasznie zawalone syfem. Pierw co to kup STP do czyszczenia. ajlepiej czarny i niebieski.
I nie wlewaj go na cały bak tylko na 3/4. Najlepiej tak na 37 L i zobacz czy coś się poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Mateusz sprawa się po części wyjaśniła a było tak:2 tyg.temu wymieniałem filtr powietrza i sobie jeździłem-mam auto od 2 lutego i dopiero check mi się tydzień temu zaświecił. Na forum tą metodę zworkową znalazłem i tak jak pisałem wywalił mi ten kod 1295 po czym go skasowałem i kolejny kod 1212...załamka.

 A teraz do rzeczy jak bajtel mój był na piłce to wyskoczyłem ze szkoły do auta bo myślę sobie,że woda we filtrze paliwa może jakaś zalega to wsadzę tam łapę i coś odkręcę ale guzik tak to zabudowane jest i w tym momencie patrzę a tu kostka od przepływki nie zaskoczyła na ten zatrzask tylko tak luźno była :| !

 Wpiąłem i wróciłem po dzieciaka -siedzimy w aucie odpalam i się check nie zapalił! Dojechaliśmy pod blok.wyciągam zworkę w nadziei,że mi wymiga zero błedów ale ta cholera miga ten kod1295 spróbuję ten błąd wykasować jakoś tą zworkową metodą(a swoją drogą to jak Ty robisz z tą zworką bo u mnie wystarczy zewrzeć i i kluczyk przekręcić i już miga a na forum inaczej to jest opisane).No i takie to cuda. Jak wracalismy to jakby trochu lepiej szedł z tą wpiętą przepływką. 

 Ale to na tyle-dobrej nocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Wiesz możliwe jest wszystko ;)
Ta elektronika w autach czesto robi jaja ;)

Zczytywyanie błędow robie dokąłdnie jak napisaleś;zworka w gniazdo,przekręcam kluczyk i miga; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale błędu nie ma rzekomo bo check nie świeci a tu na zworę jest:-/A jak Ty te błędy kasujesz u siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

BO błąd nie musi się świecić,ale zapamiętany wciąż jest w komputerze.
KAsowanie inspekcji tak :
1 włączasz zapłon
2 Zwierasz na stałe piny
3 odczytujesz błędy (są powtarzane na okrągło) długi dziesiątki , krótkie jedności
4 wyjmujesz zworkę
5 wkładasz ponownie po około 5-ciu sekundach
6 Miga kod 55 (brak błędów)
7 wyłączasz zapłon

Ja tak robie a jak u CIebie -nie mam zielonego pojęcia :)
Ale spróbuj. ;P

Edytowane przez Mateusz_P11_144
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Byłem u kolegi i ma tam takiego VAGa to mu sczytało,że nie mam błędów i jak podjechałem pod dom to szybko zworkę uruchomiłem i mi wymigał kod 55 czyli brak błedów:) Ale się zastanawiam czemu taki kod bo gdzieś czytałem,że ten mój tino wymigać powinien kod 0000 czyli 4 razy 10 długich(chyba ,że żle wyczytałem). To zapytam jeszcze czy jest możliwość,że kompek ma gdzieś w pamięci jakiś błąd a go nie wyświetla... Ktoś coś pisał o odłączaniu akumulatora na 24h lub wyciąganiu bezpiecznika od ECU ale co to daje nie wiem :rolleyes2:  U mnie dzieje się coś takiego,że do puki nie wyłączę auta to jest Ok potem za drógim razem robi się muł i mi terkocze coś jak by klekot zaworów-nie wchodzi na obroty chyba ,że noga na maksa w dechę to się poczyna zbierać i to mnie męczy....

Może ten egr cały.......... Ale nie zanudzam-kończę zimne i spać!

Edytowane przez sigma3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...