DINO Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 VAG'iem się połączył z nissanowskim dieselkiem?? Ciekawe ;P jeżeli to auto już ze stajni francusko-japońskiej, to VAG + DTT2000, powinien dać radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Jeżeli z francuzami pomieszane to tak ale czysty japończyk nie da się VAG'owi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Hm auto jeszcze typowo made in japan tzn montowane w Hiszpani 2001rok. Pokazało na tym vagu że 0 błędów i na zworkę kod 55 to chyba ok? Hm auto jeszcze typowo made in japan tzn montowane w Hiszpani 2001rok. Pokazało na tym vagu że 0 błędów i na zworkę kod 55 to chyba ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 55 to gitara Brak fail'ów więc spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu a te o kodach tez sie powtarzają w różnych wariantach więc postanowiłem napisać tutaj.Mam taki problem,że znowu mam problem z moim "traktorem" Nie tak dawno "walczyłem" z czujnikiem połozenia wału i od tamtej pory było OK a wczoraj podczas szybkiej jazdy auto zaczeło szarpać i na wolnych obrotach zaczął "falować".Zrobiłem autodiagnostyke i wyskoczył mi błąd 36 czyli odcięcie zaworu elektromagnetycznegopaliwa,przerwa w obwodzie zaworu odcinającego paliwo.I teraz mam pytanko-czy może to być wina,ze nie wymieniałem przezz ostatnie wymiany oleju filtra paliwa czy tez coś innego sie "posypało ? Ewentualnie gdzie szukać tej usterki ? zgóry bedę wdzięczny za szybkąa odpowiedzzi i wszelkie podpowiedzi bo na wczoraj" potrzebuje autko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Filtr paliwa jak zawodniony czyli stary nie wymieniany to wywala błąd 18, 22, 25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 To w takim razie gdzie jest ten zawór odcinający bo domyslam sie ze jest gdzies przy pompie wtryskowej,tylko jak on wyglada ew.co się w nim "posypało" ? A może to własnie wina filtru paliwa,cos 'przeleciało" i zatrzymało sie w tym zaworze ? Paliwo tankuję na sprawdzonych stacjach i nigdy nie miałem problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 (edytowane) @hochoł masz może czasem zainstalowany alarm lub byle jakie urządzenie alarmopodobne, odcięcie zapłonu itd.? Zapomniałem dodać, zawór jest na głowicy pompy, wychodzi do góry z jednym przewodem, ale nie masz co tam grzebać bo jest sprawny skoro silnik odpala i gaśnie, to jest wina kabli wtyczek, a według mnie wina alarmu odcięcia zapłonu jeżeli jest, bo takie przypadki miewałem. Edytowane 30 Maja 2013 przez bobytempelton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Nie mam zadnego alarmu ,jest tylko NATS a te "cyrki" z szarpaniem zaczęły się w czasie jazdy.Teraz juz nawet odpalić nie chce,tylko kręci i nic więcej a aku całą noc ładowałem więc jest z nim ok. Już chyba wiem gdzie jest ten zawór-jak kabelek jest przykręcony to na nim nałozona jest taka gumowa osłonka chyba cos jak kapturek.Wymienie jutro filtr paliwa i zobaczymy,może "traktorek odpali a jak nie to znowu do mechanika ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 A sprawdź może jeszcze raz czunik wału.Bo mi jak padł to ani nie wywalił błędu czujnika tylko 144. Zmierz jeszcze raz go i daj znać.zawór na pompie raczej mało prawdopodobne żeby padł-może być że NATS go blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Prędzej immubilaiser padł, jeżeli na zaworze jest 12v to kabel niby jest dobry, ale pompa może nie otrzymywać sygnałów z ecu silnika i nie zapali silnik, możesz podać prosto na ten zawór 12v z (+) akumulatora i jeżeli padnięty jest kabel wtyczka itd. musi zapalić na krótko, ale jeżeli nie zapali sprawdził bym immubilaiser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Mateusz ale mi wywala błąd 36.Zrobię tak jak radzi bobytempelton i podam + z aku i zobaczymy czy wtedy odpali. Problem rozwiazany Okazało się,że nakrętka od przewodu do elektrozaworu była luźna i nie stykało.Dokręciłem ją i wszystko OK Autko odpaliło od razu,równo na wolnych pracuje i w ogóle smiga Dzięki wszystkim za wszelkie sugestie i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Nie mam zadnego alarmu ,jest tylko NATS Sprawdź dobrze. Mi się też wydawało że nie mam, a po prostu miałem ułamaną wtyczkę na gniazdku klaksonu alarmu . Zdjęcia gdzie szukać są w moim wątku gdzieś na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.