Loopezik Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Witam. Od jakiegoś czasu (2-3 miesiące) zauważyłem, że przy hamowaniu już pod sam jego koniec włącza mi się ABS, dosłownie na 2-5 "podbić pedała". Nie ma to w zasadzie juz wpływu na długość drogi hamowania, ale trochę drażni i niepokoi. Poza tym hamuje normalnie. Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Nie wyskakuje Ci kontrolka ABS? a jeśli nie - w ogóle zapala się przy odpaleniu zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Masz pęknięty pierścień ABS. Szarpie zwłaszcza przy małej prędkości nawet przy delikatnym hamowaniu lub przy całkowitym zwalnianiu już Miałem identycznie. Koszt wymiany ok 50 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 ja też miałem bardzo podobnie ale przy uszkodzonym czujniku, stąd pytanie o błąd, bo u mnie wywalało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loopezik Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 (edytowane) Hmmm, kontrolka się zapala i gaśnie normalnie, przy hamowaniu się nie zapala. Mówicie, że pierścień albo czujnik? Ok, posprawdzam, dzieki na razie Odkopuję. Pierścień wygląda na cały. (To chodzi o ten na porzegubie?) Zjawisko zaczęło się nasilać, kilka razy zapaliła mi się kontrolka ABSu. Po ponownym odpaleniu gaśnie normalnie. Może to być wina klocków? Są jakieś badziewne, ale jeszcze grube. Chyba, ze może tył? Tam już nie są takie grube :/ Edytowane 12 Lipca 2013 przez Loopezik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Jak się zapaliła kontrolka ABS-u to odczytaj błędy za pomocą spinacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loopezik Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Wg tej instrukcji http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ wyszło mi 36 i 95. 36 rozumiem, bo miałem ostatnio z tym kłopoty, ale 95 nie ma :/ Szukałem i nie za bardzo gdzieś coś wiadomo... No i nie kasują mi się te błędy tak, jak to jest napisane w instrukcji... A jeszcze odnośnie odczuć podczas hamowania, to pedał mi podbija czasami, nie zawse i tylko jak lekko hamuję, przy niskich prędkościach (parking itp.), przy wyższych prędkościach albo przy mocniejszym depnięciu na hamulec tego zjawiska nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Wg tej instrukcji http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ wyszło mi 36 i 95. 36 rozumiem, bo miałem ostatnio z tym kłopoty, ale 95 nie ma :/ Szukałem i nie za bardzo gdzieś coś wiadomo... No i nie kasują mi się te błędy tak, jak to jest napisane w instrukcji... A jeszcze odnośnie odczuć podczas hamowania, to pedał mi podbija czasami, nie zawse i tylko jak lekko hamuję, przy niskich prędkościach (parking itp.), przy wyższych prędkościach albo przy mocniejszym depnięciu na hamulec tego zjawiska nie ma. Wjedź na jakiś betonowy lub asfaltowy plac {równo żeby było} na pierwszym biegu rozpędzasz auto 30-40kmh luzujesz i skręcasz kierownicą w prawo po czym próbujesz hamować i to samo rozpędzasz auto, luz i skręcasz w lewą stronę i hamujesz nie za mocno . Obserwujesz czy pedał chrupie w jedną i drugą stronę . Jeśli czujniki i pierścienie są ok to zaczyna się przerywać kabel od przedniego lewego lub prawego czujnika naprawa dość prosta z tym że są to specjalne kable drobno żyłowe specjalnie wytrzymałe na zginanie . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybens Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Miałem podobnie jak opisujesz, u mnie był pęknięty pierścień abs. A że trzeba było i tak wymontować to wymieniłem cały przegub, koszt ok 110zł. Lepiej sprwdzić dwa razy za nim polecisz w koszy czujników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slec Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Wjedź na jakiś betonowy lub asfaltowy plac {równo żeby było} na pierwszym biegu rozpędzasz auto 30-40kmh luzujesz i skręcasz kierownicą w prawo po czym próbujesz hamować i to samo rozpędzasz auto, luz i skręcasz w lewą stronę i hamujesz nie za mocno . Obserwujesz czy pedał chrupie w jedną i drugą stronę . Jeśli czujniki i pierścienie są ok to zaczyna się przerywać kabel od przedniego lewego lub prawego czujnika naprawa dość prosta z tym że są to specjalne kable drobno żyłowe specjalnie wytrzymałe na zginanie . Pozdrawiam. trochę odkopię ale mam pytanie, przy takim tescie przy skręcie w prawo - problem jest w prawym kole tak? czy jest odwrócone? bo to różnie bywa więc wolę się upewnić. Zauważyłem, że mi bije abs przy małej prędkości i delikatnym hamowaniu i przy skręcie w prawo. Pozdrawiam Slec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Bije abs znaczy się zaczyna działać i czujesz drgania na hamulcu mimo tego że nie powinien tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek7_93 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam spotkał się ktoś z takim zjawiskiem ze praktycznie cały czas się świeci kontrolka od absu i od czasu mam tak ze jak odpalę samochód abs się nie zapali skręcę kołami i się zapala, a co dziwne w tą zimę był okres, że z tydzień abs działał tylko że jak hamowałem nawet delikatnie abs się załączał. Wie ktoś co to może być i jaka jest przyczyna?????? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Przewód przedni musi mieć przerwę dla tego po skręceniu kontrolka się zapala. Możesz kupić cały nowy czujnik lub zrobić wstawkę z nowego przewodu najlepiej w gumie izolowany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek7_93 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 dzięki za informacje. a tak na boku potrzebuje jakis kontakt moze tutaj kogos z forum na temat wlasnie primerki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofik Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Lopezik mam dośc podobny problem co ty, ogarnąłeś już co było u ciebie przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.