PrimerkaTD Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) Mam problem z primerka 2.0 td otóż gdy silnik jest zimny podczas hamowania obroty spadają na 500 przy czym wskakują na jałowe i silnik chodzi jak igiełka Przy silniku ciepłym jest taka sama kolej rzeczy tyle ze spadają gdzieś maxymalnie do 600. Czasami lubią spaść na 300 ale samochód nie gaśnie Ale również od czasu do czasu nie spadają w ogóle Jakieś pomysły? Duzo jeżdżę w mieście i staje się to uciążliwe .. Tak na marginesie aby nie było zbędnych pytań robiona była pompa wtryskowa lecz nastawnik wrócił na swoje stare miejsce. Może to być np zbyt uboga dawka paliwa? Edytowane 18 Marca 2013 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A był nastawnik czyszczony przed ponownym założeniem?Pokazuje CI jakies błędy check engine?To co opisujesz to najprawdopodobniej zużywający się nastawnik HDK.Proponuje CI jak będziesz tankował next time na 15 L ON dolej 300 ml normalnego oleju silnikowego mineralnego lub mixolu do 2 suw'ów. Tak dla nasmarowania nastawnika i kroćca w pompie. Miałem identyczne objawy i niestety ale nastawnik musiałem wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksz Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 nie mam diesla ale miałem podobne objawy przy wysprzęglaniu, wyczyściłem przepustnicę i przepływomierz i wszystko jest ok., ale nigdy nie śmigałem na ropie i się nie znam, może to być coś innego :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Czyszcony Nastawnik , Bledow Nie Pokazuje . Oks Dzieki Tak Zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Najlepiej sprawdzić bo skoro nastawnik czyszczony był,to jedynie na pompie cos nie tak. Może tez byc druga rzecz a mianowicie cos nie tak z pompą Vacuum która steruje ciśnieniem na pompę ABS. Daje za niskie ciśnienie,silnik potrzebuje większą moc i traci obroty bo nagle większe ciśnienie a mniej paliwa bo noge z gazu sciągasz.Takie mam przypuszczenia po obserwacji kilku pojazdów nie koniecznie Nissmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 dolałem oleju do 2t tak jak poradził jeden z uzytownikow i powiem szczerze ze są widoczne zmiany, nie spadają tak obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Widzisz ;dWiem co mówie bo tez to przerabiałem ;d 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 ciekawe czy tak zostanie czy będę do każdego tankowania wlewał olej ;d nissmo prawie jak kosiarka bezie haha;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 czy będę do każdego tankowania wlewał olej Do każdego nie Chodzi o to żeby się tam przesmarował suwak którym rusza jablko nastawnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scandalieross Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 odkopię temat, u mnie występuje podobny problem, podczas dojeżdzania do świateł auto traci obroty, a czasami podczas skrętu 90 stopni potrafi zgasnąć, wiecie może od czego zacząć diagnostykę? Problem występuje na PB i LPG Silnik QG18DE, czyżby przepływomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.