Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Spadające obroty przy dojezdzaniu do swiatel


PrimerkaTD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z primerka 2.0 td otóż gdy silnik jest zimny podczas hamowania obroty spadają na 500 przy czym wskakują na jałowe i silnik chodzi jak igiełka  Przy silniku ciepłym jest taka sama kolej rzeczy tyle ze spadają gdzieś maxymalnie do 600. Czasami lubią spaść na 300 ale samochód nie gaśnie  Ale również od czasu do czasu nie spadają w ogóle  Jakieś pomysły? Duzo jeżdżę w mieście i staje się to uciążliwe .. Tak na marginesie aby nie było zbędnych pytań robiona była pompa wtryskowa lecz nastawnik wrócił na swoje stare miejsce. Może to być np zbyt uboga dawka paliwa?

Edytowane przez PrimerkaTD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

A był nastawnik czyszczony przed ponownym założeniem?
Pokazuje CI jakies błędy check engine?
To co opisujesz to najprawdopodobniej zużywający się nastawnik HDK.
Proponuje CI jak będziesz tankował next time na 15 L ON dolej    300 ml normalnego oleju silnikowego mineralnego lub mixolu do 2 suw'ów. Tak dla nasmarowania nastawnika i kroćca w pompie. Miałem identyczne objawy i niestety ale nastawnik musiałem wymienić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam diesla ale miałem  podobne objawy przy wysprzęglaniu, wyczyściłem przepustnicę i przepływomierz i wszystko jest ok., ale nigdy nie śmigałem na ropie i się nie znam, może to być coś innego :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Najlepiej sprawdzić bo skoro nastawnik czyszczony był,to jedynie na pompie cos nie tak. Może tez byc druga rzecz a mianowicie cos nie tak  z pompą Vacuum która steruje ciśnieniem na pompę ABS. Daje za niskie ciśnienie,silnik potrzebuje większą moc i traci obroty bo nagle większe ciśnienie a mniej paliwa bo noge z gazu sciągasz.
Takie mam przypuszczenia po obserwacji kilku pojazdów nie koniecznie Nissmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolałem oleju do 2t tak jak poradził jeden z uzytownikow i powiem szczerze ze są widoczne zmiany, ;) nie spadają tak obroty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy tak zostanie czy będę do każdego tankowania wlewał olej ;d nissmo prawie jak kosiarka bezie haha;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

czy będę do każdego tankowania wlewał olej

 

 

 

Do każdego nie ;)

Chodzi o to żeby się tam przesmarował suwak którym rusza jablko nastawnika ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

odkopię temat, u mnie występuje podobny problem, podczas dojeżdzania do świateł auto traci obroty, a czasami podczas skrętu 90 stopni potrafi zgasnąć, wiecie może od czego zacząć diagnostykę? Problem występuje na PB i LPG

Silnik QG18DE, czyżby przepływomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...