PrimerkaTD Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Czasami temperatura wskazuje na ponad 90 po chwili spada po chwili znowu wzrasta do +90 a raz miałem tak ze skoczyła aż do czerwonej kreski, przycina sie termostat jak myślicie? były ubytki z płynu w chłodnicy ale uzupełniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 sprawdź, czy węze są twarde, jak tak, to uszczelka pod głowicą do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) miękkie węże, myślę ze przyczyna tkwi w czym innym Jeżeli byłaby uszczelka pod głowica to pierwsza rzecz byla by taka ze nie miał by mocy i by kopcił . Termostat się włącza ponieważ drugi waz jest również ciepły. Np gdy jechałem wieczorem już temperatury nie łapał a dostał ostro po d*pie Edytowane 24 Marca 2013 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 NIekoniecznie, nie musi kopcić, a padku mocy możesz nie wyczuć. Przerabiałem to... Sprawdź po dłuższej pracy czy nie wychodzi powietrze z zbiorniczka wyrównawczego. Ubytki też sie z niczego nie biorą. Szczelny układ będzie trzymał płyn latami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) Witam Mam podobny problem. Mam Primere P10 Diesel i w moim przypadku wskaznik po zagrzaniu sie silnika pokazuje polowe(nie mam dokladnych wartosci temp) i od czasu do czasu wyskoczy ponad czerwone pole, jest tak przez jakis czas i znow sobie wraca na polowe i za kilka sekund znow wyskoczy na gore. Czasami wogule nie wyskoczy, a jak skacze to w roznych rozmiarach czasowych, nie ma reguly. Wydaje mi sie ze to wina czujnika. ps. jakies 3 miesiace temu uszczelka pod glowica mi poszla, wczoraj dolewalem do zbioniczka plyn bo bylo na dnie moze ok. 0.5 mm glebokosci Edytowane 25 Marca 2013 przez cinek_real Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 proponuję znowu sprawdzić uszczelkę, czujnik albo działa albo nie, to jest termistor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 ten czujnik czy tam termistor jest przy glodnicy? i kable ida od niego tez do wentylatora chlodnicy? Pytam sie bo u mnie wiatrak wogule sie nie wlacza, bo przy polowie temp na wskazniku chyba za wczesnie aby sie odpalil, ale jak wyskoczy ponad czerwone to chyba powinien sie wlaczyc a on sie nie wlacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 nie ma zadnego cisnienia ze zbiorniczka wyrownawczego. dobra a jezeli nawet ta uszczelka pod glowica to jak ja sprawdzic?? i koszt nowej uszczelki? planowanie glowicy rowniez wchodzi w gre;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 nie ma zadnego cisnienia ze zbiorniczka wyrownawczego. dobra a jezeli nawet ta uszczelka pod glowica to jak ja sprawdzic?? i koszt nowej uszczelki? planowanie glowicy rowniez wchodzi w gre;> jezeli nie ma gejzeru to chyba nie uszczelka, a moze w zbiorniczku sa jakies tluste plamy w plynie. Ja za swoja uszczelke dalem 150 zl za planowanie gosc bierze u mnie 50 zl bo i tak nie moze sie opedzic od roboty dlatego nie bierze duzo. Ja zaplacilem za czesci aby (bo to znajomy ojca), tzn uszcelniacze zaworow i 2 gniazda wtryskow, wynioslo mnie 210 zl plus 150 za uszczelke, ale to bylo do P10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Skoro skacze na kilka sekund na czerwone to napewno nic z silnikiem tylko czujnik lub licznik lub zwarcie w instalacji, nic innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) Czasami temperatura wskazuje na ponad 90 po chwili spada po chwili znowu wzrasta do +90 a raz miałem tak ze skoczyła aż do czerwonej kreski, przycina sie termostat jak myślicie? były ubytki z płynu w chłodnicy ale uzupełniłem. W 2.0 TD sa 2 czujniki temp. Jeden jest z tyłu który daje sygnał na zegary i drugi który bada temp i sygnał na ECU. Ten na zegarki jest przy takiej zółtej śrubce (odpowietrznik) na której jest po angielsku napisane żeby nie odkręcać jak gorący. Tam jest czujnik ktory daje sygnał na ECU,a drugi z tyłu jak patrzysz od przodu do za głowica po lewej stronie,fabrycznie zielona kostka (ten Cię interesuje). Jak CI tak szybko skacze to może masz zimne luty i dlatego takie wariacje. Edytowane 26 Marca 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Skoro skacze na kilka sekund na czerwone to napewno nic z silnikiem tylko czujnik lub licznik lub zwarcie w instalacji, nic innego.a w P10 to ten czujnik jest przy chlodnicy? W 2.0 TD sa 2 czujniki temp. Jeden jest z tyłu który daje sygnał na zegary i drugi który bada temp i sygnał na ECU. Ten na zegarki jest przy takiej zółtej śrubce (odpowietrznik) na której jest po angielsku napisane żeby nie odkręcać jak gorący. Tam jest czujnik ktory daje sygnał na ECU,a drugi z tyłu jak patrzysz od przodu do za głowica po lewej stronie,fabrycznie zielona kostka (ten Cię interesuje). Jak CI tak szybko skacze to może masz zimne luty i dlatego takie wariacje. mam p10, nie 11 Edytowane 26 Marca 2013 przez cinek_real Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) no i dalej problem sie pojawia bo dzisiaj rano jak jechalem stala predkoscia 100km/h temperatura wskoczyla ponad polowe a wentylatory ani drgnely, na klmie przy cieplym silniku tez powienny ruszyc ale nie dzialaja.Ten czujnik za glowica kiedys juz wymienialem poniewaz byl padniety, ale wtedy wyskakiwal mi blad na czeku a teraz jest 55 czyli brak bledow.zimne luty? Edytowane 26 Marca 2013 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Tak. Tu masz opisane jak to wygląda i co to znaczy tyle że na wskazówce od paliwa:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/71969-p11-20td-wskaznik-paliwa-glupieje/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) ale dlaczego jak wlaczam klime nie wlaczaja sie wiatraki to jest bardzo dziwne!? a temperatura jest w polowie . Edytowane 26 Marca 2013 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) no i dalej problem sie pojawia bo dzisiaj rano jak jechalem stala predkoscia 100km/h temperatura wskoczyla ponad polowe a wentylatory ani drgnely, na klmie przy cieplym silniku tez powienny ruszyc ale nie dzialaja.Ten czujnik za glowica kiedys juz wymienialem poniewaz byl padniety, ale wtedy wyskakiwal mi blad na czeku a teraz jest 55 czyli brak bledow. są dwa czujniki, jeden od temp idący do ecu, a drugi dający sygnał na wskaźnik. Może tamten wymiga błąd, a ten nie. ale dlaczego jak wlaczam klime nie wlaczaja sie wiatraki to jest bardzo dziwne!? a temperatura jest w polowie . Wskazania temperatury silnika nie mają nic wspólnego z działaniem klimy, może jest poprostu za zimno żeby klima startowała. Edytowane 26 Marca 2013 przez nowak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Juz wiem gdzie znajduja sie obydwa czujniki. Sa za glowica obydwa a jak pojade do sklepu to o jaki mam prosic bo z tego co widzialem na stronei intercars np to sa tylko czujniki plynu chlodacego ;|| Edytowane 26 Marca 2013 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 jeden ma dwa piny (podający sygnał na ECU) a drugi ma tylko jeden pin (podający sygnał na wskaźnik) i to on nas interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 I co niby ten czujnik płynu chłodzącego odpowiada za włączanie się wiatraków gdy wskazówka wskoczy mi ponad polowe? Jakos coś mi się nie chce wierzyć . Przecież ten czujnik który pokazuje na blacie do jakiego stopnia jest rozgrzany silnik?! I W ogole to on nie powinien przy minusowych temperaturach lapac temperatury w ogóle wyżej niż polowa wiec coś tu nie gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 wiatry włącza ECU, po informacji z czujnika, co mają minusowe temperatury do wskazań i temp. silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 no dobrze to w takim razie czujnik nie wysyła żadnych info ponieważ wiatraki w ogóle się nie włączają... nawet gdy silnik osiągnie +90 stopni. Tylko teraz pytanie ktory czujnik?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Ztego co wiem to ten obok zółtego gniazda z angielsko-japońskimi napisami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 czyli ten w obudowie termostatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 tak. Najlepiej sprawdzić obydwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) bo check mi wyświetla 13 błąd czyli jest to uszkodzenie/ zwarcie czujnika temperatury płynu chłodzącego czyli odnosi się jeden błąd do dwóch czujników?. I jak sprawdzić obydwa miernikiem czy cos ? Bo Raczej dwóch to niechce kupować Edytowane 27 Marca 2013 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.