Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 No i teraz doszliśmy do momentu gdy nie moge CI pomóc bo po prostu nie wiem ECU wychwytuje błąd jednego i go pokazuje. Ale którego to już nie wiadomo bo nie ma 2 różnych błedów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 a sposób jakiś na sprawdzenie tych czujników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 nie wiem tu Ci niesttey nie pomoge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 a sposób jakiś na sprawdzenie tych czujników? jedynie wymontowanie i sprawdzenie czy po nagrzaniu się zaczynają puszczać, no dobrze to w takim razie czujnik nie wysyła żadnych info ponieważ wiatraki w ogóle się nie włączają... nawet gdy silnik osiągnie +90 stopni. Tylko teraz pytanie ktory czujnik?! podstawowa sprawa, czy auto się kiedyś zagotowało? i czy temperatura doszła kiedyś do czerwonego pola na dłużej? bo za wskazania na desce odpowiada ten czujnik na jeden kabel, a za włączanie się wentylatora ten z dwoma kablami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 jedynie wymontowanie i sprawdzenie czy po nagrzaniu się zaczynają puszczać, a co mają zacząć puszczać?? przecież to termistor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 chodziło mi o zmianę rezystancji, czy zmienia się w miarę podnoszenia temp. (taki skrót myślowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 a sposób jakiś na sprawdzenie tych czujników? I jak? Ogarnąłeś temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Witam Mam podobny problem. Mam Primere P10 Diesel i w moim przypadku wskaznik po zagrzaniu sie silnika pokazuje polowe(nie mam dokladnych wartosci temp) i od czasu do czasu wyskoczy ponad czerwone pole, jest tak przez jakis czas i znow sobie wraca na polowe i za kilka sekund znow wyskoczy na gore. Czasami wogule nie wyskoczy, a jak skacze to w roznych rozmiarach czasowych, nie ma reguly. Wydaje mi sie ze to wina czujnika. ps. jakies 3 miesiace temu uszczelka pod glowica mi poszla, wczoraj dolewalem do zbioniczka plyn bo bylo na dnie moze ok. 0.5 mm glebokosci i ma ktoś jakiś pomysł aby to naprawić? płyn juz nie ucieka wcale, gejzerów tez nie ma, wszystko ok tylko ten wskaźnik nie włączający sie wentylator, czy to może być czujnik temp? i czy jest on umieszczony przy termostacie? a i jeszcze jedno, jak sprawdzić czy wentylator wogóle się włącza? Bo może jest silniczek spalony, czy cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Odłaćz kostkę i podłacz bezpośrednio pod aku kebelkiem. Jak działa to powinien się zacząć obracać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.