Gość hakte93 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Witam jestem nowy na forum a swoją primerę kupiłem 5 miesięcy temu. Mam taki problem, nie działa mi abs, nie zapala się kontrolka, wczoraj najechałem prawym kołem na skarpę i potem nagle abs zaczął działać przy ponownym odpalaniu silnika kontrolka się nie zapaliła ale abs działał jeszcze przez parę kilometrów potem ponownie nie działał. po zakupie kontrolka zapalała się przy każdym odpalaniu i abs działał normalnie przez 2 tygodnie, poprzedni właściciel nic nie wspominał o takim problemie. Po rozłączenie kostki od koła lewego w środku była woda lub jakaś inna ciecz. A i jeszcze taka jedna rzecz po kupnie odpowietrzałem hamulce tak mniej wiecej w połowie przewodów było dużo powietrza. Czy przyczyną może być zepsuta pompa po tym zapowietrzeniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Witaj :-) Przede wszystkim najprawdopodobniej masz spaloną kontrolkę od ABSu. Ona się musi zapalać na kilka sekund po włączeniu zapłonu. Musisz wyjąć zegary i ją wymienić - jestem pewien że będzie świecić cały czas. Ta woda w kostce czujnika powoduje zwarcie, które wyrzuca błąd ABS i wyłacza go. Widocznie jak najechałeś na skarpę coś tam się ruszyło i na chwilę zaczęło działać. Więc przede wszystkim wymień żarówkę, jak bedzie świecić cały czas to potem możesz odczytać błąd (instrukcja na forum) i będziesz wiedział gdzie szukać przyczyny., czy w czujniku czy w pompie. Na razie pompą się nie przejmuj bo jak było zwarcie na wtyczce to przede wszystkim to jest przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hakte93 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Jutro postaram się rozebrać zegary. Dziś rozłączyłem wszystkie kostki od ABSu i w każdym jest ''mokro'' może jak ABS się zepsuł ktoś dawał wd na kostki. Dzis rozebralem podswietlenie zegarow i okazalo sie ze zarowka jest dobra, tylko ktos poprowadzil dwa kabelki do zarowki od ladowania i dlatego nie swiecila. Teraz po wlczenui zaplonu pali sie przez sekunfe potem gasne jak odpale silnik pali sie caly czas. Zaraz zrobie autodiagnostyke i zobaczymy co mu jest .Dzis rozebralem podswietlenie zegarow i okazalo sie ze zarowka jest dobra, tylko ktos poprowadzil dwa kabelki do zarowki od ladowania i dlatego nie swiecila. Teraz po wlczenui zaplonu pali sie przez sekunfe potem gasne jak odpale silnik pali sie caly czas. Zaraz zrobie autodiagnostyke i zobaczymy co mu jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 No to super, już połowa sukcesu. Tylko kto mógł pozamieniać te przewody, skoro pisałeś że po zakupie świeciła normalnie a dopiero potem przestała? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hakte93 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 One byly tylko lekko stykniete moze cos przerywalo. Teraz kod 25 pznacza obwod otwarty tak, czyli przewod jest padniety. Dobrze rozumuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Dobrze :-) ten błąd generalnie oznacza błąd czujnika, ale zazwyczaj pada tylko przewód. Jak był słaby styk to niewykluczone że wszystko jest ok, tylko trzeba dobrze oczyścić i wysuszyć. Dopiero jak to zrobisz i nie pomoże to wymień przewód. Robota prosta, poniżej godzinki :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hakte93 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Samego przewodu zapewne nie kupie? Trzeba szukac z dawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Samego nie kupisz ale będzie tu pasował każdy - nawet głośnikowy czy od starego sprzętu AGD :-) ja mam od telewizora. Trzeba tylko przelutować wtyczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hakte93 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Dobra dzieki za pomoc z abs. Teraz mam drugi problem po zlozeniu tablicy zegarow przestalo dzialac podswietlenie , a teraz nie dziala piszczalka od zapalonych swiatel przy otwartych drzqiach nie dziala predkosciomierz obrotomierz ze swiatel dziala tylko drogowe przod kierunki i wsteczny, postojowek halogenow brak wyswiietlacz od daleko mieraz i zegarek tez nie dziala. Moze po to byly te kabelki. Jak to mowia jak nie urok to sraczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Witam posprawdzaj bezpieczniki może gdzięś zwarcie zrobiłeś jedne masz po lewej stronie obok kierownicy a drugie pod maska obok akumulatora najprawdopodobniej któryś sie spalil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hakte93 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Heh zapomnialem.o bezpiecznikach w kabinie tam znalazlem 1 przepalony i jeden wystawal tylko nie wiem dlaczego teraz wszystko dziala gra i trombijak zespol kombi. Hehe. Dzieki wielkie za pomoc dam znac jak wymienie kable co z abs. Heh zapomnialem.o bezpiecznikach w kabinie tam znalazlem 1 przepalony i jeden wystawal tylko nie wiem dlaczego teraz wszystko dziala gra i trombijak zespol kombi. Hehe. Dzieki wielkie za pomoc dam znac jak wymienie kable co z abs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.