Gość tomxx Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Panowie postawię sprawę jasno Nissan Primera P11 2000 2.0 TD Polift Kobiecina jeździła poszło check enignem -ale moc była i jeździła w tym samym dniu zagsł jej , odpaliła - podjechała na diagnostykę i wyszło P006 zawór odcięcia paliwa za małe zasilanie gdzieś ktoś (pseudo mechanik) robił jej rozrząd... drugi mechanik stwierdził że z 2-3 mm jest pompa wtryskowa przestawiona Gdzie znajudje się zawór odcinający paliwo -poproszę oo dokładną lokalizację... Dowiedziałem się, że znajoma ma paliwo ze stacji XX - gdzieś na rozdrożu tankowała czy to może mieć powiązanie ze sobą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Po pierwsze- nikt CI nie powie co to jest błąd 006 bo takowych nie ma chyba ze komputerowe.2.0 TD bada się przed obd spinaczem:tu masz jak:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/To pierw zrób,napisz jaki błąd i wtredy daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomxx Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 znalazłem na chomiku zawór odcinający paliw "A" obwód sterujący low druga rzecz że wtrysk jest padnięty a pompa przestawiona o 2-3 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Który wtrysk?Jezeli jeden z trzech "zwykłych" to regeneracja a jak sterujący to grubsza sprawa i tu nie wiem czy jest mozliwość regenerowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 wtrysk sterujący regeneruje się bez problemu, ale tylko jeśli to BOSCH, bo jeśli ZEXEL to niestety ich się nie regeneruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 wtrysk sterujący regeneruje się bez problemu, ale tylko jeśli to BOSCH, bo jeśli ZEXEL to niestety ich się nie regeneruje. O dzieki za info bo mi facet który regeneruje powiedział że sterującego nie można. Czyli trzeba szukać lepszego na czarną godzinę ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomxx Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 wg. mnie to nie ma nic wspólnego z tą ichniejsza ropą;> bardziej coś co się zwie mazut! narobił problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 u mnie padła we wtrysku sterującym elektronika-elektryka czy co tam jest, w każdym razie cewka. To pewnie nie od paliwa, ale nie ważne. Za naprawę, oraz wymianę końcówki na nową zapłaciłem ok. 150zł. Wymiana we własnym zakresie (15min.) i auto chodzi jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.