Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

r20 światła tył w zderzak... alternatywa...


Thespian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

okrągłe mnie przekonują bo chcę je wrzućić w budę :) między relfektory tylne a zderzak... w zderzaku zaślepię otwory jakimś ryflem.

 

Ktoś tu niezłe "kaganki" zamontował. ciekawe co na to police? http://moto.allegro.pl/nissan-terrano-ii-off-road-2-7td-96r-i3142926856.html

 

Gdyby aukcja znikła: mikroskopijne led-y w budzie i jakieś białe led-y troszkę większe w miejscu zdjętego zderzaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooo... grubo... generalnie fajna bryka... widać że zdrowe blachy

ze światłami przegiął... to są obrysówki przecież...

 

Ciekawy zderzak, wygląda tak jak mój... tylko że ten ktoś "pozaokrąglał"... pewnie zbladł jak to wyspawał i zobaczył kanty... ja też zbladłem... ale mi przeszło

 

fajny patent z progiem z dość delikatnej na oko rury, tylko po stronie kierowcy...

 

i nie widzę zamku klapy silnika

 

dychę można by dać jak silnik ok...

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są obrysówki na ledach dlatego takie małe



i ma fotele z podłokietnikami ja sobie sygma życzył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł wsadzenia kubłów.... fajny (pomijam ich stan)

ale czy ma sens w takim samochodzie o takiej mocy ? nie moja brocha...

może ktoś dostał je za rozsądne pieniądze i wstawił .. bo jego już nie nadawały się do niczego

 

niedawno sam fundowałem fotele kubełkowe do zmoty kolegi :)

w zamian za logo na jego masce jak ją skończy :)

ale to konstrukcja rurowa z modnymi mostami, blokadami i silnikiem V8 (w planach) lub R6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież to Ty go chcesz na uparaciucha kupować :)

 

masa długasa to jakieś 1,7-1,8 tony, dla porównania disko 2 tony... prach w longu ze 2,3-2,4... xj coś ok 1,5 tony a zj 1,8-1,9....

 

z czym chcesz to porównywać? z vitarą long? :) wtedy faktycznie jest dużo cięższe

 

wysokośc budy akurat nie stanowi problemu... seryjny r20 wytrzymuje przechył rzędu 47 stopni...

 

gabaryty? rozstaw osi bliski ideału stokilka cali...

 

to że to nie robi w terenie to zasługa 3 czynników

 

1. dramatycznej pracy przedniego zawieszenia

2. braku tylnego DL

3. masakrycznemu zwisowi tylnemu w longu

 

obejrzyj sobie t2 kolegi Redzika... i powiedz czy to robi czy nie robi w terenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co w takim razie nadaje się w teren?

oświeć nas... oczywiście odpadają wszelkie zmory i ruraki bo my w teren jedziemy autem a nie lawetą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak..

jako pokaz, że można coś dłubać... to tak, fajnie popatrzeć na to co ktoś robi

ja lubię takie projekty

 

ale do jazdy w poważniejszym terenie jak wskazuje to samochód ? to pomyłka...



a w teren ?

oczywiście ma na myśli nie tylko jazdę po płaskim i po błocie..

ale las, górki, dolinki, trawersy itp...

 

to lepiej sprawdzi się zmotany XJ, choć i on czasem robi się za duży

ale to domena jest suzuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź to zedytuj jakoś... żeby po polsku było :)

 

zrozumiałem że morał jest taki że suzuka...

 

zgoda, jedynym problemem jest to że samurai jest na resorach... vitara ma wahacze zamiast mostu a jimniak jest tak obły i współczesny że strach...

 

no i jakby.... nie każdy na 170cm i 70kilo wagi...

 

no i trawers to ja bym wolał jednak brać moim r20 niż samuraiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poważnie? :)

 

porównujemy xjta na 33' wycinającego sobie agresywnym MT'ekiem koleiny na łączce....

 

z r20 na seryjnym rozmiarze ogumienia.... ciągnęcego pod górę... na przetartej dróżce...

i z drugim r20 na szosowym kapciu...

 

ale niech Ci będzie... czy uważasz że tym R20 brakowało mocy?

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XJ miał seryjnego, trochę spracowanego KL71

żadnych simexo-podobnych

 

a czy mocy brak w tamtych R20 ?

to chyba widać, że bidaki w lekkim śniegu nie mają siły by obrócić mało agresywną oponą..

a jak zagrzewa się dolocik to już puchną

 

i dalej twierdzisz, że ten długi R20 na dychawicznym silniku i oponie typu Simex jest dobry w TEREN ? :)

 

 

chyba jako pomnik :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzys1001

Pewnie, że terrano nie nadaje się w teren, patrol też nie, nawet większość zmot się nie nadaje. Dopiero czołgiem można prawie wszędzie wjechać;-)

A na poważnie to wszystko gdzie i jak chcemy jechać i co oznacza ''teren". Jeden pojedzie Toyotą RaV4 na grzyby do lasu przejedzie dwie koleiny z błotem i bedzię tydzień przeżywał jakie bagno zaliczył, inny zaś będzię auto wyciągał z bagna po pas i stwierdzi, że to żadna terenowa jazda.

 

A samochody na tych ffilmach to bez sensu porównanie. Weźmiesz patrola ktory się nie zmieści między dwoma drzewami a kolega samurajem przejedzie. I która lepsza terenówka?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

litości... seryjnie to XJ z tego co pamiętam miał podobnie jak T2 215/75... to co ten Xj ma na kołach nie ma nic wspólnego z seryjnością

 

w tych r20 nie brakowało mocy do kręcenia kołami... jak tył buksuje a zatrzymuje się jedno z przednich kół to świadczy o tym że dyfer posłał moc w powietrze a nie o jej braku

 

film dokumentuje jedną rzecz przemawiającą na korzyść XJ'ta

 

automat... po samej prędkości obrotowej kół widać że T2 były pewnie na 2L... a automat XJ'ta wrzucił po prostu wyższy bieg...

 

kopny śnieg nie stanowi problemu dla r20... znajdź mi taki dziewiczy śnieg na płaskim i twardym terenie.... powiedz mi w którą stronę i ile razy mam Ci go przejechać a przejadę...

 

jak snieg będzie sięgał  połowy zderzaka to pożyczę szumexy 32, jak będzie niższy to 31 BFG AT na niskim ciśnieniu spokojnie przejadą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co sie oszukiwać XJ ma prawie dwa razy tyle mocy co terrano a to napewno pomaga w terenie. Lecz faktem jest to, że te porównanie jest bez sensu, bezgłowy . Ja przechodziłem swoim TII tam gdzie XJ stawały ( oba na 31" )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego bez sensu ?

 

Samochód, otwarta przestrzeń, śnieg....

i jazda po nim. Zwykłe porównanie.

 

Widać braki w mocy T2, co nie jest w tamtym wypadki zaskoczeniem.....

Każdy samochód o tej masie, tym rodzaju silnika i takich warunkach terenowych.. nie dał by rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miało być o światłach!,ale co tam. Porównaniem trakcji to by było gyby oba pojazdy były w tym samym czasie, na jednakowych oponach, a tak widać same różnice w pogodzie,terenie, naeet opony mają inne. Wczoraj podjechałem pod górke a dzisiaj nie bo sie temperatura zmieniła +2 stopnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wracając do tematu w tym tygodniu podjadę przymierzyć http://www.sklep-przyczepy.pl/produkt,199,LAMPA-ZESPOLONA-MD-36-BIA%C5%81A.html   

lub oczywiście wersję całą czerwoną , choć w moim srebrnym zderzaku taki "lexuslook" mógłby wyglądać ciekawie ;) 

 

PS: lubię mieć coś innego, a zarazem praktycznego i np. z przodu wyjąłem przeciwmgielne (te małe okrągłe obok reflektorów głównych) i w to miejsce wmontowałem ledowe okrągłe   światła dzienne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...