ceniakenzo Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 no fajne te okrągłe ale ja chyba kratki pospawam na wszystkie lampy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 okrągłe mnie przekonują bo chcę je wrzućić w budę między relfektory tylne a zderzak... w zderzaku zaślepię otwory jakimś ryflem. Ktoś tu niezłe "kaganki" zamontował. ciekawe co na to police? http://moto.allegro.pl/nissan-terrano-ii-off-road-2-7td-96r-i3142926856.html Gdyby aukcja znikła: mikroskopijne led-y w budzie i jakieś białe led-y troszkę większe w miejscu zdjętego zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) nooo... grubo... generalnie fajna bryka... widać że zdrowe blachy ze światłami przegiął... to są obrysówki przecież... Ciekawy zderzak, wygląda tak jak mój... tylko że ten ktoś "pozaokrąglał"... pewnie zbladł jak to wyspawał i zobaczył kanty... ja też zbladłem... ale mi przeszło fajny patent z progiem z dość delikatnej na oko rury, tylko po stronie kierowcy... i nie widzę zamku klapy silnika dychę można by dać jak silnik ok... Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Może klapa na elektromagnes? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 to są obrysówki na ledach dlatego takie małe i ma fotele z podłokietnikami ja sobie sygma życzył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 ale Sygma chciał 125 koni... z interkulerem i elektroniką... ehhh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 no i ten wynalazek robi w terenie ? z tymi gabarytami, ta masą i tą wysokością budy ? litości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 a fotele ci się nie podobają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 pomysł wsadzenia kubłów.... fajny (pomijam ich stan) ale czy ma sens w takim samochodzie o takiej mocy ? nie moja brocha... może ktoś dostał je za rozsądne pieniądze i wstawił .. bo jego już nie nadawały się do niczego niedawno sam fundowałem fotele kubełkowe do zmoty kolegi w zamian za logo na jego masce jak ją skończy ale to konstrukcja rurowa z modnymi mostami, blokadami i silnikiem V8 (w planach) lub R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 przecież to Ty go chcesz na uparaciucha kupować masa długasa to jakieś 1,7-1,8 tony, dla porównania disko 2 tony... prach w longu ze 2,3-2,4... xj coś ok 1,5 tony a zj 1,8-1,9.... z czym chcesz to porównywać? z vitarą long? wtedy faktycznie jest dużo cięższe wysokośc budy akurat nie stanowi problemu... seryjny r20 wytrzymuje przechył rzędu 47 stopni... gabaryty? rozstaw osi bliski ideału stokilka cali... to że to nie robi w terenie to zasługa 3 czynników 1. dramatycznej pracy przedniego zawieszenia 2. braku tylnego DL 3. masakrycznemu zwisowi tylnemu w longu obejrzyj sobie t2 kolegi Redzika... i powiedz czy to robi czy nie robi w terenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 a disko czy duży parch y61 to samochody w teren ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 to co w takim razie nadaje się w teren? oświeć nas... oczywiście odpadają wszelkie zmory i ruraki bo my w teren jedziemy autem a nie lawetą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 powiem tak.. jako pokaz, że można coś dłubać... to tak, fajnie popatrzeć na to co ktoś robi ja lubię takie projekty ale do jazdy w poważniejszym terenie jak wskazuje to samochód ? to pomyłka... a w teren ? oczywiście ma na myśli nie tylko jazdę po płaskim i po błocie.. ale las, górki, dolinki, trawersy itp... to lepiej sprawdzi się zmotany XJ, choć i on czasem robi się za duży ale to domena jest suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 weź to zedytuj jakoś... żeby po polsku było zrozumiałem że morał jest taki że suzuka... zgoda, jedynym problemem jest to że samurai jest na resorach... vitara ma wahacze zamiast mostu a jimniak jest tak obły i współczesny że strach... no i jakby.... nie każdy na 170cm i 70kilo wagi... no i trawers to ja bym wolał jednak brać moim r20 niż samuraiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) no to inny przykład... śnieg można pokonać tak: albo tak: http://www.youtube.com/watch?v=SlSLDqpAyKQ moc jest istotna czy nie ? Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Sygma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) poważnie? porównujemy xjta na 33' wycinającego sobie agresywnym MT'ekiem koleiny na łączce.... z r20 na seryjnym rozmiarze ogumienia.... ciągnęcego pod górę... na przetartej dróżce... i z drugim r20 na szosowym kapciu... ale niech Ci będzie... czy uważasz że tym R20 brakowało mocy? Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 XJ miał seryjnego, trochę spracowanego KL71 żadnych simexo-podobnych a czy mocy brak w tamtych R20 ? to chyba widać, że bidaki w lekkim śniegu nie mają siły by obrócić mało agresywną oponą.. a jak zagrzewa się dolocik to już puchną i dalej twierdzisz, że ten długi R20 na dychawicznym silniku i oponie typu Simex jest dobry w TEREN ? chyba jako pomnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 każdy chwali co ma i znowu offtop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 to też nie tak.. po prostu pewne auta nadają się do pewnych zastosowań i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Pewnie, że terrano nie nadaje się w teren, patrol też nie, nawet większość zmot się nie nadaje. Dopiero czołgiem można prawie wszędzie wjechać;-) A na poważnie to wszystko gdzie i jak chcemy jechać i co oznacza ''teren". Jeden pojedzie Toyotą RaV4 na grzyby do lasu przejedzie dwie koleiny z błotem i bedzię tydzień przeżywał jakie bagno zaliczył, inny zaś będzię auto wyciągał z bagna po pas i stwierdzi, że to żadna terenowa jazda. A samochody na tych ffilmach to bez sensu porównanie. Weźmiesz patrola ktory się nie zmieści między dwoma drzewami a kolega samurajem przejedzie. I która lepsza terenówka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 litości... seryjnie to XJ z tego co pamiętam miał podobnie jak T2 215/75... to co ten Xj ma na kołach nie ma nic wspólnego z seryjnością w tych r20 nie brakowało mocy do kręcenia kołami... jak tył buksuje a zatrzymuje się jedno z przednich kół to świadczy o tym że dyfer posłał moc w powietrze a nie o jej braku film dokumentuje jedną rzecz przemawiającą na korzyść XJ'ta automat... po samej prędkości obrotowej kół widać że T2 były pewnie na 2L... a automat XJ'ta wrzucił po prostu wyższy bieg... kopny śnieg nie stanowi problemu dla r20... znajdź mi taki dziewiczy śnieg na płaskim i twardym terenie.... powiedz mi w którą stronę i ile razy mam Ci go przejechać a przejadę... jak snieg będzie sięgał połowy zderzaka to pożyczę szumexy 32, jak będzie niższy to 31 BFG AT na niskim ciśnieniu spokojnie przejadą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Nie ma co sie oszukiwać XJ ma prawie dwa razy tyle mocy co terrano a to napewno pomaga w terenie. Lecz faktem jest to, że te porównanie jest bez sensu, bezgłowy . Ja przechodziłem swoim TII tam gdzie XJ stawały ( oba na 31" ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dlaczego bez sensu ? Samochód, otwarta przestrzeń, śnieg.... i jazda po nim. Zwykłe porównanie. Widać braki w mocy T2, co nie jest w tamtym wypadki zaskoczeniem..... Każdy samochód o tej masie, tym rodzaju silnika i takich warunkach terenowych.. nie dał by rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 A miało być o światłach!,ale co tam. Porównaniem trakcji to by było gyby oba pojazdy były w tym samym czasie, na jednakowych oponach, a tak widać same różnice w pogodzie,terenie, naeet opony mają inne. Wczoraj podjechałem pod górke a dzisiaj nie bo sie temperatura zmieniła +2 stopnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 No to wracając do tematu w tym tygodniu podjadę przymierzyć http://www.sklep-przyczepy.pl/produkt,199,LAMPA-ZESPOLONA-MD-36-BIA%C5%81A.html lub oczywiście wersję całą czerwoną , choć w moim srebrnym zderzaku taki "lexuslook" mógłby wyglądać ciekawie PS: lubię mieć coś innego, a zarazem praktycznego i np. z przodu wyjąłem przeciwmgielne (te małe okrągłe obok reflektorów głównych) i w to miejsce wmontowałem ledowe okrągłe światła dzienne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.