Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera 2005 , 2.2 dci, diesel


misiek146

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, Witam Wszystkich!!

Zakupiłem ponad pół roku temu nissana dieselka
Wszystko ok przez pierwsze tygodnie
Później:
- Po odpaleniu....nierówne obroty silnika ( obroty pomiędzy 400-1000)
Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy po przejechaiu 1000 mil..... po wrzuceniu na luz , skoki obrotów
- Drugie....od wczoraj doszedł kolejny problem.... z odpaleniem.
Otóż normalnie przekręcam kluczyk, grzeje świece, czekam aż światło gaśnie...do tej pory palił na dotyk w tej chwili, za trzecim , czwartym razem.
Nie ma znaczenie także czy silnik jest ciepły czy zimny, moze stać całą noc, może być zgaszony na chwilę....to samo, trzeba krecić dość długo by załapał
- trzecie.... niestety jest takze problem iż gaśnie po wrzuceniu na luz, zauważyłem że np po wrzuceniu na luz z trzeciego biego z obrotów około 2000 , obrotomierz opada bradzo szybko w dół osiaając zero w seunde i wtym momencie odcina zapłon.

Proszę o wskazówki i pomoc,
Dzieki z góry! icon_rolleyes.gif:dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego poczytaj wszystkie wątki o nierównej pracy, szarpaniu, falowaniu, itd. Tam jest dokładnie opisane kilka rozwiązań i kilka przyczyn. Dopasuj coś do siebie

Przepływka

EGR

zapowietrzony filtr paliwa

lejące wtryski

cisnienie na listwie

świece żarowe

urwana masa przy silniku

Zakładamy oczywiscie, że standardowo wymiana oleju i filtrów (oleju/powietrza)co 10/15tys

Zacznij może od wlania uszlachetniacza do ropy plus dwa zbiorniki super/premium/lux/hiper ropa. W Polsce np. Verva. I pojedź w trase na 200km ze stałą prędkośćią ok 120km/h

A potem czyść wszystko po kolei



A najważniejsze dla innych użytkowników - zmień temat bo nic z niego nie wynika



A najważniejsze dla innych użytkowników - zmień temat bo nic z niego nie wynika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kolega ma rację u mnie było podobnie i winny był urwany przewód masowy na dole silnika, zacznij temat od sprawdzenia tego. Wjedź na kanał i odkręć pokrywę silnika i tam po prawej stronie sprawdż przewód który idzie od skrzyni biegów do silnika - taki zółtawy z czarnym paskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...