misiek146 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Hej, Witam Wszystkich!!Zakupiłem ponad pół roku temu nissana dieselkaWszystko ok przez pierwsze tygodniePóźniej:- Po odpaleniu....nierówne obroty silnika ( obroty pomiędzy 400-1000)Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy po przejechaiu 1000 mil..... po wrzuceniu na luz , skoki obrotów- Drugie....od wczoraj doszedł kolejny problem.... z odpaleniem.Otóż normalnie przekręcam kluczyk, grzeje świece, czekam aż światło gaśnie...do tej pory palił na dotyk w tej chwili, za trzecim , czwartym razem.Nie ma znaczenie także czy silnik jest ciepły czy zimny, moze stać całą noc, może być zgaszony na chwilę....to samo, trzeba krecić dość długo by załapał- trzecie.... niestety jest takze problem iż gaśnie po wrzuceniu na luz, zauważyłem że np po wrzuceniu na luz z trzeciego biego z obrotów około 2000 , obrotomierz opada bradzo szybko w dół osiaając zero w seunde i wtym momencie odcina zapłon.Proszę o wskazówki i pomoc,Dzieki z góry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Kolego poczytaj wszystkie wątki o nierównej pracy, szarpaniu, falowaniu, itd. Tam jest dokładnie opisane kilka rozwiązań i kilka przyczyn. Dopasuj coś do siebie Przepływka EGR zapowietrzony filtr paliwa lejące wtryski cisnienie na listwie świece żarowe urwana masa przy silniku Zakładamy oczywiscie, że standardowo wymiana oleju i filtrów (oleju/powietrza)co 10/15tys Zacznij może od wlania uszlachetniacza do ropy plus dwa zbiorniki super/premium/lux/hiper ropa. W Polsce np. Verva. I pojedź w trase na 200km ze stałą prędkośćią ok 120km/h A potem czyść wszystko po kolei A najważniejsze dla innych użytkowników - zmień temat bo nic z niego nie wynika A najważniejsze dla innych użytkowników - zmień temat bo nic z niego nie wynika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 No kolega ma rację u mnie było podobnie i winny był urwany przewód masowy na dole silnika, zacznij temat od sprawdzenia tego. Wjedź na kanał i odkręć pokrywę silnika i tam po prawej stronie sprawdż przewód który idzie od skrzyni biegów do silnika - taki zółtawy z czarnym paskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.