Marian15081956 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Od 2 m-cy kiedy samochodem nie jeździłem 2-3 dni akumulator sam się rozładowywał, kupiłem nowy myśląc że stary już pada ale sytuacja dalej się powtarzała. Kiedy składałem reklamację na akumulator elektryk sprawdził i stwierdził , iż po wyłączeniu zapłonu coś pobiera ciągle prąd z akumulatora. Czy ktoś miał podobną sytuację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Podjedż do elektryka i niech określi Ci poziom poboru. Jakieś tam mikro cosie to musi żreć na alarm i inne podtrzymanie systemu. A gdzie jeździsz i jak długo. Bo jesli po mieście na krótkie dystanse to może ci nie doładowywać i po dłuższym mpostoju rozładowuje. Kolejna sprawa MASA. Byc może juz ulega degradacji połączenia masowe akumulatora i nie ładuje w ruchu. Zrób dodatkowe masowanie silnika i blach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Stań koło maski naciśnij kłódkę i jak usłyszysz że po zamknięciu auta taki pisk wydobywający się z pod maski to znaczy że : jedno z drzwi jest nie zamknięte do końca. jakaś lampa jest włączona na on światełko w schowku jest łączone (np znajduje się tam duży przedmiot który wciska guzik włączający to światło gdy nawet gdy schowek jest zamknięty) Mi się to też zdarzała ale to już przeszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Światełko w schowku właczas sie gdy są włączone swiatła - zawsze i permanentnie. Chyba, ze ktoś zamontował sobie samodzielnie wyłącznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Sam sie nie rozladowuje, wez miernik , przelacz go na pomiar pradu, wlacz go pomiedzy slupek akumulatora ( moze byc masowy) i zmierz pobor pradu , w poczatkowym okresie pomiaru pokaze 0,55 A potem spadnie do wartosci 0,03A lub nizej co jest wartoscia prawidlowa, jezeli pobor jest wiekszy to nalezy szukac, zaczac od obserwacji wskaznika ladowania akumulatora czy sie nie jarzy lampka ( zaznaczam ze jarzy a nie swieci bo tu jest roznica ), jezeli jarzy tzn. ze diody w alternatorze siadaja i tam jest ustsrka, nastepnie jezeli tu jest w porzadku to odpinamy swiece zarowe i powtarzamy pomiar, jezeli pobor pradu nie spadnie to szukasz przez odlaczanie poszczegolnych odbiornikow w samochodzie przez wyjmowanie bezpiecznikow i za kazdym razem powtarzasz pomiar poboru pradu, cierpliwosci a znajdziesz , tu jeden z kolegow podal cenna informacje , najpierw sprawdz zmasowanie silnika z karoseria, tez miernikiem uniwersalnym - koszt miernika okolo 20 zl na targowisku , ale zanim zaczniesz to tez miernikiem sprawdz ladowanie powinno byc 13,8 - 14,5 V, to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.