Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

samorozładowujący się akumulator


Marian15081956

Rekomendowane odpowiedzi

Od 2 m-cy kiedy samochodem nie jeździłem 2-3 dni akumulator sam się rozładowywał, kupiłem nowy myśląc że stary już pada ale sytuacja dalej się powtarzała. Kiedy składałem reklamację na akumulator elektryk sprawdził i stwierdził , iż po wyłączeniu zapłonu coś pobiera ciągle prąd z akumulatora. Czy ktoś miał podobną sytuację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedż do elektryka i niech określi Ci poziom poboru. Jakieś tam mikro cosie to musi żreć na alarm i inne podtrzymanie systemu.

A gdzie jeździsz i jak długo. Bo jesli po mieście na krótkie dystanse to może ci nie doładowywać i po dłuższym mpostoju rozładowuje.

Kolejna sprawa MASA. Byc może juz ulega degradacji połączenia masowe akumulatora i nie ładuje w ruchu. Zrób dodatkowe masowanie silnika i blach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stań koło maski naciśnij kłódkę i jak usłyszysz że po zamknięciu auta taki pisk wydobywający się z pod maski to znaczy że :

jedno z drzwi jest nie zamknięte do końca.

jakaś lampa jest włączona na on

światełko w schowku jest łączone (np znajduje się tam duży przedmiot który wciska guzik włączający to światło gdy nawet gdy schowek jest zamknięty)

 

Mi się to też zdarzała ale to już przeszłość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Światełko w schowku właczas sie gdy są włączone swiatła - zawsze i permanentnie. Chyba, ze ktoś zamontował sobie samodzielnie wyłącznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sie nie rozladowuje, wez miernik , przelacz go na pomiar pradu, wlacz go pomiedzy slupek akumulatora ( moze byc masowy) i zmierz pobor pradu , w poczatkowym okresie pomiaru pokaze 0,55 A potem spadnie do wartosci 0,03A lub nizej co jest wartoscia prawidlowa, jezeli pobor jest wiekszy to nalezy szukac, zaczac od obserwacji wskaznika ladowania akumulatora czy sie nie jarzy lampka ( zaznaczam ze jarzy a nie swieci bo tu jest roznica ), jezeli jarzy tzn. ze diody w alternatorze siadaja i tam jest ustsrka, nastepnie jezeli tu jest w porzadku to odpinamy swiece zarowe i powtarzamy pomiar, jezeli pobor pradu nie spadnie to szukasz przez odlaczanie poszczegolnych odbiornikow w samochodzie przez wyjmowanie bezpiecznikow i za kazdym razem powtarzasz pomiar poboru pradu, cierpliwosci a znajdziesz , tu jeden z kolegow podal cenna informacje , najpierw sprawdz zmasowanie silnika z karoseria, tez miernikiem uniwersalnym - koszt miernika okolo 20 zl na targowisku , ale zanim zaczniesz to tez miernikiem sprawdz ladowanie powinno byc 13,8 - 14,5 V, to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...