irja66 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam wszystkich. Najprawdopodobniej padła mi prawa przetwornica i muszę ją wymienić. Kupiłem coś takiego: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140561300523&ssPageName=ADME:X:eRTM:DE:11233 i teraz mam prośbę, może ktoś już to robił i podzielił by się doświadczeniem ze mną. Primera P12 2004r. Z góry dziękuję. I proszę bez komentarzy odnośnie jakości. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Mi też padła już 2 ;p Otwórz starą może da się ją jeszcze reanimować ;] Chociaż między Bogiem a prawdą za tę cenę kupiłbyś używaną hella 5dv 008 280 Czyli to co siedzi oryginalnie pod lampą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Demontuj co się da w okolicy zderzaka leflektora. Sam zderzak jest przykręcony razem z reflektorem na jednej bleszcze błotnika. Tam musisz pracować na ślepo z długim kluczem. (nasadka n przedłużce ) Wykręć leflektor przetwornice zamień miejscami Połącz prąd i sprawdź skuteczność męczarni Rozłacz prąd wkręć leflektor skręć zderzak i atrapę (nerki) ciesz się wspaniałym oświetleniem nocnym drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irja66 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Witam! Wczoraj zabrałem się za demontaż reflektora. Poszło nad wyraz sprawnie, po wyciągnięciu kilku plastików i wykręceniu bodajże sześciu śrub. Nie odkręcałem całego zderzaka tylko do połowy i po odsunięciu go do przodu można się dostać do śruby reflektora. Gdybym miał oryginalną to praktycznie było by po robocie. Po wyciągnięciu go wykręciłem przetwornicę i założyłem go z powrotem. I tu się zaczyna problem: jak podłączyć kable zasilające, piszę tylko jak bo już wiem gdzie. Jest to kostka na górze tuż obok świateł długich, na nóżce pierwszej i trzeciej jest sterowanie na ksenony. Nie wiem jak się wpiąć w tą kostkę bądź kable. Zamocowanie przetwornicy to nie problem ponieważ w zestawie jest taśma samoprzylepna bądź blaszki montażowe. Jeżeli byście mieli jakieś sugestie to proszę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 jesli juz chodzi o temat przetwornic zapytam czy ktoś ma taką generującą prąd na 230V ??ew jakiej szukac by nie okazała się gównem chciałbym lapka podłączać lub małego PC w aucie na stałe zrobić by nie musiec kozystac z gównianych zasilaczy samochodowych do lapków ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 jesli juz chodzi o temat przetwornic zapytam czy ktoś ma taką generującą prąd na 230V ??ew jakiej szukac by nie okazała się gównem chciałbym lapka podłączać lub małego PC w aucie na stałe zrobić by nie musiec kozystac z gównianych zasilaczy samochodowych do lapków ... nie wiem czy to ma sens - zamiana 12V na 230V po to aby zaraz z 230V zrobić 19V... każda transformacja powoduje straty, nie wiem czy efekt nie będzie jeszcze gorszy niż standardowa zamiana 12V na 19V... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Witam! I tu się zaczyna problem: jak podłączyć kable zasilające, piszę tylko jak bo już wiem gdzie. Jest to kostka na górze tuż obok świateł długich, na nóżce pierwszej i trzeciej jest sterowanie na ksenony. Nie wiem jak się wpiąć w tą kostkę bądź kable. Zamocowanie przetwornicy to nie problem ponieważ w zestawie jest taśma samoprzylepna bądź blaszki montażowe. Jeżeli byście mieli jakieś sugestie to proszę. Pozdrawiam Ale jakie kable??? Przecież tam są wtyczki, które pasują gdzie maja pasować. Możesz wkleić fotki o co Co kaman. Czy ty miałeś tam jakąś partyzantkę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irja66 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jest to komplet z wtyczką która nie pasuje do żadnej z tych które mam w samochodzie. Zdjęcia zamieszczę jak zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Reflektor da sie wyjąć bez demontażu zderzaka. Od strony komory silnika przy błotniku są dwie nakrętki na klucz 10 którymi przykręcony jest uchwyt łączący reflektor z błotnikiem. Po odkręceniu tych nakrętek kawałek plastiku od lampy zostaje przy błotniku a cala lampa bez problemu wychodzi na zewnątrz. Raz wyjąłem reflektora parkingu nawet bez zdejmowania atrapy. Odpiąłem jedynie czarny plastik nad chłodnicą. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.