Grabba Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Cześć, Zamówiłem do swojej M37 zestaw kompresora firmy GTM. Planowana moc po zamontowaniu to > 500 KM. Silnik, skrzynia, wydech zostają seryjne. Czy słyszeliście o projektach w Polsce dla silników VQ37VHR (Infinit G37, 370Z) oparte o zestawy z kompresorem firmy GTM, czy może będę pierwszy w Polsce? pozdrawiam Grabba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 generalnie mało w polsce jest projektów podnoszcej moc zwlaszcza w układzie turbo lub kompresor coobcio w 350z montuje kompresor możesz go podpytać ja w 350z robie biturbo nawet już jeżdzi daj może jakiś link do polukania jak to będzie wyglądalo u ciebie montujesz to sam czy zlecasz jakieś firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zestaw ściągam ze stanów. Montaż będzie w firmie Yakuza w Bydgoszczy. Link do zestawu: http://www.gtmotorsports.com/product.php?productid=17706 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Ciekawe co to za element: "-GTM Custom mapped plug and play engine management for optimum engine tune and power ." Czy remapują seryjne ECU czy jakąś świnkę podkładają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Remapują seryjne ECU. Procedura wygląda następująco: a) zrzuca się oryginalną mapę i wysyła do nich otrzymujesz dwie nowe mapy - jedna do wgrania jeszcze przed założeniem kompresora, a druga po c) po montażu przejeżdzasz ok 100 km logująć wszystkie parametry, którey wysyłasz do nich d) otrzymujesz kolejną mapę do wgrania e) przez kolejne 100 km logujesz parametry silnika i wysyłasz do nich celem weryfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Fajnie przynajmniej mapę pod konkretne auto robią a nie wgrywają gotowca... Ciekawe jak będzie się maszyna z kompresorem odpychać no ale nie ma co się oszukiwać 370Z jest ciężkie a w serii skrada się aż wstyd, byle pierwsza dłubnięta lekko honda 1,6 i Zetka zostaje w tyle... Dobrze że podjąłeś męską decyzję odnośnie podniesienia dość odczuwalnie mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Tylko, że nie jest to 370Z, ale Infiniti M37 Silnik niby ten sam, tylko buda lekko inna Zestaw już jest w Polsce. Lato mamy piękne, więc będzie sporo czasu na montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Ciekawie się zapowiada, może jakieś zdjęcia zapodasz? Powodzenia w modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 (edytowane) Idzie niestety jak krew z nosa. Zestaw w kartonie. Zrobiłem hamowanie przed montażem. Niestety z montażem ruszę dopiero w drugiej połowie sierpnia, gdy wrócę z Włoch - boję się robić taką dużą modyfikację przed wyjazdem. I najważniejsze - zebrałem się na odwage i powiedziałem żonie. Zdjęcia: https://drive.google.com/folderview?id=0B-5L7LDkdP1uUVVvN1dXcnNXUjQ&usp=sharing Edytowane 13 Lipca 2013 przez Grabba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Na początku myślałem, że to Twoje zdjęcia z obitą twarzą... :-) no to czekamy na to jak będzie siedziało w aucie. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Fajny projekt! Przyszła konkurencja dla większości AMG, eMek i RS'ów. Co ze skrzynią? Automat? Zbyt dużo niutków potrafi być zabójcze (szczególnie dla przekładni automatycznych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 (edytowane) Kompresor w stosunku do turbo nie daje tak wiele niuta więc spokojnie Obstawiam że max ze 480Nm będzie, które mozna programowo ograniczyć i podrównać Edytowane 15 Lipca 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Yhmm, z czego to wynika (tak niski Nm)? Liniowość w działaniu kompresora zamiast załączania od konkretnych obrotów? A co do skrzyni, skoro znosi taki moment, to pozostaje tylko wymiana oleju na czas i unikanie strzelania ze sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 W kompresorze ze wzrostem obrotów rośnie boost A turbo daje cios czyli odrazu masz pełne doładowanie. Mowa oczywiście o kompresorze takim turbino podobnym : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 (edytowane) Skrzynia automat. O nią się nie boję - dokładnie taka sama jest w FX50 i M30d - w obu Nm jest sporo większy niż w M37 i skrzynia radzi sobie bez problemu. A kompresor jest taki, jak podaje Coobcio. A co do Nm, to przyrost będzie znaczny, ale bardziej liniowy niż w przypadku turbo. Tu macie wykres porównujący serię i SC Stage 1 z seryjnym wydechem - http://i313.photobucket.com/albums/ll383/GTMPOWER/370Z%20SC/G37%20PICS/DYNO.jpg Ja będę miał Stage 2 (większy kompresor), ale na pewno seryjny wydech będzie mnie dławił. Kolejnym krokiem będzie wymiana wydechu i strojenie całości już na miejscu w Polsce. Montaż trwa od wczoraj. Niestety KIT nie jest całkowicie PnP - trzeba trochę poprawiać. Zdjęcie z postepu: https://docs.google.com/file/d/0B-5L7LDkdP1ueTAzTzNRWG1YYWM/edit?usp=sharing Kilka nowych zdjęć z postepów: https://drive.google.com/folderview?id=0B-5L7LDkdP1uUVVvN1dXcnNXUjQ&usp=sharing Jutro mam nadzieję, że uruchomimy silnik Edytowane 26 Lipca 2013 przez Grabba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Jak tam prace przebiegają ? Ps. Warto dołożyć chłodnicę oleju do skrzyni biegów przy takim zastrzyku mocy, do samego silnika także... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Silnik uruchomiony. Pozostaje poskładanie całości do kupy. Co do chłodnicy oleju skrzyni i oleju silnika, to czeka w kolejce. Ze skrzynią jest większy problem. Muszę podnieść krzywą ciśnienia w skrzyni oraz zmienić samo value body. O ile wymiana VB będzie mnie kosztowała $800 i kilka tygodni unieruchomionego auta - muszę wysłać swoje VB do USA. Podniesienie krzywej będę musiał zlecić komuś w Polsce - nie wiem czy znajdę kogoś, kto się na tym zna. W ostateczności zaktualizuję Osirisa do wersji Tuner i będę męczył kogoś z USA, żeby podesłał mi swoją mapę ciśnienia. A do tego czasu - jazda w kapeluszu Chłodnia oleju skrzyni założona. Czekam jeszcze na termostat do chłodnicy oleju silnika. Przerobiliśmy zbiorniczek spryskiwaczy, silnik uruchomiony. Problemy do rozwiązania: * A/F Correction - przy niższych obrotach jest między 80% a 120%, powyżej 3.500 obrotów jest równe 100%. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Wysłałem logi do GTM, ale nie wiem, czy się doczekam odpowiedzi - support mają kiepski. Skończy się tak, że będę się stroił gdzieś w Polsce. * Męczy mnie odgłos dochodzący mniej więcej od pompy wspomagania. Może pompa, może pasek - muszę to konieczne namierzyć i naprawić. Poniżej filmiki z tego jak działa silnik na wolnych obrotach: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Brzydko puka, jakby pasek rozstrzepiony, albo za mocno napiety i pompa wspomy padla... A Co do strojenia to co tu stroic z logow, trzeba na zywca to wystroic. Masz ECU 4 generacji do jego strojenia nawet nie trzeba podlanczac sondy szerokopasmowej i czujnika stuku - wszystko jest monitorowane w czasie rzeczywistym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Będę w piątek u Ciebie, to rzucisz okiem co z tym paskiem i stukami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 To pompka wspomagania na 100%... Ps. pozwolisz że pochwalę się tym co w tej chwili generuje twoja maszyna: Na i krotki filmik jak to się odpycha z czterema schabami na pokładzie: Hehe upewnić się jaka skrzynia biegów siedzi i zapodać luźniejszy wydech i ponownie dostoroić na hamce - być może pod 600KM wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Kuba, spoko ... w tym tygodniu obowiązkowo robię przegląd całego wspomagania. Mam nadzieję, że przejrzenie całości, wymiana płynu i ponowne odpowietrzenie pomoże. Jeżeli nie, to czeka mnie regeneracja pompy lub jej wymiana. Pompa jest jednak uszkodzona - coś musiało w nią wpaść. Była rozebrana i widać uszkodzenia, które powodują jęki przy zwiększonym ciśnieniu. Zamówiłem już nową w ASO - co ciekawe taniej niż w US. Jestem 3-ciego w Warszawie. Będzie spot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Grabbo co się nie pucujesz jakie zacne czasy maszyna kręci oto tabela przyspieszeń tego zapierdzielacza: 0-100 km/h - 5,02 s 0-150 km/h - 8,89 s0-180 km/h - 12,68 s1/4 mili - 12,81 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Czasy są jeszcze do poprawki, ale dopiero po zimie. Ostatnio wywaliło mi błędy katalizatorów, więc wydech na wiosnę do robienia i strojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Drugie sondy lambda programowo CI wyłączę... Ps. Jak stopiły Ci się katalizatory to broń cię panie boże nie katuj auta bo tłoki zaraz się poddadzą, przy uszkodzonych katalizatorach drastycznie wzrasta ciśnienie spalin i temperatura w komorze spalania !!! Edytowane 30 Listopada 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabba Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Ps. Jak stopiły Ci się katalizatory to broń cię panie boże nie katuj auta bo tłoki zaraz się poddadzą, przy uszkodzonych katalizatorach drastycznie wzrasta ciśnienie spalin i temperatura w komorze spalania !!! Teraz jest za ślisko, żeby szaleć, więc spokojnie - w mieście jeżdże teraz jak emeryt. Do tej pory błędy wyskoczyły mi tylko 2 razy i zawsze, gdy jechałem bardzo spokojnie na trasie. Wpadnę do Ciebie, gdy będę w Warszawie. Edytowane 1 Grudnia 2013 przez Grabba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.