Gość konrad880901 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 witam mam primere p11 ostatnio wymieniałem z tyłu cylinderek. hamulce odpowietrzyłem. wszystko ok tylko ze jak gwałtowniej zachamuje to saamochód schodzi do srodka jezdni. mam uczucie podczas hamowania ze nie z tyłu nie równo zaczynają hamowac koła.... co poradzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wymienić drugi na nowy. Takie rzeczy wymienia się parami. tak samo jak klocki i opony i amorki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 na początek pojedź na stacje diagnostyczną powiedz żeby ci siłę hamowania zmierzyli i będziesz widział które koło nie hamuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wymienić drugi na nowy. Takie rzeczy wymienia się parami. tak samo jak klocki i opony i amorki. Cylinderek nie zużywa się tak jak klocki czy tarcze, tylko albo jest dobry (szczelny i lekko chodzi) albo nie. W miarę zużycia klocka wysuwa się sam. Dlaczego miałby być wymieniany parami? Jeśli już, to można oczyścić drugi zacisk żeby chodził tak samo lekko - tym bardziej że w Primerach one lubią się zacinać z powodu zabrudzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Jeżeli jest skorodowany i brudny to będzie chodził ciężej niż nowy i zawsze będzie ściągało. Jeżeli zależy na kasie to można spróbować wyczyścić i rozruszać, ale cylinderki z mojego doświadczenia są trudniejsze niż tłoczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 No właśnie, o to mi chodziło :-) nie ma potrzeby wymieniać jak można tylko wyczyścić. A to prawda że nie jest łatwo. Jest na forum instrukcja, u mnie wszystko szło zgodnie z nią dobrze do momentu kiedy trzeba było to złożyć do kupy z powrotem - niestety nie udało się, zniszczył się seger i koszyczek i musiałem szukać na szrocie nowego. Ale to można zrobić zawsze, nie zaszkodzi najpierw spróbować czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 kupic zestawik do regeneracj ,i naprawic wedle instrukcji,jest dlubania i nerwów,i dobre szczbce segera ,lub długi mocny szpikulec da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Właśnie nie miałem szczypiec i radziłem sobie jakoś szpikulcem i gwoździami no i nie wyszło. Szczypce 10-15 zł warto się najpierw zaopatrzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 byłem na stacji . tylne prawe nie hamuje. rozebrałem chcąc podkręcic szczęki, ale puścił gwint na regulatorze,i popękały te blokady , te blaszki. mam problem z dostaniem nowego. może ktoś pomoże. prosił bym też o jakiś schemat montarzu szczęk, tych sprężyn i regulatora do primery p11 zeby to wszystko dobrze poskładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Tu znajdziesz. nissan4u.com/parts/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.