m4rox Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 mam problem od paru dni z p11.144 2.0TD, gdyż w ogóle nie pali na zimnym. Jedyny sposób odpalenia to z plaka. Filtr paliwa czysty, niedawno zmieniany. świec nie wykręcałem jeszcze ale mechanik sprawdzał(kontrolka, odkręcona listwa od świec i do + na każdej ) i mówił, że grzeją. Wcześniej co jakiś czas zgłaszał się błąd 18 oraz 42. Samochód po odpaleniu z plaka chodzi normalnie, żadnego braku mocy. W chwilę, po zgaszeniu, pali od strzała, po paru minutach trochę gorzej. Myślałem, że paliwo się cofa więc dałem między pompę a filtr zaworek zwrotny, ale nic nie dało. Teraz jestem w korpce, nie wiem czy jechać do elektryka czy od razu do pompiarza. Miał ktoś podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 hmm coś mi sie wydaje że wtryski maja uszkodzone przelewy i dlatego sie takie cyrki dzieją bądź też pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia.Na start bym sprawdził wtryski a potem myslał w razie co o pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rox Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 przelewowe wymieniłem już na nowe , brak różnicy podczas odpalania, co do wtrysków to w jaki sposób można to w domowych warunkach sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Musisz na nie podać ok 160atm. Z czego? W domowych warunkach poblematyczne. Tu masz opisaną konstrukcję urządzenia i opisane jak się sprawdza wtryski: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2289314.html Mimo wszystko mi to mocno pachnie świecami. Czy na pewno dochodzi do nich prąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 ale rzucił z dnia na dzień palenie, czy stopniowo było coraz gorzej? To że prąd dochodzi do świec nie znaczy że grzeją jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Błąd 42 to czujnik temp paliwa, sterownik widzi cholera wie jaką temp.( sporo na plusie) trzeba podłączyć pod kompa by się dowiedzieć, jeżeli zbiesił się i widzi temp. rozgrzanego silnika to ogranicza dawkę rozruchową paliwa bo mu jest niepotrzebna wg. czujnika , to częsta przypadłość, mi widzi niekiedy niską i nie pali jak jest ciepły, ale by go zmienić trzeba rozgrzebać pompę wtryskową... zgiagnozuj dobrze i sprawdź świece żarowe a później pomyślimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rox Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Koledzy wszystkim serdeczne dzięki za pomoc. Dziś wyskoczył kod 83, no i okazało się, że padł przekaźnik świec żarowych . Na tą chwilę rozebrałem przekaźnik i na moment palenia zwieram go ręcznie.w Tygodniu ma przyjść na podmiane z allegro. Co do czujnika temperatury to około rok temu kupiłem nowy i wymieniłem go, ale błąd się nie da skasować :-(. Jeszcze tylko czeka mnie wizyta na czyszczenie nastawnika hdk. Ps. Zna ktoś tego speca od pomp - magdiesel z Kazunia Polskiego pod Nowym Dworem? Dobrze robi pompy? No i niestety przekaźnik przyszedł ale samochód dalej nie pali, sprawdziłem go i na pewno jest dobry, podłączyłem go pod 12v jak pokazane w serwisówce ec_cd20.pdf strona EC-124, i słychać, że pstryka. Wychodzi na to, że nie ma na niego sterowania bo po podczas przekręcenia stacyjki w pozycję grzania świec nie pstryka. Co jest jeszcze po drodze do tego przekaźnika na jego sterowanie? jeszcze jakiś inny przekaźnik? Jest ktoś w stanie pomóc? Dzięki 13.04 Bezpieczniki sprawdzone. przekaźnik e91 w wątku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/61216-brak-grzania-swiec-zarowych/ również pstryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernii Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja mialem dokladnie to samo tylko nie blad bo nie sprawdzalem ale wzialem zrobilem sterowanie minusem na krotko na kabel i w kabinie siedze przekrece kluczyc wcisne guzik i pali bez problemu i tez myslalem ze przekaznik umarl ale jednak nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rox Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 to lekki obejście problemu , chciałbym to rozwiązać definitywnie. Ktoś ma jakieś sugestie co padło? Problem został rozwiązany przez elektryka. Przyczyną braku sterowania minusem na przekaźniku był przerwany/przegnity kabel. Temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.