LOOKEE Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 hejka widziałem kiedyś temat z takim samym problemem ale nie mogę go teraz znaleźć. mój problem dotyczy silnika który po zgaszeniu nie gaśnie tylko chodzi jakby się dławił. zdarza się to sporadycznie ale się zdarza. samochód zaparkowany, silnik rozgrzany, kluczyk na off i wyjmuję a tu niespodzianka, silnik dalej sobie chodzi tylko jakby się dławił. obroty się wahają chyba pomiędzy 100(sto) a 300(trzysta) i to trwa czasem kilkadziesiąt sekund aż się udusi :] jak zdążę w tym czasie włączyć zapłon to czasem sam odpala i chodzi prawidłowo a czasami jakby się zalewa i gaśnie od razu. objaw występuje tylko na benzynie (gaszę go na benzynie ponieważ jak gaszę na gazie to potem mam problem z odpaleniem i odpala dopiero za drugim długim kręceniem) na gazie też czasem gaszę ale zawsze silnik gasł jak powinien. po takiej sytuacji (gdy nie zgaśnie) odpala bez problemu jak gdyby nigdy nic się nie działo. nie ma żadnych błędów silnika. proszę o sugestie w czym może być problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zakręć w butli gaz i zobacz czy sytuacja będzie się powtarzać .Napisz jaki masz typ instalacji LPG . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 zrób tak jak napisał @nice-wawa, prawdopodobnie czas na regenerację instalacji LPG 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 stag 300, ale problem występuje przy gaszeniu na benzynie nie gazie. założona 1,5 roku temu, niedawano skonczyła się gwarancja, przejechane niecałe 30 tyś od nowości instalacji, co 10 tyś byłem na przeglądzie z wymianą, regulacją i sprawdzaniem szczelności. na opisane objawy (problem z ponownym odpaleniem po zgaszeniu na gazie) mechanik powiedział że jest źle wpięte zasilanie instalacji i nie rozłącza od razu po zgaszeniu, jednak po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka od razu mruga dioda a dopiero po paru sekundach gaśnie cały panelik od gazu(u innych użytkowników sekwencji jest identycznie a problem nie występuje) czy problem z odpaleniem(za każdym razem) ma coś wspólnego z problemem ze zgaszeniem (sporadycznie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 zmień + po stacyjce, podepnij np, pod wtryski PB i wtedy zobacz, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) stag 300, ale problem występuje przy gaszeniu na benzynie nie gazie. ale jak zakręcisz butle to wyeliminujesz gaz, na Pb instalka może puszczać gaz Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 w sumie test jest niewykonalny ponieważ 1 nie zgaszę samochodu na gazie z zakręconą butlą i potem go nie odpalę 2 nie zgaszę samochodu na benzynie z zakręconą butlą ponieważ musiałbym jeździć cały czas na benzynie, problem zdarza się naprawdę rzadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 ad1. chodzi właśnie o wypalenie gazu z ukłądu ad2. to odżałuj trochę i pojeździj na PB, kontroli od centrali mają gasnąć wraz z wyłączeniem kluczyka a nie po chwili, jak szkoda Ci na PB do auta to zmień + jak pisałem wyżej i wtedy zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 dzieki za podpowiedzi. bede robil testy w miare mozliwosci bo w obecnym miejscu zamieszkania nie mam warunkow ani narzedzi. jak do czegos dojde lub nie to bede pisal. z tym + to duzo zabawy? zrobie sam czy do mechanika? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 + to czerwony przewód z wtyczki STAG-a, zobacz gdzie jest podpięty, możesz bez problemu podpiąć pod + wtrysków PB, jak potrafisz obsługiwać lutownicę to dasz radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 czyli proste ;] dzięki. najpóźniej do soboty się tym zajmę bo nie wiem jak z czasem będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zastanów się też nad sprawdzeniem świec, skoro silnik jeszcze pracuje to od czegoś mieszanka musi się zapalić i podejrzewam świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.