czopers Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam posiadaam primerke 2.0 TD P11. Ostatnio zaświcił się chek i auto zdechło. Po zcholowaniu w domu wbłyskało błąd 36 zawor odcięcia paliwa. po szybkiej diagnozie (na żarówke) okazalo się że napięcie jest podawane przez pierwsze pare sekund po włączeniu zapłonu i przy kręceniu. uznalem ze tak ma być wykręciłem zawur i wyrzuciłem grzybek po zlorzeniu byrt ipali. Po sprawdzeniu na zapalonym silniku napięcie bylo cały czas na zaworze ale zato chek zaplłał sie i gasł. kupiłem zamiennik delphi po wymianie auto pali z tym że chek świeci (błąd 36) i nieda się go zkasowac wienc zaś sprawdzam napiencie i echo niema wcale nawet jak auto jest zapalone niereaguje nawet na odpięcie wtyczki . dodam że ato pracuje normalni (narazie) Wiec oco k....a chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Właśnie o co chodzi. Polska ciężka język Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopers Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Sorki za pisownie ale mam dyslekcje;) poza tym jestem na forum po poradę techniczną a nie ortograficzną. Więc jeśli wiesz coś na ten temat to napisz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.