Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z zapłonem - nietypowy ;/


bbborsuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam od kilku dni problem z odpaleniem silnika. Kreci ale nie odpala gdyż nie ma iskry na świecach... Mechanik powiedział ze uszkodzony jest aparat zapłonowy. Kupiłem nowy, wstawiłem i dalej to samo... Dzisiaj zauważyłem ze podczas przekręcania kluczyka nie świeci sie kontrolka check engine. Co może być powodem tej usterki?

 

P11.144 2.0 16V Wagon 2000r + LPG

Edytowane przez bbborsuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącz pod kompa lub jak się uda zrób diagnostykę na zworkę i odczytaj jaki jest bład, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jak na razie... wcześniej, około tygodnia temu miał jeden błąd- czujnik spalania stukowego i nic więcej... jutro postaram sie zrobić test na zworkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź na początek co z checkiem, czy czasem, żarówka nie spalona albo ktoś odciął kabel 



jak byś wpisał lokalizację w profilu, to może ktoś jest z okolic aby podłączyć nissmo pod kompa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabla raczej nikt nie odciął ;P jeżdżę tym samochodem od roku... postawiłem go w czwartek a w piątek juz nie chciał ze mną gadać ;/ silnik kreci i na tym koniec. Mechanik po wymianie kompletnego aparatu zapłonowego i sprawdzaniu wszystkiego stwierdził ze może immo go blokuje i nie ma plusa na komputerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przed postawieniem check gasł?? 



OK, widzę masz instalację LPG, jaką??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, nie bylo problemu z checkiem. 

i nagle nie działa???

 

 

 

 

 

 

Instalacja sekwencyjna

jaka?? producent, bo chodzi o to, że może sterownik padł i nie przekazuje sygnału na wtryski PB, i trzeba by było zewrzeć odpowiednie piny i sprawdzić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie papiery mam w domu a jestem teraz daleko ;P nie mam jak sprawdzic ;) jutro sprawdze to co mogę ;) Zawsze po przekreceniu stacyjki na chwile pojawial sie check engine a teraz nic, zero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, ciekawe z tym checkiem, w sumie powinien się zapalać i gasnąć po odpaleniu auta, jak nie wiesz co zamontowane, to zrób zdjęcie co i jak to może się rozpozna :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może sprawdź wszystkie bezpieczniki łącznie z tymi pod maską ;] tak na wszelki wypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie check nie zapala w ogole to raczej na 100% spalona zarowka i nie zrobisz diagnostyki. Zajrzyj przede wszystkim do zegarow. Jak naprawisz zarowke to jest szansa ze wyskoczy blad i wtedy go ladnie odczytasz.

Oczywiscie przy zalozeniu ze bezpieczniki wszystkie dobre, bo tak jak pisze Lookee - jak masz np spalony bezpiecznik komputera to tez moga byc jaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ;) kontrolka sterująca jest Agis. Reszcie zrobiłem zdjęcia :) A czy jak podepnę komputer pokaże mi jakieś błędy nawet gdy żarówka jest spalona? gdzie szukać bezpiecznika komputera- wczoraj sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i było ok

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73b9b04a22e526a2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43f0060d8f0273ee.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie nie pamietam czy bezpiecznik kompa jest kolo nogi kierowcy czy pod maska, no ale jak sprawdzales wszystkie to ok.

Jak jest spalona zarowka to nie odczytasz zadnych bledow, bo ten odczyt polega na tym ze wlasnie ta kontrolka miga odpowiednia ilosc razy :-) nie potrzebujesz tego tego kompa, wystarczy spinacz - jest instrukcja na forum. No chyba ze chcesz jechac na komputer ale w tym stanie to raczej ciezko nie? ;-)

Powyzsze dotyczy tylko bledow silnika zwiazanych z benzyna, na sekwencji sie nie znam to juz dino lepiej wie. Ale gaz nie powinien miec wplywu na to ze nie zapala Ci sie check przy uruchomieniu.

Edytowane przez nrb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod maską o obok nogi wszystkie bezpieczniki są ok

Drugi klucz przyjechał (żeby sprawdzić immo w kluczyku) dalej to samo

 

stwierdzono brak plusa na wszystkich czujnikach

 

 

Kilkunastu magików sie dzisiaj przewinęło ale na szczęście ostatni znalazł przyczynę ;)

 

Brak masy na przekaźniku który podaje prąd do komputera... gdzieś pomiędzy puszka bezpieczników przy akumulatorze a komputerem przewód masowy szlak trafił

Edytowane przez bbborsuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...