Gość art777777 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam . Zapaliła mi się kontrolka ABS oczywiście abs nie ma teraz zmieniałem koła na letnie i zauważyłem że klocki z tyłu są zdarte praktycznie ich nie czy to może być powodem tej kontrolki. jeżeli tak to po wymianie klocków będe musiał kasować błąd??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genad2109 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam . Zapaliła mi się kontrolka ABS oczywiście abs nie ma teraz zmieniałem koła na letnie i zauważyłem że klocki z tyłu są zdarte praktycznie ich nie czy to może być powodem tej kontrolki. jeżeli tak to po wymianie klocków będe musiał kasować błąd??? Jeśli wyleczycz problem z ABS to błąd zniknie sam już po pierwszym naciśnięcu na pedał hamulca podczas jazdy. Sprawdzone na Moim P12 na 1000%. Kontrolka ABS i ESP sama zgasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Wymień klocki i wyczyść czujniki w kolach A jak będzie dalej swicil to napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość art777777 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 ok tak zrobię ale dopiero w poniedziałek będe wymieniał Wymień klocki i wyczyść czujniki w kolach A jak będzie dalej swicil to napisz Witam wymieniłem klocki i dalej świeci masz jakiś pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genad2109 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 ok tak zrobię ale dopiero w poniedziałek będe wymieniał Witam wymieniłem klocki i dalej świeci masz jakiś pomysł Nie wiem, co za samochód u pana, można czytać skanerem i znaleźć błąd, następnie znając błąd można coś zaradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam Przy każdym kole masz wtyczkę ! Z przodu pod plastikami jak się schylisz to zauważysz ale z przodu te plastyki osłonią przed nieczystościami . Obstawiam tył . Na końcu progu obok kola jak się schylisz jest wtyczka widać ja . Na progu na jego końcu tam gdzie się mocuje lewarek tam szukaj pod spodem! Rozpiąć oczyścić i powinno gadać Ja tak miałem dosłownie jak rozpiąłem to wysypał się kurz . Po spięciu od razu zgasło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genad2109 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam Przy każdym kole masz wtyczkę ! Z przodu pod plastikami jak się schylisz to zauważysz ale z przodu te plastyki osłonią przed nieczystościami . Obstawiam tył . Na końcu progu obok kola jak się schylisz jest wtyczka widać ja . Na progu na jego końcu tam gdzie się mocuje lewarek tam szukaj pod spodem! Rozpiąć oczyścić i powinno gadać Ja tak miałem dosłownie jak rozpiąłem to wysypał się kurz . Po spięciu od razu zgasło.. Częściej łamiase drut na skrzyżowaniu z ochroną plastykową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beata33 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 witam sprawdz pierścień ABS na przegubie prawym i lewym może być pęknięty i będzie wywalać ci błąd u mnie tak było a mechatroniki chciały czujniki wymieniać i nie wiadomo co jeszcze ale wolałam sama sprawdzić przed wymianom czujników POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.