Gość Kosay Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Cześć Mam od 2 tygodni Almere z końca 2002 roku. Po tygodniu od zakupu pojawił się problem: -spadki mocy na nie rozgrzanym silniku co skutkowało wywaleniem błędu - wypadanie zapłonu na cylindrze numer 3 - silnik nawet gdy jest już rozgrzany jak schodzi z obrotów spada nawet do 200 obrotów i potem wraca do normy czyli okolice 950 obrotów ( dzieje się to na postoju jak również podczas jazdy kiedy trzeba gwałtownie przychamować np z 2500 obrotów do zatrzymania samochodu) - kolejna niepokojąca rzecz to fakt iż przy dodawaniu gazu słychać metaliczny jak by rezonujący dźwięk dobiegający wydaje mi się z prawej części komory silnika siędząc za kierownicą (dzieje się to podczas postoju na biegu jałowym jak i podczas jazdy na 1,2,3 wyżej nie jestem w stanie usłyszeć) Samochód jeździ na gazie, poprzedni właściciel nie do końca dbał o instalację i nie jeździł za często na przeglądy - byłem w zakładzie w którym instalacja była zakładana został zrobiony przegląd wymienione filtry itd itp skasowano mnie na 150 zł i powiedziano że muszę jeździć 300 km na benzynie żeby wgrały się ponownie mapy paliwa po czym mam przyjechać na dostrojenie gazu do benzyny za kolejne 50 zł Drodzy forumowicze bardzo proszę o pomoc, każda wskazówka może okazać się pomocna dla mnie i kolegów z warsztatu którzy to pomogą to autko ogarnąć żeby śmigało jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 metaliczny dźwięk, to może wyciągnięty łańcuch, z tym może też być związane wypadanie zapłonów, opis dotyczy jazdy na LPG, czy PB?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kosay Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 dotyczy jazdy na benzynie tak jak napisałem muszę teraz przejeździć ze 300 km na benzynie żeby wgrały się mapy paliwowe (zalecenie gościa od gazu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 i teraz jak jeździsz na PB to jest ok?? jaką tam masz instalację LPG?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kosay Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 no właśnie nie zależnie czy benzyna czy gaz cały czas są problemy z obrotami - teraz muszę przejechać 300 km na benzynie - jeżeli chodzi o metaliczny dźwięk sprawa się dzisiaj wyjaśniła -> nie dokręcona osłona od sondy lambda rezonowała także na szczęście to nie łańcuch pozostaje temat wypadania zapłonu i tych skoków instalacja zakładana 2,5 roku temu firmy KME widzę wszyscy chętni do pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 przecież miałeś pojeździć 300km i pojechać do gazownika, czyli jeździsz??? i jak teraz obroty??? bo przepustnica ITD. są już poczyszczone?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kosay Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 przejeździłem już 350 km ale nie byłem u gazownika jeszcze bo nadal obroty wariują a umówiony do mechanika jestem dopiero na środę po długim weekendzie więc jeszcze chwilę poczekam, dam znać czy samo czyszczenie przepustnicy pomoże dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Wymieniłeś świece? Jak ni to zacznij od tego. Koszt mały. Jak to nie pomoże zamień cewki zapłonowe - z 3 np. na 1. Napisz czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.