majki_wi Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam od pewnego czasu mam stuki pod czas jazdy. stukanie ukazuje sie pod czas jazdy na maultki nierownosciach a wiekszych tego nie ma, samochod sprawdzielm na szarpakach i z zawieszeniem jest wszystko oki a te stuki pojawiaja sie rowniez pod czas np gwałtowenego skrecenia kierownica ale zadko co to moze byc ?takie stukaniecia az jak by w podlodze samochodu czuc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 mogą to być przeguby jak palisz gumę przy skręconych kołach to przeguby wyjątkowo szybko padają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 a no wlasnie fakt taki ze wogle nie pale gumy mam diselka i nim takich warjacji nie robie ktos mi mowil ze to moze być maglownica ale cos mi sie nie chce wiezyc przebieg 270 tys. a skreca normlnie płyn ze wspomagania patrzylem i nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 a no może być maglownica. jedno z dwóch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Podnieś przód i poruszaj lekko kołem lewo-prawo - wyczujesz luz na maglownicy, ewentualnie na końcówkach drążków. Stuki w przegubach będą tylko na skręconych kołach, jak Ci wali podczas jazdy na wprost to to nie to. Za to może być łożysko piasty, to z kolei sprawdzisz łapiąc koło na 6 i 12. Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) Sprawdź czy nie pękła sprężyna na górze. Zanim luzy dostaną końcówki, to najpierw "leci" łącznik pionowy. Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) wszystko wskazuje na peknięta sprężyne na górze jak pisał mirekg9 ale chyba by ściądało jak by pękła tak myslę moze łozysko mocowania amortyzatora sie posypało-tez będa przeskoki takie moje wypociny a jak stuka na nierównościach to na bank łaczniki stabilizatora miałem takie stuki po wymianie łaczników i gum stabilizatora(nie koniecznie ale zawsze mozna wymienic małe koszty) jazda to bajka ale co o co pytasz nie wiem stawiam na łozysko amortyzatora albo pęknięta sprężynę jak pisał mirekg9 Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez Elmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 (edytowane) majki - przeczytaj jeszcze ten mój temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86253-stuki-i-halas-w-przednim-zawieszeniu/?do=findComment&comment=882078 jak nie pomoże, to pisz. Dam Ci jeszcze z 28 punktów do sprawdzenia. Edytowane 24 Kwietnia 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1005 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 majki_wi mam cos identycznego jak ty tylko w k11, jadąc po kostce brukowej czuje takie lekkie luzy w lewym przednim kole oraz w tym samym kole ruszając po łuku puszczajac sprzęgło a dodając gazu czuje takie jakby lekki luz w tym kole. Niedawno w tym kole wymieniałem kocówkę drążka kierowniczego Delphi, byłem na kanale i co wyczuwam to malutki luz na przegubie napędowym ale tym wewnętrznym nie tym przy kole tylko tym blizej silnika i nie wiem czy to moze być to. Dla podpowiedzi miałem kiedyś cos identycznego w Tico w prawym przednim kole i mechanik na poczekaniu dokręcił mi tą dużą nakrętkę od piasty na kole i ustało także nie wiem czy to to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dla podpowiedzi miałem kiedyś cos identycznego w Tico w prawym przednim kole i mechanik na poczekaniu dokręcił mi tą dużą nakrętkę od piasty na kole i ustało także nie wiem czy to to samo. Jeśli Ci dokręcił nakrętke na piaście tzn. że miałeś luz na łożysku. Dokręcił łożysko i luz się skasował. Lecz przy luzie na łożysku, to podczas jazdy będziesz miał szum, natomiast przy skręcaniu np. w prawo - to będziesz miał chrobotanie ale na kole lewym. I na odwrót - jak skręcasz w lewo, to chrobotanie na prawym kole /działanie siły odśrodkowej/. Tutaj stuków nie będzie, tylko jak wspomniałem chrobotanie-tak to nazwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 moim drodzy wczoraj byłem u mechaniora i okazało sie ze jak 2-3 miesiące temu mialem ustawianą zbierzność kół to ktorys zacny diagnosta czy zwał jak zwał nie dokrecil mi kontry w lewym przednim kole i na nim były luzy wczoraj dokrecial i odrazu inaczej samochod jedzie nic nie wali nic nie stuka tak wiec prawdopodbnie porlbem został rozwiązany a sprężyny i łączniki tez posrpawdzalem i wsio całe nic nie pęknięte. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Pytam z ciekawości aby dopisać do czek listy z miejscami i przyczynami stuków. Masz na myśli kontrę /nakrętkę/ na drążku reakcyjnym do którego dochodzi końcówka, czy też coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Dokladnie tak jak mówisz tą nakrętkę (kontrę) na drązku. waliło aż po podłodze po dokreceniu cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.