Gość RadzikWWA Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam słuchajcie mam taki problem że gdy jade to od strony kierowcy strasznie piszczy od koła (bynajmniej tak mi się wydaje) i jak mam delikatnie skręconą kierownice co to mozę być macie jakieś pomysły ?? Z góry DZIĘKI ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zacisk hamulcowy nie odpuszcza - do przeczyszczenia, zakup sobie wcześniej tubkę smaru miedzianego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RadzikWWA Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Czyli nie muszę zmieniać klocków a nie żadnego łożyska piasty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Jeśli piszczy cały czas, a nie tylko podczas hamowania, to raczej nie zużyty klocek. Z kolei łożysko piasty raczej stuka niż piszczy, chociaż tego nie można wykluczyć. Ale przede wszystkim przeczyść zacisk bo to zrobisz sam bez kosztów. Wystarczy zdjąć koło i odkręcić zacisk - klucze 17 i 13 lub 12, wymyć dokładnie wszystko benzyną, a szczególnie prowadnice w środku i nasmarować prowadnice i miejsca gdzie klocek styka się z zaciskiem. Jak masz zacisk wyjęty to musi się jarzmo lekko poruszać ręką. Odchyl też uszczelkę tłoczka i przeczyść delikatnie tam płynem hamulcowym - możesz go pobrać strzykawką ze zbiorniczka wyrównawczego. Tylko nie naciskaj pedału hamulca na wyjętym zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RadzikWWA Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 oks dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Szczepek_ Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Ja dzisiaj będę walczył z tym samym problemem prawe koło piszczy a tarcza grzeje sie niemiłosiernie - na poczatek spróbuję wyeliminowac zardzewiały/brudny zacisk jako przyczynę rozkręciłem obie strony klocki mają około 11-12 mm grubości (nowe 16,6 mm) nigdzie nie znalazłem ile mogą mieć najmniej??? czy trzeba raczej sugerować sie nacięciem na środku okładziny klocka i wymieniać jak ona "zniknie"??? prawy wewnętrzny klocek jest mocniej starty - ma tylko 10 mm - prawdopodobnie nie wraca tłoczek do zacisku co powoduje ścieranie tego klocka i grzanie tarczy felgi opony itd. Moje pytanie do Was drodzy forumowicze, to - jak wcisnąć tłoczek do zacisku (przy odkręconym zacisku) bo za Chiny Ludowe nie dałem rady - dodam że już kilka razy wymieniałem klocki i tarcze w różnych autach i nigdy nie miałem takiego problemu; czy poza odkreceniem zbiorniczka płynu ham trzeba jeszcze cos zrobić żeby schowac tłoczek? Czy klocki zuzyte jak wyżej moga być przyczyną tzn tłoczki wysunęły sie za bardzo i dlatego nie "wracają"...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Moje pytanie do Was drodzy forumowicze, to - jak wcisnąć tłoczek do zacisku (przy odkręconym zacisku) bo za Chiny Ludowe nie dałem rady - dodam że już kilka razy wymieniałem klocki i tarcze w różnych autach i nigdy nie miałem takiego problemu; czy poza odkreceniem zbiorniczka płynu ham trzeba jeszcze cos zrobić żeby schowac tłoczek? Czy klocki zuzyte jak wyżej moga być przyczyną tzn tłoczki wysunęły sie za bardzo i dlatego nie "wracają"...? Z przodu normalnie się wciska. Jak nie chce wejść to najlepiej rozebrać, wyczyścić tłoczek, bo się pewnie nagar zebrał na nim, i poskładać na nowych uszczelkach (ok 30zł). Z tyłu trzeba wkręcać tłoczek, bo jest blokada do hamulca ręcznego. Jak nie chce się wkręcać to też do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Szczepek_ Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Z przodu normalnie się wciska. Jak nie chce wejść to najlepiej rozebrać, wyczyścić tłoczek, bo się pewnie nagar zebrał na nim, i poskładać na nowych uszczelkach (ok 30zł). Z tyłu trzeba wkręcać tłoczek, bo jest blokada do hamulca ręcznego. Jak nie chce się wkręcać to też do czyszczenia. a jakby wykrecic zaworek odpowietrzania na zacisku to się schowa tłoczek lżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi1 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 drodzy forumowicze przepraszam że piszę tu ale jakoś nie mogę dodać postu .Potrzebuję kierownicy w dobrym stanie do primery p11 97 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.