DINO Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Trafił się GOLD do regeneracji, czyli odrazu zrobiona instrukcja obrazkowa co i jak trzeba zrobić i wymienić, wadą tego reduktora jest jego rozszczelnienie, i trzeba co jakiś czas skręcać śruby, podczas regeneracji, warto zrobić przeróbkę, na niezależne skręcanie dekli, zyskujemy odrazu niezależność w naprawach, czyli jak padnie membrana gazowa, to nie ma konieczności ruszania części wodnej. Przy okazji wymiana FFC, nie zapomnieć o oringach w środku obudowy Miłrej lektury i oglądania w razie pytań, to śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 dobra robota warto by też podłapać tz przeróbkę silvera i najważniejszy jest drops ,,choć ten z zestawu naprawczego u mnie przeżył tydzień wiec uważaj czy nie pęknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 teraz u mnie jeździ gold, i przy OPTIMIE daje radę , nie chcę pokazywać drastycznych przeróbek, bo to ma być coś na zasadzie poradnika, jak zaoszczędzić a wiesz, że nei każdy chce dłubać, tylko zmienić i tyle, drops wklejony, powinno byc OK, u mnie nie ma problemów, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 DINO rzuciło mi się coś w oczy w necie... specjalnie dla ciebie:D w nagrodę: http://fishki.pl/fishka,Dino,50483.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 dobre .. mi sie podoba co do goldów i całej masy kme jestem negatywnie nastawiony z ciekawostki to widziałem hybrydę 2 silvery spięte wodną stroną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 u mnie gold teraz i powiem, ze jest OK ta hybryda to nie silvery tylko TUR-y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 gdzieś to widziałem czy coś ,,, u mnie jakieś jaja pali mi mniejszy bezpiecznik ,,,5A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 u mnie jakieś jaja pali mi mniejszy bezpiecznik ,,,5A sprawdź czy wszystko OK, przy EZ, jak tak, to podmień z Dominikiem steroniki i zobacz czy dalej to samo, może w sterowniku się coś uwaliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pajkon Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Witam! Bardzo jasne i przydatne "foto story". Mam tylko dwa pytania: 1. Jakiego kleju użyć do wklejania "dropsa"? 2. Jedna ze śrub jest opisana jako "regulacja ciśnienia". Czy po złożeniu reduktora na zestawie naprawczym trzeba takiej regulacji dokonać? Pozdrawiam I jeszcze trzecie pytanie: 3. Czy KME podaje momenty dokręcania poszczególnych śrub? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 ad1. kropelka lub podobny ad2. powinno się podpiąć i sprawdzić/wyregulować, ale jak nei ruszałeś śruby to można zaryzykować, choć ja tego nie powiedziałem jak coś :D ad3. nie wiem, poza tym, jak widzisz jest zmiana na niezależne dwie strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pajkon Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Ad 1. Przykleiłem cyjanopanem i wygląda, że jest OK. A tak na marginesie: dlaczego wskazane jest przyklejenie "dropsa"? Całość trzyma się kupy dość mocno? Ad 2. Śruby od ciśnienia nie ruszałem i wygląda na to, że całość instalacji pracuje dobrze. Tzn. dużo lepiej w przedziale 2K-3K obrotów niż wcześniej. Ale syfu ze środka reduktora wymyłem co najmniej kieliszek. No i wreszcie nie puszcza mi LPG do atmosfery na śrubach! Dla pewności podjadę jutro do warsztatu, podepniem kompa i sprawdzimy odczyty oraz mapy. Ad 3. Dokręciłem "na czuja" i zabezpieczyłem Locktite 243, bo te śruby chodziły jak na mnie zbyt luźno. Niestety, nie miałem pod ręką gwintowarki w pasującym rozmiarze. Po regeneracji przejechałem właśnie około 60 km i wszystko hula tak, jak powinno . Jako, że LPG od jakiegoś czasu dawało po tyłku, to zostało mi w baku ponad 100 litrów benzyny zatankowanej "na wszelki wypadek". Jeep się chyba po...ra ze szczęścia Raz jeszcze dzięki za przejrzyste "foto-story" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 ale podgrzewałeś wszystko do 90 St C by to powiedzieć każdy materiał sie inaczej rozszerza wiec nie jest tak pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nimnul Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Powitać wszystkich bo to mój pierwszy post na Waszym forum. Dzięki za fotorelację , dziś zabieram się za regenerację mojego golda (przestał wyrabiać termicznie - temp. przełączania 30*C i zaraz po przełączeniu nie chodzi na wszystkie 5 cylindrów, zaczyna dopiero po nagrzaniu do 50-60*C :/ ) Zastanawiam się nad jedną sprawą czy to że reduktor mam odwrócony ( tzn. zamontowany do góry elektrozaworem ) nie powoduje zapowietrzenia mojego golda . Przy czym zaznaczam ze jeżdże na tej instalacji od 4 lat więc nie są to problemy od zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 niekoniecznie reduktor musi być winny, jak masz EZ w redku to musi być do góry inaczej może się zacinać z czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nimnul Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 (edytowane) No ok czyli powiedzmy że jest zamocowany w aucie prawidłowo ( sam reduktor poniżej poziomu płynu ) czy Twoim zdaniem bez problemu powietrze z niego zostanie wypchnięte przez płyn wraz z obiegiem czy jest opcja ze mam teraz zapowietrzony układ ( bo ostatnio spuszczałem płyn ) Patrząc na budowę strony wodnej przychodzi mi na myśl że za każdym razem gdy spuszczam płyn z układu to aby dobrze odpowietrzyć reduktor powinienem na pracującym silniku choć na chwile obrócić go króćcami wodnymi do góry tak aby powietrze z niego całkiem wyszło . Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Nimnul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 nie myślę aby tam tworzyła się aż taka poduszka powietrzna, która powodowała by Twoje objawy, a jak temp w programie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nimnul Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Podczas jazdy z laptopem wszystko wygląda OK, odnoszę wrażenie ze mimo iż w programie temperatura reduktora i gazu jest OK ale tak jak by reduktor w pewnych sytuacjach podawał zmrożony gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 myślę, ze nie tu tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nimnul Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zastanawiam się jeszcze czy może to być wina np. brudnego elektrozaworu na reduktorze bo zauważyłem jak by przepływ gazu pomiędzy zbiornikiem a reduktorem był strasznie słaby. Przykładowo po wyjeżdżeniu gazu do totalnego zera, podjeżdżam pod stację , auto jest oczywiście rozgrzane tankuję LPG i odpalam auto na PB po pięciu sekundach przełącza się na gaz i ... kuleje po czym awaryjnie przełącza się z powrotem na PB. I tak potrafił ostatnio kilka razy zrobić aż zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem zawór na butli nie jest tylko lekko odkręcony :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 może być i EZ zabrudzony, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nimnul Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Reduktor wyczyściłem, o dziwo nie był zasyfiały ( jutro wrzucę fotki ) Jest prawdopodobnie poprawa (przejechałem dopiero 20 km auto nie zgasło ani razu ) natomiast nadal jest problem ( który już kilka dni temu występował ) po zagaszeniu ciepłego auta i próbie odpalenia go za ok 5 minut auto po przełączeniu na LPG praktycznie gaśnie i przełącza się na PB do jakiegoś trybu awaryjnego bo kolejne próby przełącznia od razu kończą się piskiem i czerwoną kontrolką. Musze gasić auto żeby centralka "zgubiła błąd" i dopiero po 3 razie udaje mu sie przejść na \LPG - ( długo migają kontroli podczas przełącznia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 jaką masz instalację?? moze podłącz fejsa i zobacz co się dzieje, tak to wróżenie z fusów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nimnul Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Instalacja to Zenit JZ-2009 z wtryskami Hana 2100 czerwonymi , w instrukcji szybkie miganie czterech kontrolek oznacza "automatyczne przejście na gaz".I tak powinnno być ale zazwyczaj trwa to sekundę a wczoraj migały kilka sekund az wskoczył ten bład. Dziś jadąc do pracy nie miałem żadnych problemów więc może to był jakiś przypadek. A oto foto relacja z mojej wczorajszej pracy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 a "dropsa" wkleiłeś??? sprężyny tez czyściłeś, czy takie były ładne po rozkręceniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nimnul Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 (edytowane) Zamieszczone zdjęcia są zrobione zaraz po rozkręceniu ( tylko 2,3 i 4 zdjęcie jest po wstępnych czyszczeniach ) później juz nie robiłem zdjęć byłem za bardzo brudny :-p i wk..... bo urwałem zaślepkę mosieżną od zaworu bezpieczeństwa ( ta z nietypowym gwintem 12x1 ) i tu przestroga dla innych - NIE DOKRĘCAJCIE JEJ ZA MOCNO !!!Dropsa nie wklejałem, fabrycznie nie wyglądało aby był wklejony zresztą pytałem znajomego instalatora i nie zalecał tego manewru więc drogą losowania zrobiłem bez wklejania Jako sprężyny miałeś na myśli drut z czwartego zdjęcia ?? To jest świeżynka - wczoraj go tam wsadziłem - patent rodem z lpg-forum.pl Już dawno miałem zamiar to zrobić. Edytowane 13 Czerwca 2013 przez Nimnul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.