Gość SQ2JSH Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam serdecznie! Od kilku dni jestem posiadaczem p10-tki z 1994r silnik 2.0 model SLX skrzynia automatyczna z wielkim problemem Mianowicie po odpaleniu silnika i przejechaniu kilku kilometrów zaczyna lecieć olej ze skrzyni dokładnie w miejscu gdzie skrzynia łączy sie z silnikiem czyli tam gdzie mieszka sprzęgło,wyciek jest tak ogromny ze musiałem podstawić pojemnik pod auto żeby nie zamkneli mnie "zieloni" Generalnie po dolaniu oleju auto jedzie pięknie zbiera sie szybko biegi zmiena płynnie ale szybko sie jazda kończy... Dlatego kieruje pytanie do Was forumowicze czy ktoś może przerabiał już taki temat albo posiada wiedze co to może być,chciał bym wiedzieć czy jest sens to naprawiać czy lepiej szukać innej skrzyni może ma ktoś jakieś zdjęcia takiej skrzyni po wyjęcu albo inną cenna dokumentacje odnośnie takiej skrzyni. Powiem jeszcze że jestem potwornie zdeterminowany aby postawić to auto na koła i cieszyć sie jazdą tym wspaniałym autem,dlatego nie boje sie demontować naprawiać i eksperymentować Bardzo proszę o pomoc i porady co z tym zrobić Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 prawdopodobnie konwerter do roboty, raczej sam nei zregenerujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ2JSH Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Rozumiem,a czy orientujesz sie czy pasował by od primery p11 z 1997r ? a i jak poznać po wyjęciu skrzyni że to włanie to ? Usterka zlokalizowana uszkodzony uszczelniacz między konwerterem z pompą oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.