spiker910 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam, czy wie ktoś może dlaczego jadąc w trybie "auto" nagle zapala się kontrolka "LOCK" i nie chce zgasnąć nawet po przekroczeniu 60 km/h. Co więcej kontrolka "LOCK" nie gaśnie nawet gdy próbuję ją wyłączyć pokrętłem. ma to miejsce podczas zwykłej jazdy na równym asfalcie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ewidentnie coś jest nie tak.... w tym przypadu pozostaje ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiker910 Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 ok... A wie ktoś może czy wał napędzający tylną oś obraca się zawsze (niezależnie czy jedziemy na 2WD, czy w trybie LOCK) i dopiero sprzęgło Haldex (na tylnym moście) decyduje o tym czy przekazać moment na tył. Czy może jest tak że wał kręci się tylko i wyłącznie wtedy gdy jazda odbywa się 4x4, a gdy na 2WD to już nie.? Dzięki za podpowiedzi... up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Kolego, nie myl pojęć! QQ nie ma sprzęgła HALDEX (hydraulicznego) a rozdział napędu na osie dokonywany jest elektronicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.