Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Który rocznik najlepszy pod tuning oraz gdzie w mazowieckim


Fummol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Jest to mój pierwszy post jak i temat na tym forum, wybaczcie za nie znajomość tematu i błedy.

Jeszcze nie posiadam Zetki, choc jest to kwestia tygodni kiedy bedę ją posiadał. Wiem, pewnie powiecie że nie potrzeba jej tuningu mechanicznego tubra itp... oraz wnętrza klatka, kubełki...

Mam takie mażenie żeby zrobic swoją Zetke na jakies 400-450 KM, może więcej kwestia żywotności silnika i kosztów. 

Zetka chciał bym przejsc kurs driftingu i mieć ją do poruszania się na codzień.

 

Głównie chodzi mi o poradę który rocznik (typ silnika od 280-313 KM) jest najlepszy i moze najtańszy, najbardziej opłacalny na tuning.

Może sa jakieś inne sposoby otrzymania większej mocy bez zakładania tubra, nie wiem czy bedzie przeszkadzała turbo dziura... również będe wdzieczny wszystkim za posty.

Oczywiście wieksza moc w seri raczej ciągnie za sobą wiekszy przyrost, ale naprawdę nie jestem tu expertem i dlatego Was zacnych posiadaczy Zetki pytam o zdanie.

Jaki warsztat firma w województwie Mazowieckim jest dobra i tania jeśli to się łączy. (mieszkam w Garwolinie 60 km od Warszawy)

 

A co do auto chciał bym zostać posiadaczem wersji UE, wstawić turbo, może zakuć żeby to miało sens jeszcze jakies zmiany w silniku, wydech.

W środku klatka, kubełki, szelki, sportowa kierownica, może hydrauliczny reczny, kamera oraz jakies car audio jeśli było by za słabe.

Maska, klapa tylnia bo słyszałem że jest cięzka w carbonie.

 

Auto chciał bym kupić do 50 k pln na tuning zostanie jakieś 20-30 k, czym tańsze auto tym więcej na starcie zostanie.

Środek chciał bym pierwszy skończyć.

 

Za każdą pomoc wielkie dzieki :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma być auto do driftu ale czasem bede na lotnisko do ułęża jezdził i chce mieć coś mocniejszego niż seria.

Oczywiście koszty nie zamkna sie razem z autem w kwocie 70-80 k pln wspomniałem lub zapomniałem napisać że z taka kwotą startuję,

a resztę modyfikacji odłożę za rok kwestia też jest ceny Zetki. Ale dziekuję za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro planujesz tuning to lepiej ku wersje DE, starsza, wiecej gotowych zestawow tuningowych do sprowadzenia zza wielkiej wody. No i co najwazniejsze HR lubia padac - widac to chociazby po cenach uzywanych silnikow. DE kupisz za 8kzl, a HR to 20kzl w gore.... Ja bym myslal o pojsciu w kompresor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pomyslalem o kompresorze bo nawet nie kojarzyłem bardzo co i jak :whistle:

Ale naprawde dobry pomysł dzieki juz wiem ze za zestaw okolo 26 k pln wychodzi + robocizna i inny osprzet wiec wyjdzie podobnie jak turbo 30-35 k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie wykosztowało biturbo ok 10 tyś

kompresor nie da ci tego co 2 turbiny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie wykosztowało biturbo ok 10 tyś

kompresor nie da ci tego co 2 turbiny

i wszystko w temacie bajki o 20-30 tysiach obalone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOJA JEŻDZI dziśaj przeszła przegląd techniczny  coś tam mi pan diagnosta mówił ze w tym tuningu zapomniałem o katalizatorach heeee   

problem doładowania został opanowany  więc teraz strojenie i hamownia 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy obalony...

Ja bede dalej twierdzil zeby uturbic zetke potrzeba conajmniej 20k. To nie Civic gdzie mozna za10 k zalozyc kita.

 

Do Fummol

Troche sie zapedziles:) chcesz zaczynac od srodka? Srodek robi sie na samym koncu. Hydrauliczny reczny, klatka i inne mody najlepiej zrobic jak jest juz auto uturbione i zestrojone a takze mody zawieszenia sa juz gotowe. Tak mi sie wydaje ze podwarszawskie majstry beda chcieli od Ciebie wiecej $$$ niz Ci sie wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do was to dalej nie dociera,że dwie małe turbawki (używki),parę rurek ,wydech,kolektory,icek,mbc,bov i dużo wolnego czasu to10 koła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podam wam mniej więcej co i za ile płaciłem 

2 turbiny td04 13-g z bmw 600zł + 3 sobie kupiłem na zapas   sa mega tanie 

2 kolektory wydechowe kwasówki   robione pod auto 2000tyś zł

reszta wydechu z kwasa plus bandaże do owijania rur , węże smarowania turbin , węże spływowe , zlączki silikonowe 

wraz z całym orurowaniem i dolotem 3000zl

ekumaster det 3 500zł

intelculer 300zl

szerokopasmówka czyli arf 600zl

bost ,egt 500

pompa paliwa walbro 255 200zl

wtryskiwacze 470ccm miałem swoje ale za 800zł idzie kupić 

zawór bow ten co robi psssssss 250zł

chłodnica oleju silnika 300zl

regulator ciśnienia paliwa 150zł

z grubych żeczy mniej wiecej tyle napewno coś zapomnialem

moja robocizna ozł (TAKIE HOBBY)

zostało imi jeszcze wymiana świec

auto obecnie jeżdzi  na 0,4 bar  i idzie do odcinki  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super Cenę na wallro 255 miałeś, najtańsze chinole do niczego się nie nadające 250zł kosztują... Oryginał przynajmniej 350zł. :D

 

Jak ja miałbym coś grzebać w tym aucie to:

- wrzucił bym kute tłoki doprężające 11:1

- do tego uszeczlki pod banie 0,6mm którymi by wzrósł stopień sprężania do 11,4:1

- wałki rozrzadu 268* - nie więcej jak masz na codzien tym latać

- kolektory wydechowe długie najlepiej  PPE albo od biedy krótkie + Y Piep np. DC Sports

- reszta wydechu Custom z nierdzewki

- Duża miska olejowa

- Chłodnica oleju jakaś duża co najmniej 30 rzędów

- chłodnica wody grubsza 52mm od biedy z Murano...

- usunął bym klimę

 

Całość bym wystroił na hamowni i myślę że wyszło by z tego realne 340-355KM i pod 380Nm.

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...