Fummol Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post jak i temat na tym forum, wybaczcie za nie znajomość tematu i błedy. Jeszcze nie posiadam Zetki, choc jest to kwestia tygodni kiedy bedę ją posiadał. Wiem, pewnie powiecie że nie potrzeba jej tuningu mechanicznego tubra itp... oraz wnętrza klatka, kubełki... Mam takie mażenie żeby zrobic swoją Zetke na jakies 400-450 KM, może więcej kwestia żywotności silnika i kosztów. Zetka chciał bym przejsc kurs driftingu i mieć ją do poruszania się na codzień. Głównie chodzi mi o poradę który rocznik (typ silnika od 280-313 KM) jest najlepszy i moze najtańszy, najbardziej opłacalny na tuning. Może sa jakieś inne sposoby otrzymania większej mocy bez zakładania tubra, nie wiem czy bedzie przeszkadzała turbo dziura... również będe wdzieczny wszystkim za posty. Oczywiście wieksza moc w seri raczej ciągnie za sobą wiekszy przyrost, ale naprawdę nie jestem tu expertem i dlatego Was zacnych posiadaczy Zetki pytam o zdanie. Jaki warsztat firma w województwie Mazowieckim jest dobra i tania jeśli to się łączy. (mieszkam w Garwolinie 60 km od Warszawy) A co do auto chciał bym zostać posiadaczem wersji UE, wstawić turbo, może zakuć żeby to miało sens jeszcze jakies zmiany w silniku, wydech. W środku klatka, kubełki, szelki, sportowa kierownica, może hydrauliczny reczny, kamera oraz jakies car audio jeśli było by za słabe. Maska, klapa tylnia bo słyszałem że jest cięzka w carbonie. Auto chciał bym kupić do 50 k pln na tuning zostanie jakieś 20-30 k, czym tańsze auto tym więcej na starcie zostanie. Środek chciał bym pierwszy skończyć. Za każdą pomoc wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Z takimi planami to nie dotykajac mechaniki i podnoszenia mocy to juz 20-30tys pochłonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Albo robisz auto driftu albo dupowoz na codzien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fummol Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 To nie ma być auto do driftu ale czasem bede na lotnisko do ułęża jezdził i chce mieć coś mocniejszego niż seria. Oczywiście koszty nie zamkna sie razem z autem w kwocie 70-80 k pln wspomniałem lub zapomniałem napisać że z taka kwotą startuję, a resztę modyfikacji odłożę za rok kwestia też jest ceny Zetki. Ale dziekuję za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjaza Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Skoro planujesz tuning to lepiej ku wersje DE, starsza, wiecej gotowych zestawow tuningowych do sprowadzenia zza wielkiej wody. No i co najwazniejsze HR lubia padac - widac to chociazby po cenach uzywanych silnikow. DE kupisz za 8kzl, a HR to 20kzl w gore.... Ja bym myslal o pojsciu w kompresor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fummol Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Nie pomyslalem o kompresorze bo nawet nie kojarzyłem bardzo co i jak Ale naprawde dobry pomysł dzieki juz wiem ze za zestaw okolo 26 k pln wychodzi + robocizna i inny osprzet wiec wyjdzie podobnie jak turbo 30-35 k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 mnie wykosztowało biturbo ok 10 tyś kompresor nie da ci tego co 2 turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 mnie wykosztowało biturbo ok 10 tyś kompresor nie da ci tego co 2 turbiny i wszystko w temacie bajki o 20-30 tysiach obalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Będzie obalone jak zeta Jarka zacznie jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) MOJA JEŻDZI dziśaj przeszła przegląd techniczny coś tam mi pan diagnosta mówił ze w tym tuningu zapomniałem o katalizatorach heeee problem doładowania został opanowany więc teraz strojenie i hamownia Edytowane 11 Maja 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Nie wiem czy obalony... Ja bede dalej twierdzil zeby uturbic zetke potrzeba conajmniej 20k. To nie Civic gdzie mozna za10 k zalozyc kita. Do Fummol Troche sie zapedziles:) chcesz zaczynac od srodka? Srodek robi sie na samym koncu. Hydrauliczny reczny, klatka i inne mody najlepiej zrobic jak jest juz auto uturbione i zestrojone a takze mody zawieszenia sa juz gotowe. Tak mi sie wydaje ze podwarszawskie majstry beda chcieli od Ciebie wiecej $$$ niz Ci sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 do was to dalej nie dociera,że dwie małe turbawki (używki),parę rurek ,wydech,kolektory,icek,mbc,bov i dużo wolnego czasu to10 koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Konwersja wolnego czasu na PLNy i jest 20k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 podam wam mniej więcej co i za ile płaciłem 2 turbiny td04 13-g z bmw 600zł + 3 sobie kupiłem na zapas sa mega tanie 2 kolektory wydechowe kwasówki robione pod auto 2000tyś złreszta wydechu z kwasa plus bandaże do owijania rur , węże smarowania turbin , węże spływowe , zlączki silikonowe wraz z całym orurowaniem i dolotem 3000zlekumaster det 3 500złintelculer 300zlszerokopasmówka czyli arf 600zlbost ,egt 500pompa paliwa walbro 255 200zlwtryskiwacze 470ccm miałem swoje ale za 800zł idzie kupić zawór bow ten co robi psssssss 250złchłodnica oleju silnika 300zlregulator ciśnienia paliwa 150złz grubych żeczy mniej wiecej tyle napewno coś zapomnialemmoja robocizna ozł (TAKIE HOBBY)zostało imi jeszcze wymiana świec auto obecnie jeżdzi na 0,4 bar i idzie do odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Jak myslisz ile wypluje na hamowni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 chłodnica oleju silnika 300zl cos tanio...a gdzie przewody? podstawka pod filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 normalna cena http://www.fmic.pl/45-chlodnice-oleju do wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) Super Cenę na wallro 255 miałeś, najtańsze chinole do niczego się nie nadające 250zł kosztują... Oryginał przynajmniej 350zł. Jak ja miałbym coś grzebać w tym aucie to: - wrzucił bym kute tłoki doprężające 11:1 - do tego uszeczlki pod banie 0,6mm którymi by wzrósł stopień sprężania do 11,4:1 - wałki rozrzadu 268* - nie więcej jak masz na codzien tym latać - kolektory wydechowe długie najlepiej PPE albo od biedy krótkie + Y Piep np. DC Sports - reszta wydechu Custom z nierdzewki - Duża miska olejowa - Chłodnica oleju jakaś duża co najmniej 30 rzędów - chłodnica wody grubsza 52mm od biedy z Murano... - usunął bym klimę Całość bym wystroił na hamowni i myślę że wyszło by z tego realne 340-355KM i pod 380Nm. Edytowane 20 Maja 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.