Sajmon_LP Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Fakt, z tym jest różnie, pomagaja czasami listy że w Polsce towar nie osiagalny i trzeba ze stanów, jako gift, albo po prostu szczęście że nie oclą tego, różnie bywa, są też firmy które biorą wszystko na siebie i czasami jak ktoś nie ma możliwości inaczej to warto przez taką firmę bo można mniej stracić.Co do checka po dzisiejszym dniu wszystko ok, nie zapalił się. Zapewne jest to kwestia kilkuset kilometrów, ale się najwyżej wykasuje się ponownie i heja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Check od sond lambda nie wpływa na moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 DEMONTOWALEŚ SKRZYNIE TO PEWNIE WYPINAŁEŚ SONDY sprawdz wtyczki może ci cs nie kontaktuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Dzisiaj znowu się zapaliły, skasuje raz jeszcze, sprawdze wtyczki choć zawsze sprawdzam wszystko dwa razy, jak nie pomoże, to może kupie kątowe emulatorki, znajomemu wywalało check na prostym, kupił kątowe i śmiga. Jutro już wizyta w pitec.plDzisiaj trochę czasu miałem tak więc umyłem auto, wyglinkowałem i nałożyłem Collinite 476'. Wyszło takie coś:Dziewczyny, makijaż bez problemu poprawicie Dodatkowo próbowałem usunąć kolejny raz checka który się zapalił, jednak Torque skanuje i nie widzi zadnego błędu mimo tego że się swieci, wydaje mi się że bedzie to kolejny raz bład drugich sond jednak dlaczego go nie widzi to nie wiem. Postaram się podłaczyc go jeszcze pod kompa u elektromechanika i sprawdzić na porządnym sprzęcie co to jest.Póki co mam nadzieje że dostanę rabat za najładniejsze auto w gazowni Instalacja LPG zamontowana, wlew pod klapką, wszystko pod maską ładnie pochowane, chłopaki narzekały trochę na brak miejsca ale dali radę centralka zamontowana w wolnym miejscu po lewej stronie kierownicy.Komputer Stag-300 ISA2, wtryski Hana, reduktory Valtek'a bodajże, zbiornik w kole zapasowym - 58 litrów. Rurki od butli fi8.Jutro od rana strojenie a później odbiór.Szczegóły oraz fotki zapewne również jutro. Zetka odebrana. LPG na pokładzie. Pierwsze 20km pokonane.Wpierw może lista co zostało zrobione a niżej szybka ocena wrażeń po przejechaniu 30km.Reduktor: AC R01 x2Zawór gazowy: Valtek 03 x2Zbiornik: GZWM 55 litrówWielozawór: Tomasetto AT02Obudowa wielozaworu: Tomasetto AT02Zawór tankowania: TomasettoUkład elektroniczny: AC Stag 300 ISA2Listwa wtryskowa: Hana H2000Kilka słów na szybko...-nie odczuwam spadku mocy jeśli chodzi o tryb miejski oraz czerwone pole na długiej prostej, myślę że dopiero hamownia będzie mogła dokładnie to zweryfikować.-podczas jazdy lekko dynamicznej, gazu ani żadnych innych smrodów nie czuć, delikatnie poczułem jak po konkretnym bucie dojechałem na światła i stanąłem ale to była kwestia kilku sekund, podobnie jak z benzyną, w końcu nie mam katalizatorów.-Automatyczne przełączenie gdy osiągnie 30'C. Słychać dość głośno cyknięcie pod maską.-Dodatkowo zniknął check engine -Świeci się rezerwa na centralce od lpg, a DTE komputer pokazuje ~92KM.Pod wieczór podjadę jeszcze na stację zatankować do pełna, zobaczymy na pełnym zbiorniku ile przejadę po Poznaniu, będe miał od razu wstępną kalkulację oszczędnościMontażem zajęła się firma http://www.PITEC.plkoszt całości po drobnej negocjacji to 4.300pln + dwa darmowe przeglądy które normalnie kosztują razem 100zł.Gwarancja na okres 2lat obowiązująca na terenie całej Polski w warsztatach współpracującymi z firmą Stag.tyle podniosła się podłoga bagażnika:pierwszy przegląd po 1000km, następne co 10.000-12.000km Pogoda sprzyja. Dzisiaj rozebrałem prawie całe tylne wnętrze w celu dostania się do profili zamkniętych tylnych nadkoli.Wszystko zostało zakonserwowane zastygającym woskiem do tego rodzaju miejsc. Dodatkowo zabezpieczone zostały dolne profile drzwi. Generalnie blacha zdrowiutka (bez porównania do każdej z Hondy - ew do EP3) widok cieszył oko i niech tak będzie.A teraz mała zagadka, ile czasu zajął mi demontaż tylnego wnętrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 mi 3h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 A jak to jest z zapasem? Czy według prawa musisz mieć w aucie czy jak kto chce? Wolno, ale coraz bardziej mnie przekonuje LPG... Czekam z niecierpliwością na opis wrażeń z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
violar Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 W Polsce nie jest obowiązkowe, nawet kupując nowy samochód jest już czasem możliwość wyboru czy chcesz dojazdówkę czy spray. Natomiast w krajach jak Czechy czy Słowacja koło jest nadal wymagane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Demontaż tych plastików z tylnego wnętrza zajął mi 8 minut (dwie piosenki w radiu). Wszystkie kołki całe ! Dzisiaj jechałem ze stałą prędkościa i wyskoczył check.Podłączyłem interfejs, przeskanowałem: P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)Udało się błąd skasować, wg google jedni piszą o pierwszej sondzie (co mnie przeraża) inni ze kwestia braku katalizatora.Chyba że zastosuje kątowe emulatory drugich sond lambda bo poprzednio na PB98 mialem blad ale (Bank 2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 dziwna sprawa , mi chek sąd nie wyskakuje pokazywaem ci jakie ja mam zwykła rurka bez zweżki średnicy ok 2 cm jestjeszcze taka opcja że masz nieprawidłowy skład mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Póki co wykasowałem, pojeździłem i jest ok, zobaczymy za kolejne 100km.Making of z dzisiaj.Honda S2000, Subaru Impreza WRX, Nissan 350z...... i SkodaSpodziewajcie się grubych zdjęć !Jak wyjdą na komputerze to czas pokaże, jednak jeszcze chyba nigdy tak nie czekałem na zdjęcia jak właśnie na tą sesję ! Wczoraj odbyła się mała foto sesja. Wspólnie ze znajomymi postanowiliśmy sfotografować nasze niecodzienne autka.Za zdjęcia odpowiedzialny jest Tomasz Lisiecki https://www.facebook.com/tomaszlisieckifotografiato się nazywa WET LOOK !!jak się podoba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zdjęcia konkret! Zdemontuj tylną wycieraczkę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 mokre - mniam... wycieraczkę zostaw, zdejmij oznaczenie modelu :-) Foty jeszcze raz tłuste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jeszcze jedno grupowe Japońskie trio !I mała prośba ode mnie. Biorę udział w konkursie, przydadzą się "lajki". Tak więc jesli ktoś ma z Was Facebooka to można wejść i zalajkować https://www.facebook.com/photo.php?fbid=448626255234386&set=a.438928439537501.1073741843.330248160405530&type=1&ref=nfz góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jak bym miał to bym dał lajka, naprawde ładna fura wyszła. Powiem Ci, że zawsze mi się podobała s2000, ale przy zetce wymięka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 fotki fotkami jednak problem z biegami nadal doskwiera...ostatnio wracajac np z foto sesji biegi wchodzily bardzo poprawnie, a dzisiaj tragedia...dwojke to momentami na sile ( bez zgrzytniecia, jednak na siłe) z wykleszczeniem podobnie. najlepiej sie wbija dwojke jak z jedynki dam luz i dopiero wtedy dwójkę. Czasami coś pyrkotnie wrzucając 3 biegi i delikatnie 4.Te podkladki pod lape wysprzeglika dzialały ale tydzien chyba tylko... kolejnym krokiem chyba bedzie zmiana wężyka na taki w oplocie stalowym. tam jest banjo10 x m10x1 ?pompa pod pedałem się nie poci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Resak Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Piękne zdjęcia co do biegów wszytko wskazuje jednak na wysprzęglik Jedno pytanie gdzie zamiawiałeś downpipe?Przekonałeś mnie u u siebie też chce założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Gdzie kupie wysprzeglik? na allegro nie widze nic. ?Może być nie wydajny mimo tego że nigdzie ubytków oleju nie widać? jak zmieniam biegi z lekko wcisniewtym gazemn to jakby wchodzą lepiej - synchra? najgorzej wbić 2 bieg i czasami 3.Downpipe z allegro, znalazłem uzywkę, komplet kosztowalk mnie tyle ile dostalem w skupie za stare katy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 (edytowane) przypominasz sobiie jak ci pisałem ooo łamiącej sie łapie , zobacz strone wcześniej Edytowane 27 Czerwca 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 mialem to na uwadzę, uwazasz ze nalezaloby ją wymontowac i albo wymienic albo lekko podgiąć? SPALANIE, USTAWKA 210km po mieście za 100zł? mi pasuje spalanie wyszło 21.5l/100km, tryb normalny dynamiczny, wszystko ok.Dodatkowo stanąłem na światłach obok BMW E60 535i 306hp.Po spojrzeniu wiedziałem o co chodzi, tak więc ESP wyłączone, zielone i but, poszło gładko, nie wiem czy automat czy manual. Grunt że wygrana Przewód w oplocie stalowym do wysprzęglika.Stary seryjny puchnie, pedał sprzęgła chodzi miękko, wczoraj byłem u Dariusza Łuczaka https://www.facebook.com/DariuszLuczakDriftRakodnośnie zdiagnozowania tego problemu. Świetny człowiek o ogromnej wiedzy !na pierwszy rzut idzie wymiana wężyka, jak to nie pomoże to wjedzie nowa pompka sprzęgła, a na samym końcu jakby nie dało rady to zrzucam skrzynie i bawimy się dociskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Docisk jak się przegrzeje to później zdarzają się jaja że gorzej trzyma albo wolniej jakby pedał odbija... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Problem z biegami zażegnany ! Były opcje że synchronizatory, były opcje że sprzęgło, wysprzęglik, pompa, że docisk trefny albo najlepiej cała skrzynia do wymiany.... No właśnie, ile ludzi tyle było pomysłów.Dzisiaj wymieniłem przewód od wysprzęglika na przewód w oplocie, wszystko odpowietrzone i.... sprzęgło chodzi nareszcie ciężej, tak jak powinno, chwyta w połowie a chwytało przy samej podłodze, w końcu wrzucam 1-2-3 a nie 1-luz-2-luz-3 oraz wsteczny nie zgrzyta jak szalony tylko wchodzi no powiedzmy jak to wsteczny. Mam jeszcze pompe od sprzęgła drugą którą awaryjnie chciałem wymieniać jednak stwierdzam że skoro się nie poci a już jest poprawa znaczna to chyba nie ma potrzeby by jej wymieniać. Tak więc rada również dla innych, jeśli macie podobny problem z wbijaniem biegów czy wysprzęglaniem to warto zacząć od wymiany przewodu elastycznego na przewód w oplocie !Nareszcie się udało, bo już były plany zrzucać na nowo skrzynie, kupować sprzęgła itd... Dzień udany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Czasami wystarcza sama wymiana płynu i przepłukanie układu by wszystko normalnie działało ale pomysł ze sztywniejszym przewodem fajny, fabryczny bardzo puchnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Okazało się że problem nadal jest... po kilku dniach to samo, wymieniłem dodatkow pompke sprzęgła, nic nie dało, generalnie czuć pedał że chodzi twardo, sprzęglo chywa wyżej jednak z biegami różnie, raz 2-3 wchodzi, raz czuć opór i słychać lekki przeskok/haczenie.Zdemontowałem zderzak i aktualnie jest gotowy do malowania.Musiałem dodatkowo pospawać kilka jego elementów, zwłaszcza dolną część oraz kilka kratek.Przy okazji wykręciłem lampy i aktualnie czekają na uszczelnienie w hidretrofit.pl oraz pospawanie jednego dolnego mocowania.Planowany odbiór - sobota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 num czyżby moja opcja sie sprawdziła jedynie jak moge ci podpowiedzieć w zdiagnozowaniu sprawy 1 nic juz wiecej nie rób 2 jeżdzij i obserwój sprawe 3 jezeli zacznie sie dzaiać tak że, sprzęglo zacznie wysprzęglać coraz niżej (chodzi o poedał ) to bedzie oznaczać 2 sprawy uginającą sie łape sprzęgła lub łammiącą sie sprzężyne w docisku sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 łapa podobno jest nie do zgięcia ta która wystepuje u mnie, jest aluminiowa, predzej peknie, tam nie ma temp by sie gieła, to nie stal. o sprezynie docisku tez juz slyszalem, wlasnie jest opcja by zwalić skrzynie, wymienic docisk i złożyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.