jarek1111 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 czemu sie upierasz ,że nie łapa jest z stopów aluminium bo same aluminium jest miękie jak glina wszystkie twoje objawy pokazuja właśnie na łape niech sie jeszczcze ktos inny wypowie jednak na twoim miejscu przy zdietej skrzyni sprawdziłbym ją powie tak jeżeli ja bym miał taki problem to zaczyłbym właśnie od tej łapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Dzisiaj rano postanowiłem jechać do Kluczewa. Odbyła się tam impreza motoryzacyjna w tym wyścig na 1/4 mili.JEST DOBRZE ! Rok temu tam EJ6 zrobiłem 14,81s (RT+ET, inaczej tam nie liczą) 350z dzisiaj dała radę: 14,77s na cywilnym setupie, bez zmian kół, wywalania foteli itd, pozbyłem się tylko na czas przejazdów zapasówkę. Czyli jest szybciej niż EJ6 oraz EP3, a można jeszcze trochę ugrać np zmieniajac biegi bez puszczania gazu W sierpniu na Cult Style do Wilczych Lasków, tam aparatura liczy trochę lepiej. Tak więc będę miał dokładny wynik (Rok temu na CultStylu EJ6 zrobiła 13.90s)Z ciekawostek udało się zrobić lepsze czasy niż 216 konny CRX co jest szokiem. Nie wiele lepszy zrobiła 230konna EP3.Niestety w mojej klasie były takie auta jak 3x BMW m3, cadilac itd... suma sumarum miejsce 5 w grupie, 00.45s zabrakło do 3 miejsca jakoś. W klasie jechała również czerwona 350z, bodajże 300 konna, ostatnie miejsce z czasem ~15,50s.3 starty tylko były bez przygotowań, pierwszy start z 3000rpm, drugi z 3500rpm i trzeci ostatni 4000rpm - ostatni okazał się najlepszy, po nim właśnie uzyskałem 14,77smałe foto z trasy:później dodam więcej zdjęć oraz filmików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Gratulacje! Co do zmiany bez puszczania gazu - szkoda skrzyni, dużo lepszego czasu moim zdaniem nie będzie! W kąkolewie wykręciłem najlepszy czas 14,66 i byłem bardzo zadowolony. P.S. To znaczy (czas), że silniczek zdrowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 moje najszczersze gratk i bardzo przyzwoity czas jeżeli byś chciał w tani sposób podnieść moc auta to polecam instalacje podtlenku azotu moge nawet ci dać namiary na ludzi co montują to i moge im zasugerować upust przyrosty mocy w zależności od dysz bezproblemowo 50km i 100nm ci autko wstrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) Dodatkowa ciekawostka spalania w trasie podtlenku - na 33 litrach udało się zrobić 300 kilometrów, daje to wynik 11l/100km cały czas 5-6 bieg 100-140km/h zostawiam póki co N/A, zobacze jakie czasy beda na cultstyle, rok temu wlasnie hondą w kluczewie zrobilem 14,81 a kilka dni później na CS 13,90 tak wiec musze zweryfikować Boberek91, w Kąkolewie EJ6 robiłem czasy 14.11 a potem w kluczewie dodatkowo na r888 zrobiłem 14,81s tak więc myślę że w Kąkolewie bym wykręcił zetką na pewno 14,10s. Kluczewo zawyża czasy, dodatkowo liczą tylko RT+ET, w Kąkolewie miałeś samo ET czyli czas przejazdu bez czasu reakcji. Czasy mojej grupy: Edytowane 22 Lipca 2013 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeNeK2Ck Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Gratki ! Wynik ja na serię bardzo fajny ! Zamiast zmieniać biegi bez puszczania gazu może warto zainwetować w shotr shifter ? Wkładka w miesce orygialnego filtra powietrza + strojenie i myslę że było by bylisko 300km ! Powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Wreszcie odwiedziłem hamownie !Zrobione dwa pomiary, na PB98 oraz na LPG.Potwierdziła się zasada że te silniki nie trzymają mocy seryjnej.PB98:276.0HP/6222rpm 349.7nm/4704rpmLPG:263.2HP/6019rpm 338.0nm/4609rpmJutro jadę na przegląd po 1000km do Pitecu. Dokonamy korekty, auto prawdopodobnie po przejsciu w tryb OpenLoop dostaję za dużo lpg przy pełnym obciążeniu, zrobimy dwa pakiety z uboższą i bogatszą mieszanką tak by można porównać następnie na hamowni jak się auto zachowuje,spróbujemy współczynnika od ok 0,8 do 0,9 przy OL. obie wartości oznaczają mieszankę wyraźnie bogatą ale spróbujemy znaleźć optimum w kontekście mocy. Takie info dostałem od pana Piotrka Wiśniewskiego stroiciela z pitec.plCo do nie trzymania przez te silniki mocy: mieliśmy na hamowni 6 wykresów Nissanów 350z które mierzyły moc, chciałem specjalnie sprawdzić jak się ma moja zetka w stosunku do innych i jest na 2 miejscu Najmocniejsza miała 294hp po dolocie CAI i wydechu.najsłabsza miała w serii 219hp !!! następne wszystkie mały w granicach 250-260hp. Tak więc zasada potwierdzona, silniki w zetkach nie trzymają mocy, natomiast moja nie wypada źle w stosunku do innych zetek na poznańskich ulicach, tak więc cieszyć się zdrowym silnikiem.filmik z przejazdu na podtlenku ] Filmiki z przejazdów:Nissan 350z vs.Hyundai coupe Nissan 350z vs Honda Prelude H22 Turbo 4WD Honda Civic EP3 225HP vs. Nissan 350z - Kluczewo 21.07.2013Zaspałem trochę start co widać...Rożnica na mecie minimalna ale jest.EP3 14,73s350z 14,77s FOTOGALERIA:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.484084061684779.1073741837.448187701941082&type=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Bardzo ładnie CI wyszła U nas w Warszawie przeważnie koło 265KM mają te sprawne Choć przyznam że najlepiej trzymają moce te G35tki - wyniki pod 270KM to norma Gratki z łądną zdrową sztukę Ale przyznaj czas na ćwiartkę mocno rozczarowuje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Czas wg mnie własnie dobry jak na RT+ET wiec nie wiem o co kaman, w sierpniu jade na Wilcze Laski tam maja lepsza aparaturę wiec to zweryfikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 A myślałem że to sam czas przejazdu jak tak to przepraszam Ze 14,2 pewno było ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 myśle że jednak żeczywiisty czas 1/4 trzeba by było pojechać na któreś zawody sss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Na wilczych laskach zawsze jest ten "lepszy" sprzęt, nie pamiętam niestety nazwy... co do Kluczewa, było mierzone i podawane tylko RT+ET, samego czasu przejazdu niestety nie znam. Czeka mnie demontaż tylnego tłumika. Zapewne jest on komorowy - ktoś potwierdzi na 100% ? Zaczęło w środku drżeć, co powoduje w pewnym zakresie obrotów nieciekawy dźwięk, podejrzewam że coś się albo wypaliło albo pękło. Jak go zdemontuje to postaram się z niego to "coś" wyrzucić albo po prostu otworze go od góry i zobaczymy co ta w środku ciekawego się znajduje, najwyżej zrobi się przelot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Odrazu jakiś tjuningowy wydech trzeba zapodać, najlpeiej średnicy 2,5" bo większe zabierają moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ogólnie dzisiaj już zrobiłem co miałem, brzęczał lewy wydech, nie mogłem dojść w czym problem, bo dłuższym czasie stwierdziłem że trzeba naciąć i otworzyć wydech po stronie rury, okazało się że w środku, rura która prowadzi aż do wylotu pękła w połowie, pospawałem, wzmocniłem, całość później zamknąłem, zaspawałem z zewnątrz, wyszlifowane i psiknięte czarnym VHT, póki co jest dobrze.Pozostaje mi kupić jeszcze dwa tłumiki drgań te elastyczne bo z przodu zauważyłem że oba sobie lekko dmuchają już na siateczce.Co do zmiany końcowego, coś sensownego i nie drogiego polecacie ? Widziałem że wiara montuje po dwa zwykłe tłumiki al'a Mugen. Ma to sens? z tym że wtedy trzeba robić dodatkowe prowadzenie wydechu na prawą stronę omijając dyfer - wychodzi to tak, że lewa rura byłaby ori krótka, a prawa dłuższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeNeK2Ck Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) Sajmon_LP : http://allegro.pl/uklad-wydechowy-catback-nissan-350z-usa-turboworks-i3361005323.html http://allegro.pl/kadex-nissan-350z-ulter-sport-promocja-i3375551020.html http://allegro.pl/uklad-wydechowy-scorpion-nissan-350z-warszawa-fv-i3388227912.html http://allegro.pl/tlumik-wydech-nissan-350z-catback-infinity-g35-i3395579221.html http://allegro.pl/uklad-wydechowy-catback-nissan-350z-i3420430370.html Wsio dostępne w PL , oczywiście wszystko zależy od zakładanego budżetu na ten mod Albo custom od naszego Forumowicza MacGayver'a (opis na innym forum): http://nz/viewtopic.php?p=267667#267667 Edytowane 26 Lipca 2013 przez BeNeK2Ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 (edytowane) Fajny cichy wydeszek zrobił do pewnej G35C... Moim zdaniem coś na wzór tego trzeba by wykonać z rurek fi63,5mm ew. jak ma być grubo wchodzone to fi70mm (Fabrycznie jest fi60mm brzydko poprzeginane). W przypadku seryjnego egzemplarza nie wpływa na moc absolutnie jedynie na brzmienie Edytowane 28 Lipca 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Dawno się nic nie działo... W zeszłym tygodniu posypały mi się oba złącza elastyczne przy wydechu, kupiłem nowe, już zamontowane, w końcu można jeździć bez zbędnych dziwacznych dźwięków spod auta Dzisiaj miałem startować na 1/4mili CultStyle... tak właśnie, miałem, jednak jak widać nie udało się powód żenująco śmieszny - obudziłem się jakieś 4 godziny za późno.Jednak w ramach rekompensaty, świeżutki album ze zdjęciami.Facebook:https://www.facebook.com/Sajmon350zFot. Tomasz LisieckiFacebook: https://www.facebook.com/tomaszlisieckifotografia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zdjęcia super Pani okey Ps. Zamiast złączy elastycznych wymieniać było sobie zapodać Y-pipa nowego luźniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 NISSAN DAŁ RADĘ !!Zrobiłem zetką 1150km (dokładnie 1143) głównie po autostradzie.Auto ani razu nie dało znaków do niepokoju, spisało się na medal !Pozycja w dłuższą trasę jak najbardziej wygodna, komfort na dłuższy czas jak najbardziej ok !Średnie spalanie gazu wyniosło 13.6l/100km przy prędkościach na autostradzie 140-200 km/h oraz krajówce przepisowo ;-)))380zł = 1150km, gdyby auto było 4 osobowe naprawdę było by śmiesznie tanio, a tak nie jest źleCo do oleju właśnie przed chwilą sprawdziłem, ubyło ok 4mm z bagnetu czyli ok 20% całej skali. Jest dobrze ! Reszta płynów, olejów bez zmian.Reasumując, zetka może być nie tylko sportowym autem ale też i wygodnym oraz oszczędnym autem w podróż ! Wczoraj zauważyłem że nie pali światło wsteczne. Dzisiaj szybka diagnoza, żarówka okej, wtyczka na zmostkowana od czujnika w skrzyni i pali, po wpięciu w czujnik nie działa - czujnik wstecznego padł.Chciałem to dzisiaj odkrecić, zobaczyć czy w środku sprężynke szatan strzelił czy co, popuściłem tylną łapę, skrzynia zeszła może 5 cm w dół (czujnik wstecznego jest po skosie przy tunelu w kierunku góry) ale i tak ciężko tam cokolwiek wsadzić, suma sumarum nie odkręciłem.. potrzebna jest długa nasadka 20-21, nie wiem dokladnie jaka bo kluczxa płaskiego ani oczkowego nie da rady tam włożyć a po nałożeniu dlugiej nasadki 22 przeskakuje.. dorwę klucz wtedy odkręce i zobaczę, najwyżej się kupi nowy czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Po rejestracji stwierdzam, iż miałem przyjemność widzieć autko w kilku różnych dniach Powiem szczerze... właściciel jest maniakiem, maniakiem w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Auto super się prezentuje, bardzo ładnie utrzymane, powiem szczerze stojąc za nim, aż się prosi o jeszcze szerszy kapeć i jeszcze milej by się na nie patrzyło Myślałem że moje poprzednie auto było pieszczone, ale porównując z tym, super a nawet nie zawaham się powiedzieć idealnie jest utrzymany lakier jak na ten rocznik. Czytam temat i podoba mi się jak o nie dbasz, że potrafisz wymodzić, wyszperać, znaleźć co trzeba samemu, a nie jak większość użytkowników takich aut kłaść kasę na byle pierdołę do mechanika, albo co gorsza jeżdżąc jak stara babinka przedłużając sobie kut***. Także kolejny + za podejście. No i plus za lpg, zrobiłeś to porządnie, a nie jak większość osób kupujących Audi za 100k i montujących gaz za przeproszeniem z Tigry... Miałem przyjemność jeździć mocniejszymi autami Alfy, Mazdy, Nissana w porządnym gazie i choć jestem przeciwnikiem gazu w dużych silnikach (wyznaję zasadę że skoro stać na auto to na paliwo też) to jak najbardziej rozumiem i popieram Twój wybór. Oby tak dalej. Powodzonka w planach i niech jak najdłużej Ci służy. Szerokiej i bezpiecznej drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Na wstępie zapytam gdzie mnie namierzyłeś ? jestem ciekaw Z tyłu jest opona 245, fakt przyjemniej wygląda 265 jednak na Conti3 245 nie mam problemu specjalnie z trakcją więc dopóki nie zjadę jej do końca z pewnością nie wymienię. Wymienić na pewno chce felgi, musi być mniejsze ET aby felga wyszła na zewnątrz, to w tych autach naprawdę daję wielki + do wyglądu. Wczoraj mi ktoś sprzątnął złote felgi z polerowanym rantem z przed nosa Lakier można jeszcze bardziej dopieścić, jest dobrze ale nie idealnie - tak uważam, jednak teraz na okres zbliżającej się jesieni a później zimy, jedynie co zabezpieczę go woskiem 476'. O gazie było juz wiele pisane, ile klawiatur tyle zdań.Dzięki za miłe słowa i również szerokości oraz trwania w pasji Felgi doszły !!zapakowałem się z nimi do zetki ! dwie na fotelu pasażera, ciężko było bo wstecznego nie było jak wbić choć całe szczęście się nie przydał - wulkanizatora mam 2km od miejsca zamieszkania, kolejne dwie felgi do bagażnika, jedna za "półkę" druga przed - klapa otwarta zaciągnięta na expandor Na miejscu okazało się że niestety póki co nie możemy zamontować kół z tego względu iż mają ET38 i po prostu z przodu dotykają zacisków i nie wchodzą do końca - trzeba dać dystanse !dystanse będą 25mm, czekam na wycenę u znajomego, ew pozostanie kupno na allegro, szpilki już zamówiłem - 70mm tak więc po zastosowaniu dystansów będzie jak być powinno.Jak się wszystko uda to we wtorek/środa felgi będą wrzucone a do wulkanizatora z tego względu że trzeba przełożyć po prostu opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Pochwa l się fotkami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 felga d*py nie urywa ale lepsza niż seria no i za smieszne siano..PDW Cosatakie coś ale 18'http://www.bopss.pl/cosa-d_phs_20_5x114_3_felgi_citroen_c_crosser_c7,1,12472.htmlwiem że jest problem z wymiana tylnych szpilek.. tam jest tarczo beben i seryjna krotka szpilka ma ciasno a co dopiero 70mm, niby pasuje tylko w jednej pozycji ale i tak hard level. zobaczymy.. Dystanse zamówione, na przód będą dystanse przelotowe 20mm, natomiast na tył zamówiłem parę dystansów 30mm przykręcanych, tak więc z racji iż ogromny problem jest z wymianą szpilek z tyłu postanowiłem zakupić przykręcane a szpilki których kupiłem 20 sztuk po prostu 10 zwrócę a 10 wymienię tylko z przodu - tu nie ma problemu.Dystanse na przód jak i na tył mają otwór taki jak piasta czyli 66.1mm tak więc muszę domówić jeszcze pierścienie centrujące 66,1 - 73.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Możę prościej przykrecane dystanse ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 (edytowane) Tak jak napisałem, zamówiłem na przód przelotowe bo tam szpilki sie wymienia bez problemu, natomiast na tył są zamówione właśnie 30mm przykręcane tak by się nie męczyć ze szpilkami Wszystko już chyba co potrzebne do montażu kół to mam:-Dystanse przykręcane na tył 30mm-Dystanse przelotowe na przód 20mm-Pierścienie centrujące 66.1->73.1mm-Długie szpilki 72mm na przódJak tylko jutro wszystko ogarnę to ruszam do wulkanizatora. Koła zamontowane, tylne dystanse 30mm dały czadu, jutro koniecznie muszę wygiąć ranty nadkoli bo na nierównościach po prostu trze, przód 20mm i jest troche przed błotnikiem, zdecydowanie to lepiej wszystko wygląda zwłaszcza tyłpełne foto jak tylko podjadę na myjkę... teraz nawet nie robiłem bo po prostu auto jest czorne tak samo jak i felgi . Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.