Coobcio Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Felgi Jade R 19x10 - oznaczenia ET nie znalazłem i miło by było jakby ktoś mnie oświecił jakie ono może być, oznaczenia innego na tych felgach nie znalazłem jak rozmiar i szerokość..., Z oponami 275 jest ze 3cm przerwy od nadkoli i tak bardzo smutno to wygląda, co najmniej 295 a najchętniej 305 bym zapodał... Zwłaszcza że wczoraj zrolowałem błotniczki: Tomek masz zdjęcie jak ta opona 295 układała się na feldze 9,5 ?? Ps. z przodu co zapodałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Z przodu 265/35. Zdjęcia z Continentalami 295/30 na tyle i 265/35 na przodzie. Może wydawać się za szeroka do 9,5" ale jest ok. Nie ma opcji jej zdjąć w zakręcie no i d*pa nie pływa.Przód przy tym rozmiarze trochę ocierał o przednią część nadkola ale nadkole się wytarło i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 no i d*pa nie pływa. to co tym autem robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Zastanów się nad znaczeniem słowa "pływa" w kontekście mojego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 (edytowane) Z przodu 265/35. Zdjęcia z Continentalami 295/30 na tyle i 265/35 na przodzie. Może wydawać się za szeroka do 9,5" ale jest ok. Nie ma opcji jej zdjąć w zakręcie no i d*pa nie pływa.Przód przy tym rozmiarze trochę ocierał o przednią część nadkola ale nadkole się wytarło i jest ok Przy takich wymiarach ciężko felgę zadrapać Na zdjęciu widać, że przednia felga proporcjonalnie do opony jeszcze bardziej wąska co do tylnego kapcia Edytowane 8 Lipca 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Przednia i tylna opona układały się tak samo na felgach - złudzenie na zdjęciu, że przód bardziej wystaje. Wrażenie dodatkowo spotęgowane rantem zabezpieczającym na oponie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 a ktoś próbował zaginać książką telefoniczną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Podgrzewać opalarką, i robić lekko dźwignie o oponę np deseczką albo innym mniej twardym materiałem, u siebie w ten sposób je uniosłem, może nie są zagięte tak by dotykały błotnika od wewnątrz, jednak prostym sposobem można, nie mając specjalnego sprzętu, no i gumowo plastikowy młotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Co do rolowania rantów. Jest duża szansa, że lakier popęka, niestety taki jego urok. Ja osobiście rolowałem w 3ech BMW ranty i tylko raz nie popękał. Generalnie jak się nie ma maszynki to należy zrobić to tak, że podgrzać opalarką i na początku "zaklepać" delikatnie ranty młotkiem gumowym, tak aby delikatnie się zagięły. Jak już będą "zaklepane" to wtedy należy coś włożyć. Książka, bejsbol, jakiś drewniany pal (ja raz korzystałem z gumowego młotka) i pchać auto rolując nadkole i patrząc czy równo idzie. Zadanie nie jest trudne ale wymaga cierpliwości, żeby to zrobić dobrze Aha najlepiej robić to maszynką, wtedy jest pewność że wyjdzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Generalnie jak się nie ma maszynki to należy zrobić to tak, że podgrzać opalarką i na początku "zaklepać" delikatnie ranty młotkiem gumowym, tak aby delikatnie się zagięły nie takie numery z zetą...z maszynką idzie opornie a gumowe młoteczki można sobie zresztą tym samym młotkiem wybić z głowy Generalnie jak się nie ma maszynki to należy zrobić to tak, że podgrzać opalarką i na początku "zaklepać" delikatnie ranty młotkiem gumowym, tak aby delikatnie się zagięły nie takie numery z zetą...z maszynką idzie opornie a gumowe młoteczki można sobie zresztą tym samym młotkiem wybić z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jest tez opcja z kijem baseballowym owinietym izolacja tylko kij musi byc drewniany i pomalu mozna rolowac choc najlepsze wyjscie to maszynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 nie takie numery z zetą...z maszynką idzie opornie a gumowe młoteczki można sobie zresztą tym samym młotkiem wybić z głowy nie takie numery z zetą...z maszynką idzie opornie a gumowe młoteczki można sobie zresztą tym samym młotkiem wybić z głowy Jesteś w blędzie jeżeli tak myślisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Z tyl jest zgrzewany rant i jest bardzo twardy na tyle twardy ze trudno go nawet maszynka zrobic a co dopiero mlotkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 a mnie zastanawia jak jest po takim zabiegu z korozją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Ja zalewałem kilka tygodni przed podgięciem profil wewnętrzny od strony bagażnika zastygającym woskiem a z zewnątrz, pędzel, czarna farba podkładowa antykorozyjna, zdjęte koło i cały rant od strony koła (część niewidoczna) zamalowana, natomiast część z zewnątrz ta widoczna, lekko narożnik tego rantu. Grunt to dobrze obejrzeć ranty po takim zabiegu. Będzie blacha - będzie korozja. Edytowane 21 Grudnia 2013 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 jestem już po...0 zniszceń/pęknięć lakieru ...dzięki maszynce i cierpliwości jeszcze dla pewności przejadę końcówkę rantu zabezpieczeniem korozyjnym bolla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e_nowy Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 jeśli może ktoś podrzucić jakąś szczegółową fotkę takiego zrolowanego rantu, to byłbym dzwięczny zastanawia mnie estetyka wykonania takiego zagięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Siemanko trochę odgrzewam kotleta , ale może ktoś ma tą maszynkę i umie rolować albo mógłby pożyczyć w okolicach Wawy albo jakieś namiary na sprawdzoną firmę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 olx rolka do nadkoli ja wypożyczałem 45 doba ale lakier na zagięciu popękał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Przed rolowaniem koniecznie trzeba podgrzać lakier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.