Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PRZEWÓD WSPOMAGANIA NISSAN PRIMERA 1.9DCI P12


woj1234
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kolejny raz poszedł przewód wspomagania pada jokoś tak co pół roku ,jakieś konkretne przyczyny dzisiaj padł przy ruszaniu z parkingu jak koła mocniej skręciłem w lewo co się może dziać. Jakieś konkretne rady. Czy od jakiejś reno laguny lub innego reno może coś pasować.

Edytowane przez woj1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba dobrze zakuc

trzy razy było zakuwane to oni nie wiedzą jak dobrze zakuć a od renówki nie będzie pasować nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak zakułem w 2011, to do dziś jeżdzę i problemu niemam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup używkę - dlaczego masz taki problem z tym przewodem??

robiłeś coś przy maglownicy?

czysty masz płyn wspomagania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo, na pompie wspomagania jest zawór (chyba w Hondzie miałem). Może padł Ci ten zawór i przy pełnym skręcie wali nadal pełne ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup używkę - dlaczego masz taki problem z tym przewodem??

robiłeś coś przy maglownicy?

czysty masz płyn wspomagania?

urzywki nie mogę dostać czy od jakiejś renówki będzie coś pasować ,bo wmojm nissanie jest silnik reno przy maglownicy nic nie robiłem ,płyn wymieniony 4 miechy temu bo był wtedy zakuwany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urzywki nie mogę dostać czy od jakiejś renówki będzie coś pasować ,bo wmojm nissanie jest silnik reno przy maglownicy nic nie robiłem ,płyn wymieniony 4 miechy temu bo był wtedy zakuwany

 

Zmierz długość i szukaj podobnego. Nie koniecznie musi być od Nissana.

http://allegro.pl/nissan-primera-p12-waz-wspomagania-i3179046588.html

lub dzwoń do Chotomowa 696396605

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz długość i szukaj podobnego. Nie koniecznie musi być od Nissana.

http://allegro.pl/nissan-primera-p12-waz-wspomagania-i3179046588.html

lub dzwoń do Chotomowa 696396605

wymieniłem przewód , zakuli mi od nowa nowy przewód i pojawiła się ciężka praca kierownicy na wolnym biegu przejechałem 10km od mechanika dwa razy się zatrzymałem i nie mogłem ukręcić kierownicą podczas jazdy jest ok, jak podczas jazdy wyrzucę na luz też chodzi ciężko po dojechaniu do domu jest lepiej. co się dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na zatartą/zajechaną maglownicę.

Edytowane przez PawelSalata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000 pod warunkiem , że to maglownica

A płyn nadal jest w zbiorniku wspomagania - czy nie zostawiasz czerwonych plam na miejscu postoju??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie regenerują w cenie 600-700 PLN z robocizną i założeniem na auto, jeśli oddasz starą maglownicę.

To tylko moja opinia, ale jeśli ze zwiększeniem obrotów silnika potrzeba mniejszej siły na kręcenie kierownicą, to znaczy że na wolnych obrotach pompa nie daje rady pociągnąć listwy w maglownicy. Większe obroty to większa sprawność pompy, więc kierownica się jako tako obracać daje. Ale że opór duży - płyn wywala, węże pękają.

 

Ostatecznie, mogą być winne gałki w zawieszeniu (sworznie przy zwrotnicach, końcówki drążków), ale to musiałoby już być tak mocno zapuszczone, że aż (niemal) zaspawane. Raczej abstrakcja niż faktycznie możliwa przyczyna takiego zachowania układu.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kolega używał auta a miał pękniętego węża wspomagania to mógł jeździć z mało ilością płynu i zatarł po porostu.

 

Jak mi pękną przewód wspomagania to mechanik powiedział że nie wolno mi nawet kręcić kierownicą ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

1000 pod warunkiem , że to maglownica

A płyn nadal jest w zbiorniku wspomagania - czy nie zostawiasz czerwonych plam na miejscu postoju??

płyn jest tylko jakby troche ciężej chodzi wspomaganie , jagby do końca nie odbijało jak max skręce koła na ostrym zakręcie

 

płyn jest tylko jakby troche ciężej chodzi wspomaganie , jagby do końca nie odbijało jak max skręce koła na ostrym zakręcie

po dwóch tygodniach i przejechaniu około  200 km przewód padł płyn wyciekł lecz nie do końca czy może to być pompa wspomagania coś mi wali przewód w ciągu roku 5 razy a ostatnio to już masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem, że możliwe że na pompie jest zawór, który nie działa jak powinien. W jednym aucie miałem podobną przypadłość, przy czym tam było na odwrót - wspomaganie prawie nie funkcjonowało. Płynu nie ubywało, ale pompa cały czas tłoczyła go innym obiegiem, przez co spadało ciśnienie w układzie i nie pracowała kierownica lekko.

Nie wiem jak jest konkretnie w pompie od wspomagania w Nissanie, ale poszperałbym/popytałbym w tym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem, że możliwe że na pompie jest zawór, który nie działa jak powinien. W jednym aucie miałem podobną przypadłość, przy czym tam było na odwrót - wspomaganie prawie nie funkcjonowało. Płynu nie ubywało, ale pompa cały czas tłoczyła go innym obiegiem, przez co spadało ciśnienie w układzie i nie pracowała kierownica lekko.

Nie wiem jak jest konkretnie w pompie od wspomagania w Nissanie, ale poszperałbym/popytałbym w tym kierunku.

czy ten zawór da się wyregulować samemu , i czy da się wymienić sam zawór nie ruszając pompy czy po wymianie samego zaworu trzeba regulować pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem tego. Auto było wstawione do warsztatu i po dwóch dniach oddali zrobione. Wiem na pewno, że pompa była niewymieniana, jedynie coś przy niej podłubali i wspominali właśnie o zaworze od powrotu, z tego co pamiętam... Musiałbym zapytać ojca, on teraz jeździ tym autem to może coś bardziej naprowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem tego. Auto było wstawione do warsztatu i po dwóch dniach oddali zrobione. Wiem na pewno, że pompa była niewymieniana, jedynie coś przy niej podłubali i wspominali właśnie o zaworze od powrotu, z tego co pamiętam... Musiałbym zapytać ojca, on teraz jeździ tym autem to może coś bardziej naprowadzi.

dzięki , zapytaj gość który zajmuje się chydrauliką poradził żebym wyrzucił wszystkie przewężenia dławiki ze środka przewodu chydraulicznego jest tam na środku tego przewodu coś zakute i że to trzeba usunąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...