woj1234 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) Witam, kolejny raz poszedł przewód wspomagania pada jokoś tak co pół roku ,jakieś konkretne przyczyny dzisiaj padł przy ruszaniu z parkingu jak koła mocniej skręciłem w lewo co się może dziać. Jakieś konkretne rady. Czy od jakiejś reno laguny lub innego reno może coś pasować. Edytowane 14 Maja 2013 przez woj1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 trzeba dobrze zakuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 trzeba dobrze zakuc trzy razy było zakuwane to oni nie wiedzą jak dobrze zakuć a od renówki nie będzie pasować nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 ja jak zakułem w 2011, to do dziś jeżdzę i problemu niemam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 kup używkę - dlaczego masz taki problem z tym przewodem?? robiłeś coś przy maglownicy? czysty masz płyn wspomagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Z tego co mi wiadomo, na pompie wspomagania jest zawór (chyba w Hondzie miałem). Może padł Ci ten zawór i przy pełnym skręcie wali nadal pełne ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 kup używkę - dlaczego masz taki problem z tym przewodem?? robiłeś coś przy maglownicy? czysty masz płyn wspomagania? urzywki nie mogę dostać czy od jakiejś renówki będzie coś pasować ,bo wmojm nissanie jest silnik reno przy maglownicy nic nie robiłem ,płyn wymieniony 4 miechy temu bo był wtedy zakuwany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 z tego co ja pamiętam to nie pasuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 urzywki nie mogę dostać czy od jakiejś renówki będzie coś pasować ,bo wmojm nissanie jest silnik reno przy maglownicy nic nie robiłem ,płyn wymieniony 4 miechy temu bo był wtedy zakuwany Zmierz długość i szukaj podobnego. Nie koniecznie musi być od Nissana. http://allegro.pl/nissan-primera-p12-waz-wspomagania-i3179046588.html lub dzwoń do Chotomowa 696396605 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 temat do kosza bo się już kila razy powtórzył http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/78873-waz-ukladu-wspomagania-kierowniczego-nissan-primera-19-dci/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Zmierz długość i szukaj podobnego. Nie koniecznie musi być od Nissana. http://allegro.pl/nissan-primera-p12-waz-wspomagania-i3179046588.html lub dzwoń do Chotomowa 696396605 wymieniłem przewód , zakuli mi od nowa nowy przewód i pojawiła się ciężka praca kierownicy na wolnym biegu przejechałem 10km od mechanika dwa razy się zatrzymałem i nie mogłem ukręcić kierownicą podczas jazdy jest ok, jak podczas jazdy wyrzucę na luz też chodzi ciężko po dojechaniu do domu jest lepiej. co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) Stawiam na zatartą/zajechaną maglownicę. Edytowane 18 Maja 2013 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Stawiam na zatartą/zajechaną maglownicę. drogo to będzie kosztowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 1000 pod warunkiem , że to maglownica A płyn nadal jest w zbiorniku wspomagania - czy nie zostawiasz czerwonych plam na miejscu postoju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 U mnie regenerują w cenie 600-700 PLN z robocizną i założeniem na auto, jeśli oddasz starą maglownicę. To tylko moja opinia, ale jeśli ze zwiększeniem obrotów silnika potrzeba mniejszej siły na kręcenie kierownicą, to znaczy że na wolnych obrotach pompa nie daje rady pociągnąć listwy w maglownicy. Większe obroty to większa sprawność pompy, więc kierownica się jako tako obracać daje. Ale że opór duży - płyn wywala, węże pękają. Ostatecznie, mogą być winne gałki w zawieszeniu (sworznie przy zwrotnicach, końcówki drążków), ale to musiałoby już być tak mocno zapuszczone, że aż (niemal) zaspawane. Raczej abstrakcja niż faktycznie możliwa przyczyna takiego zachowania układu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Jeśli kolega używał auta a miał pękniętego węża wspomagania to mógł jeździć z mało ilością płynu i zatarł po porostu. Jak mi pękną przewód wspomagania to mechanik powiedział że nie wolno mi nawet kręcić kierownicą , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 1000 pod warunkiem , że to maglownica A płyn nadal jest w zbiorniku wspomagania - czy nie zostawiasz czerwonych plam na miejscu postoju?? płyn jest tylko jakby troche ciężej chodzi wspomaganie , jagby do końca nie odbijało jak max skręce koła na ostrym zakręcie płyn jest tylko jakby troche ciężej chodzi wspomaganie , jagby do końca nie odbijało jak max skręce koła na ostrym zakręcie po dwóch tygodniach i przejechaniu około 200 km przewód padł płyn wyciekł lecz nie do końca czy może to być pompa wspomagania coś mi wali przewód w ciągu roku 5 razy a ostatnio to już masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Już pisałem, że możliwe że na pompie jest zawór, który nie działa jak powinien. W jednym aucie miałem podobną przypadłość, przy czym tam było na odwrót - wspomaganie prawie nie funkcjonowało. Płynu nie ubywało, ale pompa cały czas tłoczyła go innym obiegiem, przez co spadało ciśnienie w układzie i nie pracowała kierownica lekko. Nie wiem jak jest konkretnie w pompie od wspomagania w Nissanie, ale poszperałbym/popytałbym w tym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Już pisałem, że możliwe że na pompie jest zawór, który nie działa jak powinien. W jednym aucie miałem podobną przypadłość, przy czym tam było na odwrót - wspomaganie prawie nie funkcjonowało. Płynu nie ubywało, ale pompa cały czas tłoczyła go innym obiegiem, przez co spadało ciśnienie w układzie i nie pracowała kierownica lekko. Nie wiem jak jest konkretnie w pompie od wspomagania w Nissanie, ale poszperałbym/popytałbym w tym kierunku. czy ten zawór da się wyregulować samemu , i czy da się wymienić sam zawór nie ruszając pompy czy po wymianie samego zaworu trzeba regulować pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Niestety nie wiem tego. Auto było wstawione do warsztatu i po dwóch dniach oddali zrobione. Wiem na pewno, że pompa była niewymieniana, jedynie coś przy niej podłubali i wspominali właśnie o zaworze od powrotu, z tego co pamiętam... Musiałbym zapytać ojca, on teraz jeździ tym autem to może coś bardziej naprowadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Niestety nie wiem tego. Auto było wstawione do warsztatu i po dwóch dniach oddali zrobione. Wiem na pewno, że pompa była niewymieniana, jedynie coś przy niej podłubali i wspominali właśnie o zaworze od powrotu, z tego co pamiętam... Musiałbym zapytać ojca, on teraz jeździ tym autem to może coś bardziej naprowadzi. dzięki , zapytaj gość który zajmuje się chydrauliką poradził żebym wyrzucił wszystkie przewężenia dławiki ze środka przewodu chydraulicznego jest tam na środku tego przewodu coś zakute i że to trzeba usunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.