Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Miękkie tylne zawieszenie.


byczynho
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie po wymianie amortyzatorów tył zrobił się twardy. Jak w takim razie opuścić przód? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorwać jakieś sportowe sprężyny? nie wiem... sztywny przód mógłby być fajnym rozwiązaniem tylko pytanie co na to tuleje wahaczy itd ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój przód aktualnie jest i tak na tyle sztywny, że rękoma nie idzie go wcisnąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, z tym, że wymieniłem całość (samodzielnie :P ) tylko zdjęcie będę miał jutro, bo postaram się ustawić w tym miejscu, w którym robiłem zdjęcia na oryginalnych sprężynach. Pomierzyłem też wszystko przed, pomierzę jutro i się zobaczy. Ale jeździ się bardzo fajnie, jedynie na wyższe (bądź głębsze) poprzeczne nierówności trzeba bardziej uważać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, z tym, że wymieniłem całość (samodzielnie :P ) tylko zdjęcie będę miał jutro, bo postaram się ustawić w tym miejscu, w którym robiłem zdjęcia na oryginalnych sprężynach. Pomierzyłem też wszystko przed, pomierzę jutro i się zobaczy. Ale jeździ się bardzo fajnie, jedynie na wyższe (bądź głębsze) poprzeczne nierówności trzeba bardziej uważać.

Tył zrobiłem dziś, przód robiony był może miesiąc temu i na bank jest dobrze :) Może to nie wina samochodu tylko ja jeździć nie potrafię :D muszę się przejechać jakimś innym dieselkiem i zobaczyć jaka jest różnica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dieslem masz taki komfort, że jak wrzucasz 1 bieg i puszczasz sprzęgło to on sam jedzie nawet pod górkę i tak powinno być w twoim przypadku. jak musisz go dusić do 2 tys żeby ruszyć to na bank coś jest nie tak, ale przejechać się możesz :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja z 1 jedynki bez gazu mogę ruszyć ale wg mnie dość powoli, a żeby wystartować szybciej lub po górę to już trzeba mu wstawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Koledzy to coś nie tak ;)

Diesel ma wlaśnie to do siebie że puszczamy sprzęgło i auto samo idzie (moment obrotowy).
Mi pod górkę przy puszczaniu bez gazu idzie jak strzała ;)

Ja moge zmieniac bez gazu biegi do IV ale na IV juz zaczyna delikatnie szarpać. ALe do III normalnie bez problemów idzie.

Edytowane przez Mateusz_P11_144
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego piszę, że coś jest zesrane ;] i raczej nie są to hamulce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecane foty.

Przód siadł o 4cm, tył o 2cm. A eibach niby 30/30, do tego mam butlę LPG. Z tyłu mam amory gazowe Sachs Super Touring, przód jeszcze ori Nissan.

Teraz wygląda to tak:

- ziemia-dokładka - 14cm (dokładka od Laguny, na serii 4cm wyżej),

- ziemia-błotnik przód - 63cm,

- ziemia-błotnik tył 62cm.

post-36041-0-89018300-1369169359_thumb.jpg

post-36041-0-25865400-1369169365_thumb.jpg

post-36041-0-62568300-1369169376_thumb.jpg

post-36041-0-21251200-1369169383_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrzę, że ja chyba w którymś momencie tematy pomyliłem. Prawdopodobnie byłem mocno zaspany albo nawiany. Temat dotyczący zawieszenia a jak wyskoczyłem jak z procy o silniku :D



Koledzy to coś nie tak ;)

Diesel ma wlaśnie to do siebie że puszczamy sprzęgło i auto samo idzie (moment obrotowy).
Mi pod górkę przy puszczaniu bez gazu idzie jak strzała ;)

Ja moge zmieniac bez gazu biegi do IV ale na IV juz zaczyna delikatnie szarpać. ALe do III normalnie bez problemów idzie.

Ale skoro już tutaj poruszyliśmy ten temat to u mnie tak niestety nie ma jak w cytowanej odpowiedzi.Jak puszczam wolno sprzęgło wszystko jest ok, kiedy puszczam szybciej auto automatycznie leci z obrotów i wtedy trzeba je szybko ratować noga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No maius, jest git majonez teraz :) 

Chyba też tak zrobię. 

Wygląda mi też na to, że w kombi mam już z przodu krótsze sprężyny :) Bo jest nawet niżej niż u Ciebie.

 

PS. A ta dokładka to naprawdę potrzebna... ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Ja mam sportowy zawiasik zamontowany  mam opk 6-6.5 cm niżej niz seria ;)

Ale na komforcie jazdy niesttey się to odbija. (w pl bo jak jade po De czy Nl to miodzio ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładka zostaje, bo mi się podoba. Bez niej przedni zderzak jest wyżej, niż progi. Ewentualnie, jeśli bym nią zaczął trzeć po ziemi to się będę zastanawiał nad zdejmowaniem. Na razie to tylko smyram chlapaczami po krótkich progach zwalniających (takie trójkątne w przekroju).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj maius pisał:

 

Przód siadł o 4cm, tył o 2cm. A eibach niby 30/30, do tego mam butlę LPG. Z tyłu mam amory gazowe Sachs Super Touring, przód jeszcze ori Nissan.

Teraz wygląda to tak:

- ziemia-dokładka - 14cm (dokładka od Laguny, na serii 4cm wyżej),

- ziemia-błotnik przód - 63cm,

- ziemia-błotnik tył 62cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

No dobrze przeczytałem.
Z tego wnioskuję że kompletne sprężyny Eibacha przód i tył,

Amorki z tyłu sachs przód ori nissan.
Wolałem się upewnić od autora i jemu przedstawić moją opcje modów ale widzę Ty się strasznie zdenerwowałeś; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

A ja tylko chciałem się dokładnie dowiedzieć, czy temat dotyczył miękkiego zawieszenia, czy też zmian aby zawieszenie było utwardzone a zarazem i zmniejszanego prześwitui?

Bo jeśli o to chodziło /czyli nie o to, aby ładnie stał i nie dobijał/, to przepraszam, że wtrąciłem się w ten temat.

Ale cieszę się z rezultatów a zarazem ciekaw będę jak wygląda parkowanie prostopadłe do krawężnika z tak opuszczonym zawieszeniem?. Co ile czasu trzeba będzie zmieniać "dokładkę" lub cały zderzak. 

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Matuesz_P11_144:

Po czym wnosisz, że się zdenerowałem? - trzy słowa napisałem + cytat.

 

Nadinterpretujesz :P Dałem skrupulatną odpowiedź, bez podtekstów :) Ale widzę, że się zestresowałeś :)

Edytowane przez kn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Mireq ja CI moge powiedzieć jak to wygląda (ale nie mam dokładki z laguny)
Albo mam takie szczęście albo tak mi się udało ale z praktycznie każdym krawężnikiem jestem delikatnie ponad. ;)
ok 1 cm max.
A mam obniżone bardziej zawieszenie od maiusa bo ok 6 cm niżej niż seria,a on ma ok 4 plus dokładka 3-4 czyli można powiedziec ze prawie na to samo wychodzi.
Gdybym dołożył dokładje to bym paczke fajek na stojąco podstawił ;)
Zderzaka nie zmieniałem a nawet porysowany jakoś mega nie jest :)
Jutro cykne fotke to moge podrzucić jak to u mnie wygląda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Mateusz, rozumię Twoje intencje i fotek nie musisz dawać.

Lezcz początek to co pamiętam, to dotyczył, że tył samochodu "siada" i jest bardzo miękki. Więc ja dawałem radę co do zmiany sprężyn na kombi, aby stało wyżej. Lecz tutaj teraz wychodzi, iż całe zawieszenia są obniżane przód jak i tył. Czyli coś w rodzaju "zawiechy".  A co do tego dodatkowego "spojlerka", to właśnie było tak na podsumowaNIE TEMATU. U mie bod blokiem nie ma takich mądrych, co by "dokładek" nie zostawili lib zderaków nie zarysowali - ważna wysokość krawężnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Teraz czytam od początku i fakt-dotyczyło tyłu ;)
Widzisz jak to się rozwijają tematy ;)

Mi się wydaje że zmiana sprężyn/amorków/inne wymysły tylko na jednej stronie to trochę jakby wymieniać koła ale tylko z lewej strony.
Jak bym np utwardzał zawias to przód i tył
Tył zawsze bd (powinien ale nie w tym wypadku) być wyżej niż przód
Ja szczeże powiedziawszy nie pamiętam jaki był "fabrycznie" czy miękki czy jaki bo jeździł na seryjnym może z 2 tygodnie bo i tak było do wymiany ;)

 

Edytowane przez Mateusz_P11_144
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, rozumię Twoje intencje i fotek nie musisz dawać.

Lezcz początek to co pamiętam, to dotyczył, że tył samochodu "siada" i jest bardzo miękki. Więc ja dawałem radę co do zmiany sprężyn na kombi, aby stało wyżej. Lecz tutaj teraz wychodzi, iż całe zawieszenia są obniżane przód jak i tył. Czyli coś w rodzaju "zawiechy".  A co do tego dodatkowego "spojlerka", to właśnie było tak na podsumowaNIE TEMATU. U mie bod blokiem nie ma takich mądrych, co by "dokładek" nie zostawili lib zderaków nie zarysowali - ważna wysokość krawężnika.

Czyli jeśli założę sprężyny z kombi to d*pa pójdzie do góry tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...