byczynho Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 U mnie po wymianie amortyzatorów tył zrobił się twardy. Jak w takim razie opuścić przód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 dorwać jakieś sportowe sprężyny? nie wiem... sztywny przód mógłby być fajnym rozwiązaniem tylko pytanie co na to tuleje wahaczy itd ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Mój przód aktualnie jest i tak na tyle sztywny, że rękoma nie idzie go wcisnąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Jak tam kolego maius - udało się wymienić sprężyny przednie? Jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Tak, z tym, że wymieniłem całość (samodzielnie ) tylko zdjęcie będę miał jutro, bo postaram się ustawić w tym miejscu, w którym robiłem zdjęcia na oryginalnych sprężynach. Pomierzyłem też wszystko przed, pomierzę jutro i się zobaczy. Ale jeździ się bardzo fajnie, jedynie na wyższe (bądź głębsze) poprzeczne nierówności trzeba bardziej uważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Tak, z tym, że wymieniłem całość (samodzielnie ) tylko zdjęcie będę miał jutro, bo postaram się ustawić w tym miejscu, w którym robiłem zdjęcia na oryginalnych sprężynach. Pomierzyłem też wszystko przed, pomierzę jutro i się zobaczy. Ale jeździ się bardzo fajnie, jedynie na wyższe (bądź głębsze) poprzeczne nierówności trzeba bardziej uważać. Tył zrobiłem dziś, przód robiony był może miesiąc temu i na bank jest dobrze Może to nie wina samochodu tylko ja jeździć nie potrafię muszę się przejechać jakimś innym dieselkiem i zobaczyć jaka jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 dieslem masz taki komfort, że jak wrzucasz 1 bieg i puszczasz sprzęgło to on sam jedzie nawet pod górkę i tak powinno być w twoim przypadku. jak musisz go dusić do 2 tys żeby ruszyć to na bank coś jest nie tak, ale przejechać się możesz ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 No właśnie ja z 1 jedynki bez gazu mogę ruszyć ale wg mnie dość powoli, a żeby wystartować szybciej lub po górę to już trzeba mu wstawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) Koledzy to coś nie tak Diesel ma wlaśnie to do siebie że puszczamy sprzęgło i auto samo idzie (moment obrotowy).Mi pod górkę przy puszczaniu bez gazu idzie jak strzała Ja moge zmieniac bez gazu biegi do IV ale na IV juz zaczyna delikatnie szarpać. ALe do III normalnie bez problemów idzie. Edytowane 21 Maja 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 dlatego piszę, że coś jest zesrane ;] i raczej nie są to hamulce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Obiecane foty. Przód siadł o 4cm, tył o 2cm. A eibach niby 30/30, do tego mam butlę LPG. Z tyłu mam amory gazowe Sachs Super Touring, przód jeszcze ori Nissan. Teraz wygląda to tak: - ziemia-dokładka - 14cm (dokładka od Laguny, na serii 4cm wyżej), - ziemia-błotnik przód - 63cm, - ziemia-błotnik tył 62cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Tak patrzę, że ja chyba w którymś momencie tematy pomyliłem. Prawdopodobnie byłem mocno zaspany albo nawiany. Temat dotyczący zawieszenia a jak wyskoczyłem jak z procy o silniku Koledzy to coś nie tak Diesel ma wlaśnie to do siebie że puszczamy sprzęgło i auto samo idzie (moment obrotowy).Mi pod górkę przy puszczaniu bez gazu idzie jak strzała Ja moge zmieniac bez gazu biegi do IV ale na IV juz zaczyna delikatnie szarpać. ALe do III normalnie bez problemów idzie. Ale skoro już tutaj poruszyliśmy ten temat to u mnie tak niestety nie ma jak w cytowanej odpowiedzi.Jak puszczam wolno sprzęgło wszystko jest ok, kiedy puszczam szybciej auto automatycznie leci z obrotów i wtedy trzeba je szybko ratować noga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 No maius, jest git majonez teraz Chyba też tak zrobię. Wygląda mi też na to, że w kombi mam już z przodu krótsze sprężyny Bo jest nawet niżej niż u Ciebie. PS. A ta dokładka to naprawdę potrzebna... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Ja mam sportowy zawiasik zamontowany mam opk 6-6.5 cm niżej niz seria Ale na komforcie jazdy niesttey się to odbija. (w pl bo jak jade po De czy Nl to miodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Dokładka zostaje, bo mi się podoba. Bez niej przedni zderzak jest wyżej, niż progi. Ewentualnie, jeśli bym nią zaczął trzeć po ziemi to się będę zastanawiał nad zdejmowaniem. Na razie to tylko smyram chlapaczami po krótkich progach zwalniających (takie trójkątne w przekroju). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 maius- jaki masz zamontowany ten zestaw??Kompletnie czy same sprężyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Wczoraj maius pisał: Przód siadł o 4cm, tył o 2cm. A eibach niby 30/30, do tego mam butlę LPG. Z tyłu mam amory gazowe Sachs Super Touring, przód jeszcze ori Nissan. Teraz wygląda to tak: - ziemia-dokładka - 14cm (dokładka od Laguny, na serii 4cm wyżej), - ziemia-błotnik przód - 63cm, - ziemia-błotnik tył 62cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 No dobrze przeczytałem.Z tego wnioskuję że kompletne sprężyny Eibacha przód i tył, Amorki z tyłu sachs przód ori nissan.Wolałem się upewnić od autora i jemu przedstawić moją opcje modów ale widzę Ty się strasznie zdenerwowałeś; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) A ja tylko chciałem się dokładnie dowiedzieć, czy temat dotyczył miękkiego zawieszenia, czy też zmian aby zawieszenie było utwardzone a zarazem i zmniejszanego prześwitui? Bo jeśli o to chodziło /czyli nie o to, aby ładnie stał i nie dobijał/, to przepraszam, że wtrąciłem się w ten temat. Ale cieszę się z rezultatów a zarazem ciekaw będę jak wygląda parkowanie prostopadłe do krawężnika z tak opuszczonym zawieszeniem?. Co ile czasu trzeba będzie zmieniać "dokładkę" lub cały zderzak. Edytowane 22 Maja 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) @Matuesz_P11_144: Po czym wnosisz, że się zdenerowałem? - trzy słowa napisałem + cytat. Nadinterpretujesz Dałem skrupulatną odpowiedź, bez podtekstów Ale widzę, że się zestresowałeś Edytowane 22 Maja 2013 przez kn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Spokojnie chłopaki jutro sam obczaję tą zawiechę ja bym wolał mieć przodek niżej a pupę wyżej taki drag ster by był ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Mireq ja CI moge powiedzieć jak to wygląda (ale nie mam dokładki z laguny)Albo mam takie szczęście albo tak mi się udało ale z praktycznie każdym krawężnikiem jestem delikatnie ponad. ok 1 cm max.A mam obniżone bardziej zawieszenie od maiusa bo ok 6 cm niżej niż seria,a on ma ok 4 plus dokładka 3-4 czyli można powiedziec ze prawie na to samo wychodzi.Gdybym dołożył dokładje to bym paczke fajek na stojąco podstawił Zderzaka nie zmieniałem a nawet porysowany jakoś mega nie jest Jutro cykne fotke to moge podrzucić jak to u mnie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Mateusz, rozumię Twoje intencje i fotek nie musisz dawać. Lezcz początek to co pamiętam, to dotyczył, że tył samochodu "siada" i jest bardzo miękki. Więc ja dawałem radę co do zmiany sprężyn na kombi, aby stało wyżej. Lecz tutaj teraz wychodzi, iż całe zawieszenia są obniżane przód jak i tył. Czyli coś w rodzaju "zawiechy". A co do tego dodatkowego "spojlerka", to właśnie było tak na podsumowaNIE TEMATU. U mie bod blokiem nie ma takich mądrych, co by "dokładek" nie zostawili lib zderaków nie zarysowali - ważna wysokość krawężnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Teraz czytam od początku i fakt-dotyczyło tyłu Widzisz jak to się rozwijają tematy Mi się wydaje że zmiana sprężyn/amorków/inne wymysły tylko na jednej stronie to trochę jakby wymieniać koła ale tylko z lewej strony.Jak bym np utwardzał zawias to przód i tyłTył zawsze bd (powinien ale nie w tym wypadku) być wyżej niż przódJa szczeże powiedziawszy nie pamiętam jaki był "fabrycznie" czy miękki czy jaki bo jeździł na seryjnym może z 2 tygodnie bo i tak było do wymiany Edytowane 22 Maja 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Mateusz, rozumię Twoje intencje i fotek nie musisz dawać. Lezcz początek to co pamiętam, to dotyczył, że tył samochodu "siada" i jest bardzo miękki. Więc ja dawałem radę co do zmiany sprężyn na kombi, aby stało wyżej. Lecz tutaj teraz wychodzi, iż całe zawieszenia są obniżane przód jak i tył. Czyli coś w rodzaju "zawiechy". A co do tego dodatkowego "spojlerka", to właśnie było tak na podsumowaNIE TEMATU. U mie bod blokiem nie ma takich mądrych, co by "dokładek" nie zostawili lib zderaków nie zarysowali - ważna wysokość krawężnika. Czyli jeśli założę sprężyny z kombi to d*pa pójdzie do góry tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.