LOOKEE Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 No jak tak, jak nie Jak wstawisz do P11 sprężyny od P11 kombi/GT (są te same) to tył pójdzie najwyżej tylko trochę do góry - ale tak minimalnie, będzie natomiast troche twardziej i nie będzie tak mocno siadał przy załadunku jak przy sprężynach od HB. Jak wstwisz do P11 kolumny od P12 to tył pójdzie mocno do góry Jak wstawisz do P11 same sprężyny od P12 to nie wiem jak będzie - kolega LOOKEE pisał, że długość sprężyn w P11 i P12 jest raczej taka sama. Jak wstawisz do P11 krótsze sprężyny na przód to siłą rzeczy tył lekko się 'zadrze' do góry (jak dźwignia), ale nie zmieni się odległość koło <-> nadkole To takie małe podsumowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 SORKI, pisałem to jeszcze zanim wypiłem kawę z rana i źle przeczytałem :PP wydawało mi się że napisał KOLUMNY a nie sprężyny. w takim wypadku NIE WIEM raczej nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Ale cieszę się z rezultatów a zarazem ciekaw będę jak wygląda parkowanie prostopadłe do krawężnika z tak opuszczonym zawieszeniem?. Co ile czasu trzeba będzie zmieniać "dokładkę" lub cały zderzak. Zawsze można parkować tyłem:) Albo wybrać miejsce, w którym krawężnik jest niski. Co do dobijania... U mnie dupka nigdy nie siadała przesadnie, a byłoby to widoczne, bo przód mocno "piał". Wg mnie jest jeszcze jedno rozwiązanie problemu niskiego tyłu, nie wiem jak z kosztami, ale można zostawić standardowe zawieszenie i jednocześnie dorobić stalową podkładkę/dystans między górne mocowanie kolumny a karoserię. Podkładka musiałaby mieć kształt taki, jak oryginalne mocowania, i grubość max 10mm, bo jest spory zapas na szpilkach wystających z karoserii. Teoretycznie zachowanie zawieszenia się nie zmieni, tylko trochę podniesie się środek ciężkości z tyłu. Tylko jak komuś mocno dobija/opada to go te 10mm pewnie nie uratuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 pomysł całkiem za***isty chyba zacznę takie produkować i opylać chłopakom z forum ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) Czyli jeśli założę sprężyny z kombi to d*pa pójdzie do góry tak? O tym pisałem już post #5 i #19. Nie masz w tedy żadnych kombinacji, zamian, przkładek, ani robienia doświadczeń itd. Edytowane 23 Maja 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Panowie, napisałem dziś rano jak wróciłem z pracy do sprzedawcy z allegro, żeby podał mi wymiary sprężyn P11 i WP11. Oto one: Wymiary od P11Parametry:oś tylnaGrubość [mm] : 12Długość [mm] : 288Ciężar [kg] : 1,9Średnica zewnętrzna 1 [mm] : 103Średnica zewnętrzna 2 [mm] : 114Wymiary od WP11Parametry:oś tylnaGrubość [mm] : 12,5Długość [mm] : 293Ciężar [kg] : 2,2Średnica zewnętrzna 1 [mm] : 103Średnica zewnętrzna 2 [mm] : 114 Wychodzi na to, że sprężyny od WP są o 5mm wyższe no i twardsze więc samochodzik nie siądzie chyba od razu tak bardzo jak na tych standardowych. Na pewno wtedy tył nie zrówna się z przodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Kolego to chodzi o kolumny z P12 Zadna czesc z p11 nie podniesie Ci tyłu jakos znaczaco max cm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 To już lepiej jest opuścić przód tak jak ktoś tutaj na forum napisał. Jak można opuścić przód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Panowie, napisałem dziś rano jak wróciłem z pracy do sprzedawcy z allegro, żeby podał mi wymiary sprężyn P11 i WP11. Oto one: Wymiary od P11 Parametry: oś tylna Grubość [mm] : 12 Długość [mm] : 288 Ciężar [kg] : 1,9 Średnica zewnętrzna 1 [mm] : 103 Średnica zewnętrzna 2 [mm] : 114 Wymiary od WP11 Parametry: oś tylna Grubość [mm] : 12,5 Długość [mm] : 293 Ciężar [kg] : 2,2 Średnica zewnętrzna 1 [mm] : 103 Średnica zewnętrzna 2 [mm] : 114 Wychodzi na to, że sprężyny od WP są o 5mm wyższe no i twardsze więc samochodzik nie siądzie chyba od razu tak bardzo jak na tych standardowych. Na pewno wtedy tył nie zrówna się z przodem? masło maślane się tu robi. przeczytaj ten temat i pokrewne jeszcze raz i tam wszystko jest ładnie opisane, złóż w całość tak żeby dla ciebie było jasne bo nie chce mi się pisać któryś raz z rzędu tego samego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Zawieszeniem.Ja mam spręzyny twardsze zamontowane przez co prześwit jest mniejszy i amorki o ok 2.5 cm krótszy w skoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) byczynhotemat dotyczy miękkiego zawieszenia z tyłu a nie 'opuszczania' przedniego zawieszenia. więc jeśli jest miękki i siedzi tył to wypowiedzi w temacie wyczerpują go wystarczająco. więc zdiagnozuj swój problem i się zdecyduj czego oczekujesz i umieść temat w odpowiednim dziale bo nie wiem do czego zmierzasz Edytowane 23 Maja 2013 przez LOOKEE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Wydzielimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Zmierzam do tego, żeby tył stał na tej samej wysokości co przód. Temat miękkiego zawieszenia już dawno jest nieaktualny, napisałem kilka postów wcześniej, że po zmianie amortyzatorów na nowe tył jest twardy i sztywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Watpie czy uda Ci się tak wyrównać żeby stał na równym poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Zmierzam do tego, żeby tył stał na tej samej wysokości co przód. Temat miękkiego zawieszenia już dawno jest nieaktualny, napisałem kilka postów wcześniej, że po zmianie amortyzatorów na nowe tył jest twardy i sztywny. Widzisz jak to jest? 4 strony pisania a nikt Ci nie podpowiedział abyś poczytał o tyle na tej stronie. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83692-p11wp11-p11wp11-p11144wp11144-wiecznie-opadajacy-tyl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 mógłby najpierw sam poczytać pokrewne tematy to nie musiałby zakładać tego i nikt nie musiałby podpowiadać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Z tym czytaniem tych pokrewnych tematów to jest tak, że nie bardzo jest czas, żeby ja przekopywał forum. Pracuje po 10 godzin, trochę śpię a resztę czasu spędzam naprawiając auto albo z dziewczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 to tak jak każdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.