Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ocena podzespołów do instalacji Almera Tino 1,8QG

Bodek05
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Ciągle się waham z montażem instalki bo robię tak do 10 tys. rocznie :( ale może się rozkręcę do chociaż ok 14-15 tys? autkiem jeżdżę już od 4 lat tylko na benzynce i zaczynam się kusić w stronę LPG. Większość jazdy to odcinki ok 8km i postój,  w prawie każde ciepłe weekendy ok 2x50 km no i teraz wakacje czyli jest szansa na jakieś 1500km.

Almera Tino  2001 r, silnik 1,8QG przebieg ok 130 tys km

A oto parametry oferty f-my polecanej z Krakowa  

• elektronika: Stag 300-4 ISA2/ lub 4plus tańszy 70zł ******** który z tych dwóch tu różnica prawie żadna?
  • zbiornik: 600/200/44l. BORMECH
  • reduktor: ACR01
  • elektrozawór: Valtek typ03
  • wtryskiwacze: Hana typ. B (czerwone) pojedyncze
  • cena 2900 (brutto)
  • dopłata do wlewu w klapkę BP 100zł
  • Można również zastosować elektronikę Stag 300-4 Premium który odczytuje i dostraja się do korekt komputera BP przez gniazdo OBD2 ale jest droższy o 200zł  *******Czy to jest warte świeczki? kolejna zwyżka ceny
  • Zawsze demontujemy kolektor do nawiertów
  • Gwarancję dajemy 2lata na wszystkie podzespoły bez wyjątków i bez 
  • limitu kilometrów mogę również dać 3lata.
  • Dajemy pokrowiec na koło.
Edytowane przez Bodek05

A z tych elektronik która optymalna? Lubię pocisnąć ;) najlepiej z tych dwóch pierwszych. Ten przebieg daje szanse na zadowolenie z jazdy? z LPG kiedyś miałem Poldka z LPG ale to inna bajka. Opieram się na tym kalkulatorku z gazeo i wiadomo że na ten rozruch trochę benzyny schodzi, czego niektórzy nie chcą zauważać ...