van_dutch Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Witam, Nie znalazlem takeigo tematu wiec zrobie nowy. Mam taki problem, otworzylem drzwi prawe przod no i prawdopodobnie linka spadla z klamki zewnetrznej bo wewnetrzna działa a zewnetrzna lata luźno. Zdjalem boczek ale no pojawila sie nastepne zabezpieczenie w postaci blachy. Pytanie czy musze bawic sie w dalszy demontaz (szyba i ta blacha na sruby chyba 10) czy moze da sie jakos gdzies srubokretasem podziałac i cos zalozyc zeby zaskoczylo bo zobaczylem ze jest na wysokosci klamki od wewnatrz jakis otwor ok 1,5cmx1,5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 To taki typowy zimowy objaw gdy zapadka zamarza i nie można od zewnątrz otworzyć. Nawal tam WD 40 lub innego odrdzewiacza i poczekaj chwile może tylko sprężynka się zapiekła. Niestety musisz rozebrać cały boczek by się dostać do klamki. A ten otworek jest do śrubki, która musisz poluzować , żeby wyjąć klamkę. A resztę rozkręcasz intuicyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_dutch Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 maestro ale zima juz za nami dawno hen hen dzis byly 23 stopnie wiec napewno nic nie zamarzlo, Napewno cos tam spadlo zero oporu klamka luzno chodzi a zimą wiem jak zamarzalo bo mialem takie przypadki ale wystarczy lekko per.....dyknac w klamke i puszczalo Ale dzieki za probe pomocy moze ktos inny cos doradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 maestro ale zima juz za nami dawno hen hen dzis byly 23 stopnie wiec napewno nic nie zamarzlo, Napewno cos tam spadlo zero oporu klamka luzno chodzi a zimą wiem jak zamarzalo bo mialem takie przypadki ale wystarczy lekko per.....dyknac w klamke i puszczalo Ale dzieki za probe pomocy moze ktos inny cos doradzi? przerabiałem temat kilkanaście dni temu, daj do środka wd40 a po nim jakiś smarowidło w sprayu, zobacz sobie temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88649-podkladka-pod-klamkami/page-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_dutch Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 przerabiałem temat kilkanaście dni temu, daj do środka wd40 a po nim jakiś smarowidło w sprayu, zobacz sobie temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88649-podkladka-pod-klamkami/page-1 dzieki bardzo psikales przez ten otwor po zdjeciu boczku? czy od zewnatrz tez psiknac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 dzieki bardzo psikales przez ten otwor po zdjeciu boczku? czy od zewnatrz tez psiknac? boczku nie rozbierałem, na drzwiach jest taka okrągła naklejka, oderwałem ją i przez otwór psiknąłem WD potrzebujesz tylko cienkiej rurki, jak pociągniesz za klamkę to tam też jest szpara gdzie rurka wchodzi, odczekałem chwilę ( papierosek) i znowu WD. Jak już zaczęła klamka chodzić to psyknąłem do srodka smarem silikonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Że się zacytuję ... Nawal tam WD 40 lub innego odrdzewiacza i poczekaj chwile może tylko sprężynka się zapiekła. Niestety musisz rozebrać cały boczek by się dostać do klamki. A ten otworek jest do śrubki, która musisz poluzować , żeby wyjąć klamkę. A resztę rozkręcasz intuicyjnie Może trzeba było przeczytać całą moja odpowiedź a nie mrozić się na pierwszym zdaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_dutch Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 no cala wypowiedz przeczytalem ale podales jako przyczyne zamarzniecie w porze gdzie nie zamarza ale nie chodzi teraz o wypominanie bo jak zauwazyles podziekowalem ci za wypowiedz. Dalem cx-60 bodajze (takie zielone w puszcze jak wd) jedno psikniecie wystarczylo i wszystko dziala bez niepotrzebnego meczenia. Wiec podziekowal obu Panom za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Spoko Tak jak npisałem jest to bardzo częsty objaw zimą gdy myje sie auto cisnieniowo. A w lato to tylko skutek tego, że zardzewiało i się zatarło. Naprawde polecam rozebranie klamki i uczciwe oczyszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walduś Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Witam serdecznie użytkowników forum :-) Podłączam się do tematu z prośbą o rysunek strony wewnętrznej klamki lub dokładne jej zdjęcie oraz zamka. Mój problem polega na tym że taj jak wyżej już opisano klamka jest "luźna" z zewnątrz a od środka nie można otworzyć bo wcześniej była włączona blokada. Psikanie nie pomaga wiec chcę otworzyć od środka (tapicerka drzwi zdjęta) podważając w odpowiednim miejscu śrubokrętem lub podobnym góry dziękuję. Waldek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesio33 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 opis demontażu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/77546-zamek-centralny-od-strony-kierowcy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walduś Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Dzięki ale nie o to chodziło.Wieczorkiem przysiadłem i udało się, może się komuś przyda. Dokładnie było tak że zewnętrzna klamka luźna a wewnętrzna zablokowana przełącznikiem LOCK :-) a drzwi zamknięte.Żeby cokolwiek zrobić trzeba je otworzyć bo WD40 nie pomagało.Poradziłem sobie tak że włożyłem długi cienki ale mocny śrubokręt w szczelinę pomiędzy blachę drzwi a obudowę zamka i przesunąłem dźwignię LOCK w dół, trzeba użyć trochę siły.Dalej poszło szybko poluzowałem śrubkę klamki i wyciągnąłem kawałek tworzywa blokujący całą klamkę odpiąłem linkę i całość wyszła do środka drzwi.Obie dźwignie oporo-powrotne były tak mocno zatarte że z ledwością je rozruszałem używając dużo siły.Potem przemyłem benzyną posmarowałem olejem i hula aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.