ArtM Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Dzisiaj zauważyłem że nie leci wogóle powietrze z nawiewu od strony kierowcy (tego kółeczka) środkowe dają powietrze, lewy też. Ma ktoś może pomysł co się mogło wydarzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Nie wiem, ale strony pomyliłeś, chyba, że masz wersję na GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtM Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Przepraszam oczywiście że z prawej strony od pasażera leci powietrze. Nie ma po stronie kierowcy z LEWEJ strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcome Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 nie wymieniałeś ostatnio filtra pyłkowego?? jeśli tak sprawdź czy nie przestawiłeś silniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtM Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Nie to nie silniczek bo ostatnio nie był wymieniany filtr, dopiero we wrześniu przegląd i wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba_Kuba Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 nie wymieniałeś ostatnio filtra pyłkowego?? jeśli tak sprawdź czy nie przestawiłeś silniczka a jak powinien byc ustawiony ?? mam problem z ciepłym nawiewem niedawno mechanik wyminiał mi wentylatori przypuszczam ze chyba zle to ustawił:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molboro Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 WItam, jakiś miesiąc temu wyjechałem z salonu qq 2.0 w benzynce i od tamtego czasu żona narzeka, że jej co jakiś czas grzeje w nogi. Po losowo wybranych ustawieniach wentylatora - grzanie zmniejsza się lub ustaje. Po stronie kierowcy jest to mniej/rzadziej odczuwalne. Z regóły odczuwalne gdy auto trochę stało i się je odpala np. z rana - to jedyna sytuacja w jakiej wyłapałem, że żonie przeszkadza to najczęściej. Jakieś pomysły co to może być? Ja jadąć chciałęm sprawdzić ręką od strony kierowcy czy nic nie grzeje - i udało mi się oparzyć o coś. Czy tam jest jakaś nagrzewnica? czy to normalne, że w qq da się ręką dotknąć czegoś gorącego ? niedługo uderzę z tym do serwisu pewnie, ale wolałbym podpytać innych użytkowników o doświadczenia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 WItam, jakiś miesiąc temu wyjechałem z salonu qq 2.0 w benzynce i od tamtego czasu żona narzeka, że jej co jakiś czas grzeje w nogi. Po losowo wybranych ustawieniach wentylatora - grzanie zmniejsza się lub ustaje. Po stronie kierowcy jest to mniej/rzadziej odczuwalne. Z regóły odczuwalne gdy auto trochę stało i się je odpala np. z rana - to jedyna sytuacja w jakiej wyłapałem, że żonie przeszkadza to najczęściej. Jakieś pomysły co to może być? Ja jadąć chciałęm sprawdzić ręką od strony kierowcy czy nic nie grzeje - i udało mi się oparzyć o coś. Czy tam jest jakaś nagrzewnica? czy to normalne, że w qq da się ręką dotknąć czegoś gorącego ? niedługo uderzę z tym do serwisu pewnie, ale wolałbym podpytać innych użytkowników o doświadczenia. Pozdrawiam. Nie masz czasem ustawionego nawiewu na tryb auto? Czy świeci się kontrolka np. nawiewu na szybę, bądź górnego nawiewu (na twarz) - dolny rząd przycisków? Może masz po prostu włączony tryb automatyczny i czujniki odbierają najniższą temperaturę "na dole" kabiny i tam puszcza ciepłe powietrze do momentu aż się nie nagrzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molboro Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Nie masz czasem ustawionego nawiewu na tryb auto? Czy świeci się kontrolka np. nawiewu na szybę, bądź górnego nawiewu (na twarz) - dolny rząd przycisków? Może masz po prostu włączony tryb automatyczny i czujniki odbierają najniższą temperaturę "na dole" kabiny i tam puszcza ciepłe powietrze do momentu aż się nie nagrzeje niestety to nie jest takie proste; włączałem/wyłączałęm klime, podobnie z auto; zmieniałem różne ustawienia; i w końcu grzanie się wyłączało - ale nie potrafi lem nigdy powtórzyć kombinacji. np. przy wyłączonej klimie, wyłączonym auto i przy wyłączonych wszystkich nawiewach temp. ustawiona była na 19st. w samochodzie luzik a w nogi cieplutko ze hoho ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_k Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 WItam, jakiś miesiąc temu wyjechałem z salonu qq 2.0 w benzynce i od tamtego czasu żona narzeka, że jej co jakiś czas grzeje w nogi. Po losowo wybranych ustawieniach wentylatora - grzanie zmniejsza się lub ustaje. Po stronie kierowcy jest to mniej/rzadziej odczuwalne. Z regóły odczuwalne gdy auto trochę stało i się je odpala np. z rana - to jedyna sytuacja w jakiej wyłapałem, że żonie przeszkadza to najczęściej. Jakieś pomysły co to może być? Ja jadąć chciałęm sprawdzić ręką od strony kierowcy czy nic nie grzeje - i udało mi się oparzyć o coś. Czy tam jest jakaś nagrzewnica? czy to normalne, że w qq da się ręką dotknąć czegoś gorącego ? niedługo uderzę z tym do serwisu pewnie, ale wolałbym podpytać innych użytkowników o doświadczenia. Pozdrawiam. Ogrzewanie we wszystkich Nissanach (3) jakie miałem koncentrowało się na nogach. Chyba chodzi o babciną zasadę, że jak w nogi ciepło to całe ciało odczuwa ciepło. W trybie "auto" ogrzewanie zawsze zaczyna się od nóg, dopiero potem jak już samochód się trochę nagrzeje, to zaczyna dmuchać też wyżej. Ale żeby się o coś gorącego oparzyć, to pierwsze słyszę - może w twoim QQ brak jakiegoś elementu zabezpieczającego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam. U mnie jest calkiem inna sytuacja, strona kierowcy caly czas daje zimno, a pasazera goraco, mimo ze strefy sa ustawione na 21st. Latem, jak go kupilem, na kllimie dzialalo dobrze, ale teraz gdy trzeba troszke ciepla, kierowca ma istny sybir. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vosh Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Miałem raz tak samo jak Ty. Pobawiłem się kilka minut panelem sterującym (min - max temperatura, wszystkie warianty nawiewów itp.), coś pstryknęło i znów działa prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcome Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 masz przesuniętą klapkę/ silniczek koło pedału gazu standard przy wymianie filtra sprawdź czy ktoś dobrze go zamontował 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Dziekuje panowie za podpowiedz, jutro sprawdze oba warianty i napisze czy pomoglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olowis Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 tak, potwierdzam - to kwestia silniczka podczas wymiany filtra klimatyzacji - i odpowiedniego ustalenia "klapek" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam ponownie. Bardzo dobry trop aby sprawdzic ten nieszczesny filtr, za co dziekuje kolegom. Po rozebraniu, a wlasciwie odpieciu bocznej obudowy ukazal mi sie PIEKNY WISZACY KABELEK, ktory ma byc wpiety w kostke silniczka. Po wpieciu go zaraz przestawila sie zebatka i juz jest ciepelko , mieliscie racje panowie, spartaczona robota. Jeszcze raz dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadam12 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Ja mam inny problem. Podczs kilku ostatnich dni nie mogę za żadne skarby nagrzć kabiny. Układ odpowietrzony, wymieniłem termostat, bo fachowcy z serwisu Nissana stwierdzili, że to wina termostatu a tu dalej nic. Z przewodów które idą do nagrzewnicy jeden jest ledwo ciepły a drugi zimny stąd wnioskuję, że nie ma krążewnia między nagrzewnicą a układem chłodzenia. Czy przypadkiem nie ma tam jakiegoś zaworu? Edytowane 12 Października 2015 przez aadam12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Nissan to nie polonez gdzie sterowanie płynem do nagrzewnicy robiło się zaworkiem , w nowoczesnych układach nagrzewnica jest stale w pełnym obiegu natomiast przepływ powietrza przez nią jest regulowany klapką . Jaką temp płynu masz na zegarze , wskazówka po rozgrzaniu stoi pionowo ? W serwisie dobrze kombinowali że to może zaworek bimetaliczny , płyn krąży w dwóch obwodach gdy jest zimny blok silnika bimetal w zaworze zamyka długi obieg i płyn krąży tylko w pompie i bloku silnika , gdy złapie chyba 72*C zaworek otwiera duży obieg z chłodnicą i nagrzewnicą . Jeśli silnik łapie 90*C i widać to na wskazówce zegara , a nie możesz nagrzać wnętrza podejrzewałbym problem z ruchem owej klapki , dostęp do zębatek jest od strony pedału gazu za maskownicą . Aaadam dopisz jeszcze jaki masz silnik czy to benzyna czy diesel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadam12 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Mam silnik 1,5 dci. Gdy rozebrałem stary termostat, po budowie można wywnioskować, że płyn po nagrzaniu się w bloku silnika wchodzi na mały obieg tylko do nagrzewnicy. Termostat otwiera się dopiero przy temp. 87oC i płyn jest wtedy kierowany na chłodnicę. Nie wiem czy problemem będą klapki o ktrórych piszesz, dlatego, że nagrzewnica wraz z rurkami gumowymi od strony silnika i metalowymi w kabinie obok mechanizmu klapek są zimne. Nie wiem, czy nagrzewqnica lub przewody gumowe są drożne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 (edytowane) W dniu 21.11.2013 o 12:22, marcome napisał: masz przesuniętą klapkę/ silniczek koło pedału gazu standard przy wymianie filtra sprawdź czy ktoś dobrze go zamontował Dzięki za Wasze posty w temacie. Brat w J10 (1.6 DCI) miał od kilku dni podobny problem. Poza tym, że płynu chłodzenia nie widziałem żeby był w zbiorniczku (dolałem na zimnym, sprawdziłem na ciepłym, odpowietrzyłem po zagrzaniu z korka na wszelki wypadek czytając inne posty na forum w temacie płynu chłodzącego w układzie) to koła zębate w okolicach pedału gazu były źle ustawione. Bidulek jeździł od kilku dni w rękawiczkach, termicznej odzieży i kalesonach ;-P Podbijam temat potwierdzając, że w przypadku gdy obie rurki obok filtra kabinowego wew. kabiny są ciepłe to problem jest w zębatkach prawdopodobnie po niechlujnej wymianie filtra kabinowego. Edytowane 17 Stycznia 2021 przez Piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.