Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd 21 zawór czasu kątka wtrysku 2.0TD


misiek9410

Rekomendowane odpowiedzi

Zmieniałem rozrząd z kumplem. Niefartownie pompa ustawiła się nam na przejściu czego nie zauważyliśmy i przez to przestawiliśmy rozrząd na pompie o ząbek do tyłu. Samochód cięzko odpalał. Dzisiaj postanowiłem ustawić tak jak być powinno. Wszystco cacy, pali na dotyk, siłę ma tylko na wolnych obrotach zapala mi się check. Zapala się również podczas rozpędzania samochodu z niskich obrotów. Dostanie w palnik kontrolka gaśnie. Co może być nie tak?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór czasu kata wtrysku zmienia kąt wtrysku zależnie od kilku parametrów, czujników temperatur, przepływki i obrotów silnika, ma tolerancję w granicach ok 3o, skoro pali od strzała na zimnym i podczas dodawania gazu chek gaśnie łatwo się domyśleć że masz zbyt wczesny początek wtrysku, możesz pchnąć pompę do silnika na pałę o jakiś milimetr, lub jechać do warsztatu diesli by ustawili początek wtrysku stroboskopem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci żebym rozpią rozrząd i przestawił na kole jakiś milimetr tak?? Zgodnie z ruchem rozrządu (w strone grodzi) czy do tyłu (w stronę chłodnicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, pompa wtryskowa jest mocowana na 4 śrubach, uszy pompy mają owalne dziury do regulacji, trzeba je popuścić i pchnąć pompę do silnika o jakiś 1mm powinno pomóc, ale to jest takie tymczasowe załatwienie sprawy, najlepiej gdybyś pojechał na stroboskop do warsztatu diesli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie dla Ciebie ;) Check się nie świeci i nic nie denerwuje:) a na ustawienie pompy już jestem umówiony skoro to rozwiązanie tymczasowe :) zimne piwko dla Ciebie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...