Len Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Yo! W ten weekend mam w szkole zajęcia na warsztacie i stwierdziłem czy by nie spróbować wymienić u siebie (GA14DE) wałków na te z GA16DE z P11 (takie mam akurat, za free je mam więc nie wybrzydzałem)Niby znalazłem tematy o logopedycznej wymianie wałków i inne wskazówki, ale nikt nie pisze o tym co może pójść nie tak i jakie będą efekty jak coś pójdzie nie takNie wierzę że wszystko pójdzie bezproblemowo i że każdy to może zrobić.Podobno przy wymianie na te z 16DE nie trzeba czarować z luzami zaworowymi i że jak się wymienia wałki pojedynczo to może mnie ominąć ustawianie rozrządu.Poradzicie coś? poratujecie radami i uwagami?a może ktoś robił i natknął się na coś o czym warto wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ja zastanawiam się nad celowością takiego przedsięwzięcia, ale: Luzy i tak będziesz musiał sprawdzić. Wałki mają kołki i trudno tu coś przestawić. W mojej N16 dolne koło rozrządu ma taki ogranicznik, który powinien uniemożliwić przeskok łańcucha na tym kole.( jak nie masz łańcucha, a pasek to tylko łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.